;
سرگرمی

تست بینایی گربه ناناز داره سلام می کنه، کدومش با بقیه فرق داره و خاصه؟

تست بینایی گربه ناناز: انجام بازی های مشاهده ای و معماها می تواند راهی عالی برای تمرین مهارت های مشاهده ای شما باشد. این فعالیت‌ها از شما می‌خواهند که اشیا یا جزئیات را با دقت مشاهده کرده و به خاطر بسپارید، و آن را به روشی سرگرم‌کننده و جذاب برای یادگیری و اصلاح توانایی‌های مشاهده‌ای خود تبدیل می‌کند.

گربه های این تصویر همگی باهوش و مودب اند. همه آن ها به یک مهمانی بزرگ دعوت شده اند و خوشحالند. تنها زیرک ترین افراد می توانند در 10 ثانیه گربه ای که با بقیه فرق دارد بیابند! آیا شما می توانید؟

همچنین ببینید: چیستان: آن چیست که بالا می رود و هرگز پایین نمی آید؟

تست بینایی گربه ناناز1

جالبه اینم: داستان مردی که 8 همسر و 107 فرزند دارد: برای تک همسری زیادی باهوشم، روزیشون رو خدا میرسونه!

.

.

.

.

.

در ابتدا ممکن است تست بینایی گربه ناناز دشوار باشد، اما با تمرین، متوجه خواهید شد که هر بار می توانید اشیاء بیشتری را تشخیص دهید. علاوه بر این، بسیاری از این بازی ها را می توان با خانواده یا دوستان برای رویکرد اجتماعی تر به یادگیری بازی کرد. بنابراین زمانی را برای تمرین مهارت های مشاهده خود اختصاص دهید و متوجه شوید که دقیقاً چه توانایی هایی دارید!

.

.

.

شاید خوشت بیاد: اگه چشمان تیزبین داری در مدت زمان 10 ثانیه 5 تفاوت تصویری سگ موج سوار را پیدا کنید؟

.

.

.

جواب تست بینایی گربه ناناز را در این تصویر ببینیم!

همان طور که مشاهده می کنید یکی از گربه ها رنگ علامت دستش با بقیه فرق دارد و طوسی رنگ است.

تست بینایی گربه ناناز2

فواید حل کردن آزمون های بینایی و معماها چیست؟

بعضی از انواع بازی فکری هم با حل کردن معماها و پاسخ دادن به تست هوش همراه هستند. در بازی‌های معمایی و توأم با تست هوش، مغز و ذهن بیشتر استفاده می‌شود. در این نوع بازی‌ها برای پیروزی نیاز به فکر کردن وجود دارد. دیگر خبری از شانس و اقبال نیست. بلکه فرد باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا به پاسخ صحیح دست پیدا کند.

ببینید: آزمون هوش دختر ثروتمند را شناسایی کنید! افراد باهوش در 10 ثانیه می فهمند

تمرین ایجاد ارتباطات مؤثر

بازی‌های معمایی و تست هوش‌ها معمولا به صورت گروهی انجام می‌شوند. همین موضوع می‌تواند به تقویت مهارت‌های افراد در بهبود بخشیدن به ارتباطات اجتماعی‌شان کمک کند. زمانی که شما با هم‌گروهی‌های خود در تعامل و ارتباط قرار می‌گیرید، در واقع، در حال تمرین کردن هم‌فکری، ارتباط مؤثر برقرار کردن با دیگران و سازگاری با جمع هم هستید.

یادگیری و تمرین تفکر حل مسأله

بازی فکری در قالب معما و تست هوش، دستاوردهای فراوانی برای‌تان به همراه خواهد داشت. تقویت قدرت تصمیم گیری، افزایش میزان صبر و حوصله و توانایی سازماندهی و منظم کردن افکار از جمله رهاوردهای بازی‌های فکری به این سبک است. بازی‌های معمایی به شما یاد می‌دهند که چطور یک مسأله را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کنید تا قابلیت بررسی ابعاد مختلف آن میسر شود. تقویت تفکر انتقادی هم از مزیت‌های درخشان بازی‌های معمایی است. از این نترسید که شاید از عهده این بازی‌ها برنیایید. خجالت را کنار بگذارید و روی توانایی‌های سلول‌های خاکستری‌تان بیشتر حساب کنید

افزایش ضریب هوشی

تحقیقات نشان داده است که حل کردن معماها و بازی‌های فکری که با هوش سر و کار دارند باعث افزایش بهره یا ضریب هوشی (IQ) می‌شود. علت این است که معماها، شما را به سمت تفکر و استدلال هدایت می‌کنند. برای حل مسائلی که در این نوع از بازی‌ها مطرح می‌شود، نیاز به استفاده از معلومات عمومی در کنار بهره‌مندی از حافظه، منطق و توانایی حل مسأله وجود دارد. در نتیجه مغز ورزیده‌تر و کارکشته‌تر می‌شود.

تقویت قوه تحلیل و استدلال

وقتی به حل معما و تست هوش می‌پردازید باید از منطق خود استفاده کرده و موضوع را برای خود استدلال کنید. در نتیجه تمرکزتان افزایش پیدا می‌کند و لازم است با روش‌های تحلیلی و منطقی مختلف به نتیجه برسید. در این صورت، ذهنی فعال‌تر خواهید داشت که یاد می‌گیرد برای حل مسائل خود از تفکر استراتژیک استفاده کند.

این مطالب هم جالب هستند:

تست هوش تصویری وحشتناک: کدوم مادر اشتباهش تو آفسایده؟!

ضرب المثل دست از سر کچل کسی برداشتن!!

تست روانشناسی حافظه قوی: متولدین کدام ماه ها حافظه قوی تری دارند؟

اگه خودتو باهوش و زرنگ میدونی آزمون هوش جمع اعداد را در 10 ثانیه حل کن.

در تست شناسایی قاتل فرد ثروتمند کدام خدمتکار خانم قاتل هست؟فقط 7 ثانیه فرصت دارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + نه =

دکمه بازگشت به بالا