;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بروس ویلیس: بازیگر معروف هالیوود زبان پریشی و فراموشی گرفته است!

بروس ویلیس، بازیگر معروف هالیوود زبان پریشی گرفته است!

بروس ویلیس، به دلیل ابتلا به بیماری زبان پریشی دیگر بستگانش را هم نمی شناسد و فراموشی گرفته است.

به گزارش مجله گفتنی، فروردین امسال اعلام شد بروس ویلیس، به دلیل ابتلا به بیماری زبان پریشی، دیگر قادر به ادامه فعالیت به عنوان بازیگر نخواهد بود. اکنون او بستگان خود را نمی شناسد و نمی‌فهمد که به او چه می‌گویند. بخش فرهنگ و هنر امروز را از دست ندهید.

ترند شد: مثل ونزدی آدامز حاضر جواب باشید! مشهورترین دیالوگ های او در سریال!

فروردین امسال اعلام شد بروس ویلیس، به دلیل ابتلا به بیماری زبان پریشی، دیگر قادر به ادامه فعالیت به عنوان بازیگر نخواهد بود. زبان پریشی نوعی اختلال است که مرکز زبان در مغز و توانایی فرد در درک و ایجاد گفتار را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بروس ویلیس ۶۷ ساله، بیشتر برای بازی در نقش افسر پلیس نیویورک جان مک‌کلین در مجموعه فیلم‌های اکشن و موفق «جان سخت» شناخته شده است که بین سال‌های ۱۹۸۸ تا ۲۰۱۳، پنج قسمت از آن ساخته شد.

او همچنین سابقه نقش‌آفرینی در فیلم‌های تحسین‌شده‌ای چون «پالپ فیکشن» (۱۹۹۴)، «حس ششم» (۱۹۹۹) و «قلمرو طلوع ماه» (۲۰۱۲) را نیز در کارنامه دارد.

ویلیس سابقه درخشانی در عرصه تلویزیون نیز دارد که از مهم‌ترین آن می‌توان بازی در نقش کارآگاه دیوید ادیسون در کمدی درام «Moonlighting» اشاره کرد که بین‌ سال‌های ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۹ از شبکه ABC پخش می‌شد و یک جایزه گلدن و یک جایزه امی برای او به ارمغان آورد. او همچنین برای بازی در سریال «دوستان» (Friends) به عنوان بازیگر میهمان نیز در سال ۲۰۰۰ برنده یک جایزه دیگر امی شد.

بروس ویلیس از سال ۲۰۱۵ تاکنون بیشتر سرگرم بازی در فیلم‌های تجاری کم‌هزینه بوده و بنابر اطلاعات موجود در سایت IMDb هم‌اکنون ۱۰ فیلم با بازی این بازیگر آمریکایی در مرحله پس‌تولید قرار دارند.

مطالب جالب دیگر:

شاید جالب باشد: کارا دلوین مدلینگ را ترک خواهد کرد! علت این تصمیم غیر منتظره چیست؟

همچنین بخوانید: زیباترین زنان کره ای از نظر چت جی پی تی: هوش مصنوعی این بازیگران را زیباترین می داند!

همچنین بخوانید: نگرانی طرفداران آریانا گرانده از وضعیت ظاهری جدیدش!

جالب است: جدایی تیلور سوئیفت و جو آلوین: تیلور باعث جدایی بوده است!

فیلم عاشقانه: بهترین و جدیدترین فیلم های رمانتیک 2022، کراش را از دست ندهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 1 =

دکمه بازگشت به بالا