;
سرگرمی

پرستش آلت تناسلى در هند حقیقت دارد؟

پرستش آلت تناسلى در هند: در میان عده از هندوان ((شیوا لیگا))، عنوان و علامت آلت تناسلى است . در این باره سخن فراوان گفته شده است که آلت تناسلى مورد پرستش عده اى است ولى آیا این پرستش به آلت تناسلى مردان است یا در مورد آلت تناسلى زنان هم چنین باورى هست ؟ در میان عده ای از هندوان ((شیوا لیگا))، عنوان و علامت آلت تناسلى است .

در این باره سخن فراوان گفته شده است که آلت تناسلى مورد پرستش عده اى است، ولى آیا این پرستش به آلت تناسلى مردان است یا در مورد آلت تناسلى زنان هم چنین باورى هست ؟ بدرستى روشن نیس .

نا به روایت، زنالت آلت مردان و مردان آلت زنان را مى پرستند چه آنکه در معبد ((مندیر)) مجسمه آلت مرد و زن در حال آمیزش، آویزان شده و مورد ستایش هر دو گروه مى باشد. در این رابطه یکى از دوستان که به کشور تایلند سفر کرده بود، داستانى را از گروه آلت پرستان آن کشور براى ما اینگونه روایت مى کرد:

پرستش آلت تناسلى در هند

پرستش آلت تناسلى در هند1

((در یکى از روزها به اتفاق چند نفر از دوستان براى گردش از محل سکونت بیرون آمدیم . در یکى از خیابانهاى پرجمعیت به یک ساختمان بسیار زیبا و پر شکوه رسیدیم که جمعیت فراوانى داخل و خارج مى شدند، از ماءموران دولتى که براى محافظت در آنجا در گردش بوند جویا شدیم ، معلوم شد که ورود براى عموم آزاد است .

به اتفاق همراهان به درون ساختمان رفتیم . داخل آن بسیار حیرت انگیز بود، زیرا شکل آلت مرد را از سنگ مرمر تراشیده و سر آن را با طلاى زرد و سفید زینت داده بودند، گروهى بدور آن گرد آمده و زمزمه اى مى کردند، و گاهى به حالت احترام سر خود را فرو مى آوردند، و دو دست خود را بر هم نهاده و نزدیک صورت مى گرفتند، و آنگاه آهسته آهسته با قدم هاى شمرده ، به طرف آلت رفته و با دستان خود آن را لمس مى کردند و به صورت و بدن خود مى کشیدند، توجه زنان بیشتر بود!

از شخصى درباره این مراسم سؤ ال کردم ، او که مردى آگاه بود گفت : این مذهب آلت پرستى از چند صد سال پیش از کشور هند بوسیله بعضى از بازرگانان آن دیار به این سرزمین راه یافته است.

هزاران نفر از مرد و زن این کشور بدین عقیده اند، و هر روز عده زیادى به این معبد وارد شده و مراسم را انجام مى دهد و اکثر زائرین، زنان و دختران مى باشند. زنان براى باردار شدن و و دوشیزگان براى دست یابى به ازدواج یا پسران دلخواه خود، به این مجسمه توسل مى جویند! و در دیگر شهرهاى تایلند نیز عده اى بر این عقیده و باورند.))

پرستش آلت تناسلى در هند: اکثر زائرین، زنان و دختران مى باشند.

پرستش آلت تناسلى در هند2

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. پسران ایرانی وظیفه خود می دانیم برای خداپرستی این جماعت با آنها همکاری صمیمانه داشته باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا