;
سرگرمی

ضریب هوشی خود را با حل این مسئله ریاضی در حداکثر 12 امتحان کنید!

تست هوش ریاضی با توپ،ساعت و پنکه: منطق و مهارت های تفکر خود را با تست هوش ریاضی با توپ،ساعت و پنکه در 12 ثانیه آزمایش کنید . آیا می توانید آخرین معادله را حل کنید؟ آیا آماده چالش هستید ؟

تست‌های منطق و تفکر مانند این برای قرن‌ها به عنوان راهی برای سنجش توانایی حل مسئله و تقویت عملکرد شناختی مورد استفاده قرار گرفته‌اند. پس یک لحظه وقت بگذارید، ذهن خود را متمرکز کنید و ببینید آیا می توانید این معما را حل کنید یا خیر !

لازم به یادآوری است که این چالش در سطح متوسطی است و برای حل آن نیاز به زمان و تلاش دارید. برای انجام موفقیت آمیز چالش، باید دانش خوبی از ریاضیات پایه و مهارت های تفکر تحلیلی سریع داشته باشید.

حتمن ببینید: شخصیت های کارتونی در واقعیت چقدر خوشتیپ یا بدتیپ بودند؟

تصویر تست هوش ریاضی با توپ،ساعت و پنکه

تست هوش ریاضی با توپ،ساعت و پنکه 1

.

.

.

با پیشرفت، می توانید سرعت حل معما را افزایش دهید و در نهایت در آن متخصص شوید. برای حل آخرین معادله، مهم است که ذهن منطقی خود را آموزش دهید. تنها تکیه بر الهام یا شانس کافی نیست. در واقع، آموزش مغز می تواند به شما کمک کند تا در حل مشکلات خود تحلیلگرتر و خلاق تر شوید. با تمرین، می توانید درک درستی از نحوه کار معادلات و چگونگی رسیدن به یک راه حل منطقی ایجاد کنید. همچنین زمانی که با مشکلات دشوار مواجه می شوید، می توانید سریعتر و کارآمدتر فکر کنید. با آموزش مغز خود، می توانید در یافتن راه حل ها متخصص شوید، مهم نیست چقدر معادله پیچیده به نظر می رسد.

.

.

.

پاسخ تست هوش ریاضی با توپ،ساعت و پنکه

ردیف اول: توپ + توپ + توپ = 18. 3 توپ داریم که به دست می آید: 6 + 6 + 6 = 18. بنابراین یک توپ برابر با 6 است.

خط دوم: ساعت + ساعت + ساعت = 9. در اینجا سه ​​ساعت داریم که می دهد: 3 + 3 + 3 = 9. پس یک ساعت برابر با 3 است.

خط سوم: پنکه x پنکه – پنکه = 12. اگر دقت کنید متوجه می شوید که هر پنکه دارای 4 پره است. بنابراین: 4 پره x 4 پره – 4 پره = 12. پس می توانید استنباط کنید که یک پره برابر با 1 است.

خط چهارم: توپ x ساعت – پنکه = ? در اینجا می توانید متوجه شوید که اشیاء متفاوت هستند، یعنی ساعتی که نشان دهنده 2 ساعت است، توپ با 3 قطعه مشکی و پنکه تنها با 3 پره. بنابراین، این معادله به دست می دهد: 2 x 3 – 3 = ? بنابراین: 6 – 3 = 3. پاسخ صحیح 3 است.

تست هوش ریاضی با توپ،ساعت و پنکه 2

آیا تست هوش ریاضی با توپ،ساعت و پنکه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

این مطالب هم جالب هستند:

امتحان کنید: تست شخصیتی که 2 دقیقه ای نشان می دهد برای شاد بودن چه چیزهایی در زندگی نداریم!

تست شخصیت: آیا در موقعیت های روزمره صبور هستید یا بی قرار؟ اکنون بفهمید!

آیا می توانید 3 روباه متفاوت را در کمتر از 15 ثانیه پیدا کنید؟

حقایق قهوه که حتی قهوه خورهای حرفه ای هم نمی دانند!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا