;
فرهنگ و هنرسینما

همه آن چه باید درباره اسپین آف های بازی تاج و تخت بدانید+تاریخ پخش سریال خانه اژدها

سریال جدید بازی تاج و تخت: سریال بازی تاج و تخت که با استقبال بی نظیری مواجه شده بود و یکی از برترین سریال های فانتزی به حساب می آید، حال قرار است در سری جدید امسال به دویست سال قبل از واقعه سریال پرداخته شود. همچنین گمان می رود چندین اسپین آف از روی آن ساخته شود که یکی از آن ها خانه اژدها ساخته شده و قرار است تابستان امسال روی آنتن برود.

در این بخش از فرهنگ و هنر در وب سایت گفتنی به اولین اسپین آف ساخته شده و بقیه سری هایی که قرار است تولید شوند اطلاعات لازم را به شما می دهیم!

 

خانه اژدها، مجموعه پیش درآمد بازی تاج و تخت، در تاریخ 21 آگوست از شبکه HBO و HBO Max پخش خواهد شد. این سریال بر اساس مجموعه آتش و خون جرج آر آر مارتین ساخته شده است و داستان آن 200 سال قبل از اتفاقات سریال اصلی می گذرد.

 

حتما ببین: تام هنکس: بهترین فیلم های تام هنکس که باید دید

خانه اژدها همانطور که از نامش پیداست، بر خانه تارگرین، نسل اجدادی دنریس تارگرین تمرکز دارد. در این سریال پدی کانسیدین، مت اسمیت، اولیویا کوک، اما دارسی، استیو توسن، ایو بست، فابین فرانکل، سونویا میزونو و ریس ایفانس ایفای نقش می‌کنند. این سریال توسط مارتین و رایان کوندال ساخته شد. کوندال همچنین با کارگردان میگوئل ساپوچنیک که یکی از کهنه‌کارهای سریال بازی تاج و تخت است همبازی می‌شود.

خانه اژدها تنها چند روز قبل از پخش سریال فانتزی پرمخاطب دیگر، ارباب حلقه‌های آمازون، در تاریخ 2 سپتامبر از طریق پرایم پخش خواهد شد. 10 قسمت در فصل اول House of the Dragon وجود دارد و فصل‌های جدید هر یکشنبه نمایش داده می‌شوند.

همچنین گمان می رود چندین اسپین آف دیگر از روی این سریال ساخته شود که در ادامه لیست خواهیم کرد:

همچنین بخوانید: سریال ارباب حلقه ها: همه آن چه باید درباره اقتباس جادوی تالکین بدانید

سریال جدید بازی تاج و تخت

خانه اژدها

سریال جدید بازی تاج و تخت- خانه اژدها

از میان بسیاری از اسپین‌آف‌های Game of Thrones در مراحل مختلف توسعه، این تنها موردی است که ما اطلاعات دقیقی در مورد آن داریم و اولین سریالی خواهد بود که به نمایش در می‌آید. این مجموعه بر اساس کتاب “آتش و خون” جورج آر آر مارتین است و داستان جنگ داخلی قبیله تارگرین معروف به “رقص اژدها” را روایت می کند. خانه اژدها در تاریخ 22 آگوست آغاز می شود و قسمت های جدید هر هفته منتشر می شود. در اینجا همه چیزهایی است که تاکنون در مورد آن می دانیم.

اسپین آف جان اسنو

سریال جدید بازی تاج و تخت-اسپین آف جان اسنو

به گزارش هالیوود ریپورتر – و به تازگی توسط امیلیا کلارک تایید شده است – کیت هرینگتون قصد دارد نقش خود را در نقش جان اسنو در سریال جدید HBO بازی کند. انتظار می رود که پس از وقایع پایانی بازی تاج و تخت ، شخصیت مورد علاقه طرفداران را دنبال کند. اما در فصل هشتم، اسنو هنوز در حال هضم این واقعیت بود که نام اصلی او اگون تارگرین است و او وارث احتمالی تاج و تخت آهنین است. همه چیز با رفتن او به سمت شمال دیوار به پایان رسید تا زندگی ساده‌تر قبلی خود را با وایلدلینزها انتخاب کند.

قصه های غوطه و تخم مرغ

قصه های غوطه و تخم مرغ اسپین آف بازی تاج و تخت

HBO همچنین در حال ساخت سریالی بر اساس سه رمان در مجموعه Tales of Dunk و Egg است: شوالیه پرچین، شمشیر قسم خورده، و شوالیه اسرارآمیز. همچنین توسط مارتین نوشته شده است، این کتاب ها ابتدا بین سال های 1998 و 2010 منتشر شدند و در مجموعه کاملی از سال 2015 که به نام شوالیه هفت پادشاهی شناخته می شود، دوباره منتشر شدند .

این سریال ماجراهای سر دانکن قد بلند (دانک) و اگون وی تارگرین جوان (تخم مرغ) را دنبال می کند و 90 سال قبل از رویدادهای “آواز یخ و آتش” – مجموعه کتابی که الهام بخش اکثریت بود – اتفاق می افتد. استیو کنراد ( The Pursuit of Happyness) فیلمنامه نویس، فیلمنامه را می نویسد.

مار دریایی

مار دریایی اسپین آف بازی تاج و تخت
مار دریایی به‌عنوان پیش درآمد مستقیم برای مجموعه‌های آینده House of the Dragon عمل می‌کند و ماجراجویی‌های یک جوان کورلیز ولاریون را دنبال می‌کند و بازیگر استیو توسن قرار است دوباره نقش خود را از خانه اژدها بازی کند. ماجراجویی های ولاریون که به عنوان بهترین دریانورد در این سرزمین شناخته می شود، باعث شد که وستروس و سه قاره دیگر جهان شناخته شده را طی کند و به طور باورنکردنی ثروتمند شود.

همه اسپین آف های بازی تاج و تخت

10000 کشتی

 

یکی دیگر از اسپین‌آف‌های دریانوردی، این سریال هزار سال قبل از رویدادهای Game of Thrones می‌گذرد . اگر این اتفاق بیفتد، 10000 کشتی به دنبال ملکه جنگجو نایمریا خواهند رفت که از اسوس به دورن رفت و از دست اژدهاداران والریا فرار کرد. نایمریا پس از رسیدن به پناهگاه آنها دستور داد تا همه کشتی هایش را بسوزانند تا هیچ ترسویی نتواند به سرزمین گمشده خود برگردد. .

سریال انیمیشن بازی تاج و تخت

طرفداران انیمیشن، شاد باشید! نه تنها یک، یا دو، بلکه سه سریال انیمیشنی Game of Thrones در حال توسعه است. یکی از مجموعه‌های انیمیشنی به بررسی امپراتوری طلایی Ti Ti می‌پردازد، سرزمینی که هرگز در سریال اصلی دیده نشده بود و تصور می‌شود از امپراتوری چین الهام گرفته شده است. دو سری دیگر از انیمیشن‌های اسپین‌آف همچنان در هاله‌ای از رمز و راز قرار می‌گیرند و اطلاعات کمی در مورد طرح آنها وجود ندارد. تصور می‌شود که هر سه سریال انیمیشنی برای مخاطبان بزرگسال ساخته شده‌اند و سبک سریال لایو اکشن Game of Thrones را بازتاب می‌دهند.

بازی تاج و تخت

شاید غیرمنتظره‌ترین اسپین‌آف‌های « بازی تاج و تخت »، تولید صحنه‌ای باشد که قرار است در سال 2023 افتتاح شود. جورج آر‌آر مارتین آرزوی خود را برای نمایش این نمایش در مکان‌هایی در برادوی، وست اند لندن و استرالیا ابراز کرده است.

در حالی که هیچ بازیگری اعلام نشده است، یک بیانیه مطبوعاتی برخی از نکات داستانی را فاش کرد. این نمایشنامه می‌گوید: «این نمایشنامه که در لحظه‌ای کلیدی در تاریخ سریال می‌گذرد، برای اولین بار مخاطبان را به عمق بیشتری در پشت صحنه رویدادی برجسته می‌برد که قبلاً در هاله‌ای از رمز و راز قرار داشت.»

همچنین تایید شده است که در این تولید «بسیاری از نمادین‌ترین و شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌ها» از مجموعه تلویزیونی Game of Thrones حضور خواهند داشت.

تهیه‌کنندگان همچنین قول داده‌اند که تولید صحنه رازهایی را که تاکنون تنها در تلویزیون و کتاب‌ها به آن اشاره شده بود، فاش خواهد کرد.

 

لینک های مرتبط:

حمله تند بیلی آیلیش به ممنوعیت سقط جنین: این از امبرهرد و جانی دپ مهم تر است!

خانم مارول کیست؟ درباره اولین ابرقهرمان زن آسیایی مارول بدانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + بیست =

دکمه بازگشت به بالا