;
سینمافرهنگ و هنر

فیلم جذاب: با دیدن این فیلم ها باهوش تر می شوید!

 فیلم جذاب: بعضی از فیلم ها باعث می شوند تا مدت ها فکرتان درگیر شود و برای درک آن ها گاهی ساعت ها به فکر فرو می روید. بخش فرهنگ و هنر بهترین فیلم هایی که ضریب هوشی شما را افزایش می‌دهند آماده کرده که فراتر از سرگرمی هستند و شما را برای روزها به فکر فرو می‌برند.

پس اگر دوست دارید که قدرت ادراک و تحلیل خود را بالا ببرید و غیر از خواندن به روش فیلم دیدن علاقه دارید توصیه می کنیم که بخش سینما در مجله اینترنتی گفتنی را دنبال کنید.

برخی از فیلم‌ها حتی می‌توانند شما را به تفکر انتقادی وادار کنند، دایره لغات شما را بهبود ببخشند و علاقه شما را به موضوعات جدید برانگیزند! با ما همراه باشید.

این خبر رو از دست نده: عاشق شدن نامجون لیدر بی تی اس خبرساز شد! آیا او عاشق شده؟!

 فیلم جذاب که هوش شما را درگیر می کند:

فیلم Good Will Hunting

 فیلم جذاب ویل هانتینگ خوب

بازیگران مت دیمون، بن افلک، رابین ویلیامز، استلان اسکاشگورد

 فیلم جذاب ویل هانتینگ خوب: همان طور که خیلی‌ها می‌گویند، گاهی موفیت و خوشبختی مربوط به شناسایی آنچه در آن مهارت دارید است؛ این یعنی گاهی پیروزی و موفقیت هیچ ربطی به سابقه شما ندارد. در واقع با این فرمول حتی یک سرایدار هم می‌تواند در ریاضیات سطح دانشگاه استاد شود، و این خلاصه چیزی است در که این فیلم وجود دارد.

در این اثر کلاسیک مربوط به دهه 90 میلادی، مت دیمون نقش یک نابغه با استعداد را بازی می‌کند که زندگی پر دردسری دارد. اما استعداد او به زودی توسط یک استاد کشف می‌شود. و استاد از او می‌خواهد که روی استعدادهایش سرمایه گذاری کند و در نهایت زندگی بیهوده‌ای نداشته باشد.

شخصیت رابین ویلیامز به عنوان یک همراه و یک راهنما در این سفر به او کمک می‌کند تا زندگی‌ای را که تاکنون داشته است رها کند و از منطقه آسایش خود خارج شود تا از استعدادهایش به درستی استفاده شود.

این چالش رو از دست نده: معمای چه چیزی در تصویر اشتباه است؟

گاهی اوقات، در مسیر موفقیت، ممکن است نیاز به فداکاری‌هایی نیز داشته باشید، مانند پشت سر گذاشتن افراد نزدیک. اما اگر باور دارید که اهدافتان به اندازه کافی مهم هستند، این نباید مانع شما شود. نکته این اثر سینمایی آن است که آموزش می‌تواند از هر جایی به دست بیاید، چیزی به نام کامل وجود ندارد و اهمیت احساسات و روابط است که نکته کلیدی است.

فیلم The Imitation Game

 فیلم جذاب بازی تقلید

بازیگران کیرا نایتلی، بندیکت کامبربچ، میتو گود، چارلز دنس

 فیلم جذاب بازی تقلید: این فیلم داستان ریاضیدان آلن تورینگ، معروف به پدر محاسبات مدرن را روایت می‌کند که در عملیات کدشکن بریتانیایی که به کوتاه کردن جنگ جهانی دوم کمک شایانی کرد را روایت می‌کند.

«بازی تقلید» علاوه بر یادگیری تاریخچه زندگی شخص تورینگ و اینکه چگونه او با اختراع یک «ماشین جهانی» پایه‌های رایانه‌ها و هوش مصنوعی را پایه‌گذاری کرد، از نبوغ انسان نیز تجلیل می‌کند، شما را تشویق می‌کند که بزرگ فکر کنید و الهام‌بخش شما می‌شود تا در مورد تورینگ و علم مورد کاوش او بیشتر بدانید. اکنون دستگاه و آزمایشی که نام او را دارد، اگر در صنعت فناوری درگیر باشید به کارتان خواهد آمد.

جالب است: جدایی تیلور سوئیفت و جو آلوین: تیلور باعث جدایی بوده است!

فیلم A Beautiful Mind

فیلم جذاب ذهن زیبا

بازیگران راسل کرو، جنیفر کانلی، پل بتانی، آدام گلدبرگ

 فیلم جذاب ذهن زیبا: یک داستان واقعی دیگر، این بار در مورد جان نش، دانشمندی برجسته و برنده جایزه نوبل اقتصاد. این مرد جالب اسکیزوفرنی پارانوئید داشت. بنابراین تماشای شخصیت پر تلاش او در فیلم واقعا نفس گیر است.

این فیلم نمایان‌گر این است که چگونه او تعادل روانی خود را تا حد امکان پنهان می‌کند و بیماری خود را تحت کنترل می‌گیرد. او اهمیتی نمی‌داد که گذراندن یک لحظه چقدر سخت است، او فقط علاقه‌اش به علم را دنبال می‌کرد.

داستانی از یک نابغه ریاضی در مسیر دلخراش کشف خود، ذهن زیبا نماهای مختلف احساسات انسانی را بررسی می‌کند. جان نش که در آستانه شهرت بین المللی قرار دارد، متوجه جنبه‌ای از خود می‌شود که از آن بی اطلاع بوده است. این فیلم بر اساس کتاب سیلویا ناسار به بررسی تعهد، موفقیت و حماقت دلخراش ذهن انسان می‌پردازد.

مطالب مرتبط دیگر:

شاید جالب باشد: کارا دلوین مدلینگ را ترک خواهد کرد! علت این تصمیم غیر منتظره چیست؟

همچنین بخوانید: زیباترین زنان کره ای از نظر چت جی پی تی: هوش مصنوعی این بازیگران را زیباترین می داند!

همچنین بخوانید: نگرانی طرفداران آریانا گرانده از وضعیت ظاهری جدیدش!

سکانس های مرگبار هالیوود که بازیگران را تا پای مرگ برده است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا