;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس پسر بهرام رادان در کافه!

پسر بهرام رادان: بهرام رادان و مینا مختاری که به تازگی صاحب فرزند شدند اما هیچوقت چهره و نام فرزندشان را منتشر نکردن این بار عکسی از فرزندشان در بیرون از خانه به اشتراک گذاشتند. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان عکس نصفه ای از پسر بهرام رادان را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

مدتی از تولد فرزند بهرام رادان بازیگر و همسرش مینا مختاری می گذرد ولی ظاهرا این زوج هم مثل بسیاری از چهره ها، قصد ندارند به این زودی تصویر فرزندشان را در فضای مجازی منتشر کنند و اغلب تصاویر نصفه نیمه ای از عضو جدید این خانواده را شاهد هستیم که همسر رادان در صفحه رسمی اش منتشر کرده است.

این هم جالبه: بیوگرامی کامل نسیم ادبی در کنار شوهرش+ عکس های خانوادگی

عکس پسر بهرام رادان

مینا مختاری با انتشار این تصویر جدید از پسرش نوشت:

سلام از طرف ما که برای اولین بار اومدیم کافه

پسر بهرام رادان1

این هم جالبه: بیوگرافی علیرضا استادی بچه پایین شهر تهران و نقش های منفی+ عکس

نام پسر بهرام رادان

بهرام رادان و همسرش مینا مختاری در اسفند 1402 صاحب فرزند پسری شدند اما آنها تا کنون نام پسرشان را منتشر نکرده و از چهره اش رونمایی نکرده اند، برخی مخاطبان حدس می زنند که نام پسر بهرام رادان “جان” است چرا که در برخی از پست و استوری ها، برای اشاره به فرزندشان از کلمه جان استفاده می کنند.

 

این مطالب هم جالبن:

شهره موسوی بازیگر سلما در فیلم شور عاشقی+ عکس های جدیدش

اندام هدی زین العابدین در گذر زمان+ عکس های قدی

بیوگرافی کامل پانیذ برزعلی بازیگر نقش حنانه در سریال لحظه گرگ و میش و کار مدلینگ!+ عکس

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا