;
سینمافرهنگ و هنر

مثل ونزدی آدامز حاضر جواب باشید! مشهورترین دیالوگ های او در سریال!

ونزدی آدامز: سریال Wednesday شاید چندبرابر بیشتر از چیزی که سازندگان آن فکرش را می‌کردند امروز به موفقیت رسیده و طرفداران بسیاری عاشق شخصیت ونزدی آدامز (Wednesday Addams) شده‌اند؛ دختری که پلک نمی‌زند و عاشق سردخانه است!

یکی از ویژگی‌های شخصیتی ونزدی آدامز، این است که به هیچکس اهمیت نمی‌دهد و نگرانی‌های دیگران کمترین ارزش را برای او دارد بنابراین به راحتی حاضر جواب است!

در ادامه این بخش از فرهنگ و هنر، وب سایت گفتنی، مشهورترین دیالوگ های این شخصیت را با شما درمیان می گذارد. با گفتنی همراه باشید.

حاضر جوابی های ونزدی آدامز

مطلب جالب: رژیم غذایی بازیگران کره ای: اگه میخوای لاغر شی حتما امتحان کن!

1. آماتورهایی مثل شما آبروی گروگان‌گیری رو می‌برن!

در قسمت سوم، ونزدی آدامز در سریال Wednesday توسط گروهی از بچه‌های مدرسه نورمور (Nevermore) دستگیر می‌شود. آن‌ها او را با خود به همان مخفیگاه مخصوص می‌برند، اما خیلی سریع ونزدی متوجه می‌شود که آن‌ها همان بچه‌های مدرسه هستند، نه گروگان‌گیرهای حرفه‌ای!

او هنگامی که متوجه این موضوع می‌شود، با خود می‌گوید که اول فکر می‌کرد توسط گروگان‌گیرها و قاتلان سریالی دستگیر شده، اما فهمیدن واقعیت ماجرا، او را نا امید می‌کند. همچنین اینکه هنگام رفتن، او به بچه‌های مدرسه گفت «آماتورهایی مثل شما آبروی گروگان‌گیری را می‌برند!».

2. من فکر نمی‌کنم که از همه بهترم، فقط اینکه از تو بهترم!

جدال بین بیانکا و ونزدی آدامز در سریال Wednesday تمامی ندارد؛ طوری که تقریبا در هر قسمت، ما شاهد رقابت فیزیکی یا لفظی بین آن‌ها هستیم. با این حال در قسمت دوم، یک دوره مسابقه قایق‌رانی بین اعضای آکادمی نورمور برگذار می‌شود و می‌بینیم که بیانکا و ونزدی نیز در آن شرکت کرده‌اند.

با این وجود، گرچه ونزدی در موقعیتی حساس چند دقیقه تیم را به تاخیر می‌اندازد، اما در نهایت موفق می‌شود تا حقه‌های بیانکا را خنثی کرده و در نهایت برنده شود. این در حالی است که پیش از شروع مسابقه، او به بیانکا گفته بود که «من فکر نمی‌کنم که از همه بهترم، اما قطعا از تو بهتر هستم!».

3. و بدون اینکه عقلت رو از دست بدی فارق تحصیل شدی؟!

ونزدی آدامز در سریال Wednesday اصلا موافق رفتن به مدرسه نبود. او در واقع در یک سکانس حتی جمع کردن افرادی داخل یک محیط به نام مدرسه را احمقانه می‌داند! اما در هر صورت او نیز مانند سایر نوجوان‌های هم‌سن و سال خود باید به مدرسه برود و خانواده او با توجه به شرایطی که دارد، ونزدی را به مدرسه طرد شده‌ها، یعنی نورمور می‌فرستند.

در این مدرسه افراد عجیب و غریب از هر نژادی وجود دارند، اما حتی در این محیط نیز ونزدی اولین هدفش فرار کردن است! با این حال هنگامی که مادر ونزدی، مورتیشا (Morticia)، قصد دارد تا او را به مدیر مدرسه معرفی کند، یاد خاطراتش می‌افتد.

در واقع مورتیشا با مدیر مدرسه هم‌کلاس بوده، به همین دلیل نیز ونزدی خطاب به مدیر می‌گوید «تو با این (مادرش) هم‌کلاس بودی و عقلت را از دست ندادی؟». این جواب واقعا درصد تخریب شخصیتی بسیار بالایی را به همراه دارد!

جالب است: جدایی تیلور سوئیفت و جو آلوین: تیلور باعث جدایی بوده است!

4. نمی‌دونم مدرسه ایده کدوم احمقی بود

بازیگران ونزدی

مدرسه جای بدی نیست، در واقع اینکه می‌توانید با افراد هم سن خود دوست شوید و حتی دعوا کنید، بعدها همه به خاطره تبدیل خواهند شد. اما ونزدی از همان ابتدا و به صورت ریشه‌ای با این موضوع مشکل دارد؛ طوری که در همان صحنه‌های ابتدایی سریال Wednesday می‌گوید که نمی‌دانم ایده کدام انسان ابلهی بود که نوجوان‌ها را در یک محیط به نام مدرسه جمع کند.

شاید جالب باشد: استوری های عجیب زینب کوچاک درباره جدایی دمت اوزدمیر و ادعایی تکان دهنده!

5. هروقت حالم بهم خورد به تو فکر می‌کنم

صحبت از دوست هم که باشد، انید بدون شک بهترین دوست ونزدی آدامز در سریال Wednesday است که همیشه تا قسمت‌های آخر انکار می‌شد. در واقع انید گرچه سلیقه بسیار متفاوتی نسبت به ونزدی دارد، اما همین تناقض او باعث می‌شود تا هر دو آن‌ها در کنار همدیگر بهترین دوست‌ها باشند.

در واقع ونزدی دیدن فیلم‌های ناز و بامزه، رنگارنگ بودن لباس‌ها و محیط، و همچنین رفتار فوق مهربانانه را ترسناک می‌داند و به شدت هم از آن دوری می‌کند. اما از آنجا که با انید دوست صمیمی است، در نهایت به او می‌گوید که «هر موقع احساس حال بهم‌زنی به من دست داد، به تو فکر می‌کنم»، چراکه انید تمامی قابلیت‌های چنین فردی را برای ونزدی دارد!

6. من طوری رفتار می‌کنم که انگار مهم نیست اگر کسی من رو دوست نداشته باشه، اما در درون ازش لذت می برم!

ونزدی آدامز واقعا به نظر هیچکس اهمیتی نمی‌دهد، تا حدی که حتی در یک دیالوگ خاص به بیانکا گفته بود «ای کاش می‌توانستم به نظر دیگران کمی اهمیت بدهم». با این وجود، نکته قابل توجه درباره این ویژگی شخصیت ونزدی آدامز در سریال Wednesday این است که در اعماق وجودش، او از این کار لذت می‌برد!

این یعنی اگر شما ونزدی را دوست نداشته باشید، انگار از او برای انجام دادن کاری بزرگ تعریف کرده‌اید یا اینکه مدال افتخار به او داده‌اید. در هر صورت ونزدی به نظر شما اهمیت نمی‌دهد و اینکه افراد با دیدن این وضع ناراحت یا سرخورده می‌شوند، او را خوشحال‌تر هم می‌کند.

این مطالب جالب را هم از دست ندهید:

شاید جالب باشد: پارتی بازی شاهرخ خان برای دخترش باعث خشم مردم هند شد!

همچنین ببینید: سریال هری پاتر در غیاب بازیگران قدیم به اندازه کافی جذاب خواهد شد؟

معرفی و نقد سریال نیلوفر سفید: وقتی چهره زننده و واقعی آدم ها بیرون می زند!

رکورد شکنی سریال چهارشنبه(Wednesday) به کارگردانی تیم برتون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا