;
سینمافرهنگ و هنر

فیلم عاشقانه: بهترین و جدیدترین فیلم های رمانتیک 2022، کراش را از دست ندهید!

فیلم عاشقانه: اگر در آخر هفته می خواهید یک فیلم خوب ببینید و به فیلم های عاشقانه  علاقه مند هستید بخش فرهنگ و هنر امروز گفتنی را از دست ندهید.

 یکی از ژانرهای محبوب سینما، فیلم‌های عاشقانه است که معمولا طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. از میان تمام آثار عاشقانه‌ی امسال آن هایی را که از کاربران سایت IMDB امتیاز بالای ۶ از ۱۰ گرفته‌اند انتخاب کرده و در ادامه خواهید دید.

 

این خبر رو از دست نده: عاشق شدن نامجون لیدر بی تی اس خبرساز شد! آیا او عاشق شده؟!

 

فیلم عاشقانه: بهترین و جدیدترین فیلم های رمانتیک 2022

می‌خواهم برگردی (I Want You Back)

  • کارگردان: جیسون اورلی
  • بازیگران: چارلی دی، جنی سلیت،اسکات ایستوود

فیلم عاشقانه می‌خواهم برگردی

فیلم عاشقانه می‌خواهم برگردی:  از آن فیلم‌های کمدی رمانتیک است که نمونه‌اش را تا به حال چه در فیلم‌های هالیوودی و چه در میان آثار ایرانی‌ دیده‌ایم.

داستان درباره یک پسر و دختر است که با رسیدن به سی سالگی، کسانی که عاشقشان بوده‌اند را از دست داده‌اند. حالا هردوی آنها به تنهایی، در کنار هم قرار گرفته‌اند و هم پیمان می‌شوند تا روابط قبلی خود را دوباره بازگردانند. اما این مسیر به سمتی می‌رود که این دو پس از مدتی عاشق یکدیگر می‌شوند.

این فیلم در اواخر سال ۲۰۲۱ ساخته و زمستان گذشته و در اوایل سال ۲۰۲۲ روی پرده سینماها رفت. با وجود اینکه کاربران سایت IMDB  به آن امتیاز بالایی ندادند، از سوی منتقدان در سایت راتن تومیتوز ۸۶ درصد رای مثبت گرفته. ‌

این چالش رو از دست نده: معمای چه چیزی در تصویر اشتباه است؟

پرتاب به ماه (Moonshot)

  • کارگردان: کریس وینترباور
  • بازیگران: کول اسپراوس، لانا کاندر

فیلم عاشقانه پرتاب به ماه

فیلم عاشقانه پرتاب به ماه: داستان فیلم در آینده اتفاق می‌افتد در سال ۲۰۴۹، یعنی حدودا سی سال دیگر. زمانی که سیاره مریخ به استعمار انسان‌ها درآمده است.

دو جوان به نام‌های والت و سوفی که دوستانشان به مریخ رفته‌اند، تصمیم می‌گیرند به این سیاره بروند. آنها با مشکلات فراوان خود را به آنجا می‌رسانند و زندگی جدیدی را در آنجا شروع می‌کنند. اما پس از مدتی هردو پشیمان از زندگی در مریخ به کره زمین باز می‌گردند و این بازگشت باعث می‌شود که عاشق همدیگر شوند.

این فیلم یک عاشقانه تخیلی است که البته با توجه به پیشرفت علم و سالی که داستان در آن روایت می‌شود، چندان هم دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. «پرتاب به ماه» در بهار ۲۰۲۲ اکران شد و برخلاف انتظارات چندان نتوانست فروش خوبی داشته باشد، اما داستان متفاوتش باعث شد آن را به این لیست اضافه کنیم. علاوه بر این یکی از قطعات موسیقی استفاده شده در این فیلم آهنگ «دنیای من» اثر بی تی اس و کولدپلی است که در میان نوجوانان بسیار طرفدار دارد.

جالب است: جدایی تیلور سوئیفت و جو آلوین: تیلور باعث جدایی بوده است!

۶.کراش (Crush)

  • کارگردان: سامی کوهن
  • بازیگران: روآن بلانچارد و اولی کراوالیو

فیلم عاشقانه کراش

فیلم عاشقانه کراش: اسم فیلم کاملا مشخص می‌کند که با چه داستانی طرف هستیم. «کراش» یک اصطلاح در زبان عامیانه است که حتی در چند سال اخیر به ادبیات نوجوانان ایرانی هم وارد شده و به معنای احساس تعلق خاطر دو نفر نسبت به هم است.

این فیلم هم یک عاشقانه جوانانه را روایت می‌کند. داستان درباره دختری است که به دلیل علاقه به یکی از افراد گروه موسیقی وارد این گروه می‌شود، اما پس از ورودش متوجه رابطه آن فرد با دختر دیگری می‌شود. اتفاقی که برای او خیلی سخت است و تلاش می‌کند همه چیز را تغییر بدهد.

«کراش» در بهار ۲۰۲۲ منتشر شد و با وجود داستان تکراری و گروه بازیگرانی که چندان مشهور نبودند، توانست از نظر مخاطبان و منتقدان به عنوان فیلم متوسطی مطرح باشد.

همچنین بخوانید: نگرانی طرفداران آریانا گرانده از وضعیت ظاهری جدیدش!

همراه برای سواری (Along for the Ride)

  • کارگردان: سوفیا آلوارز
  • بازیگران: اما پاسارو، بلمونت کارنلی، کیت باسورث

فیلم عاشقانه همراه برای سواری

فیلم عاشقانه همراه برای سواری: بازهم یک فیلم نوجوانانه دیگر که عشق را با رویکردی معصومانه از دید دو نوجوان دبیرستانی نشان می‌دهد. اودن و الی، تابستان قبل از ورود به کالج، درست زمانی که به سن ۱۸ سالگی رسیده‌اند، برای غلبه بر بی‌خوابی‌های شبانه، تصمیم می‌گیرند، دنبال ماجراجویی بروند. این اتفاق باعث به وجود آمدن عشقی عمیق میان آنها می‌شود.

این فیلم براساس رمانی به همین نام نوشته سارا دسن ساخته شده. مخاطبان عام تا حدودی از فیلم خوششان آمده و منتقدان هم آن را در رده آثار متوسط قرار‌ داده‌اند.

همچنین بخوانید: زیباترین زنان کره ای از نظر چت جی پی تی: هوش مصنوعی این بازیگران را زیباترین می داند!

درباره سرنوشت (About Fate)

  • کارگردان: ماریوس وایسبرگ
  • بازیگران: اما رابرتز، توماس من، بریت روبرتسون

فیلم عاشقانه درباره سرنوشت

فیلم عاشقانه درباره سرنوشت: یکی از جدیدترین فیلم‌های ژانر عاشقانه است که در همین دو ماهه اخیر و از اول پاییز ۲۰۲۲ به سینماهای آمریکا و جهان راه پیدا کرده.

این فیلم یک کمدی رمانتیک درباره دو جوان است که عاشق شده‌اند، اما درک درستی از روند عاشقی که دارد برایشان اتفاق می‌افتد ندارند.

چون هنوز مدت زمان زیادی از اکران آن نگذشته، میزان فروش واقعی فیلم و امتیاز سایت‌های نقد درباره آن به درستی مشخص نیست. اما در همین مدت کم هم توانسته نظر بخش زیادی از مخاطبین را جلب کند. با توجه به اینکه وایسبرگ کارگردان روس فیلم «درباره سرنوشت» سال‌ها است در زمینه ساخت این نوع فیلم‌ها فعالیت دارد، باید دید در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۲، استقبال از این فیلم چطور ادامه خواهد داشت.

مطالب جالب دیگر:

شاید جالب باشد: کارا دلوین مدلینگ را ترک خواهد کرد! علت این تصمیم غیر منتظره چیست؟

فیلم جذاب: با دیدن این فیلم ها باهوش تر می شوید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 15 =

دکمه بازگشت به بالا