;
فرهنگ و هنرهنرمندان

چهره دلنشین زن حامد آهنگی خلاف شخصیت شوخ خودش!

حامد آهنگی بازیگر و کمدین متولد 17 تیر ماه 1358 در بندر انزلی است که تحصیلکره مقطع لیسانس و دارنده دکترای افتخاری رشته بازیگری از دانشگاه علوم و فنون می باشد. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

خانواده حامد آهنگی

او در یک خانواده 5 نفره به دنیا آمد. مادر ایشان در قید حیات بوده اما پدرش را سالهاست که از دست داده و یک برادر بزرگتر از خود به نام حمید دارد که او هم فوت کرده و تنها دارای یک خواهر است.

ازدواج و فرزندان حامد آهنگی

حامد آهنگی در سال 1386 در تئاتر با همسرش صفورا آغاسی آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج گشت. ثمره این ازدواج تنها یک پسر بنام «آراد» متولد سال 1392 می باشد. صفورا آغاسی بازیگر تئاتر و تحصیل کرده رشته کارگردانی تئاتر می باشد و برادرش خواننده و همسر خواهرش نیز تهیه کننده است.

پیشنهاد میشه ببینید: تغییرات هدیه تهرانی از گذشته تا امروز+ تصاویر

این مطلب هم جالبه: شوهر ایتالیایی لیلا بلوکات+ عکس

از فوتبال تا بازیگری حامد آهنگی

حامد آهنگی قبل از ورود به دنیای هنر به فوتبال علاقمند بود و در رده نونهالان به باشگاه «ملوان بندرانزلی» رفت و سپس در تیم نوجوانان و جوانان در پست مهاجم بازی کرد اما فوتبال را کنار گذاشت و ادامه نداد.

آغاز فعالیت هنری حامد آهنگی

حامد آهنگی سال دوم راهنمایی خیلی اتفاقی به استعداد خود در زمینه بازیگری پی برد، او که در جشن های دهه فجر برای گروه نمایش میکروفن نگه می داشت به علت بازی بد گروه، میکروفن را در دست گرفت و به خوانندگی و تقلید صدا پرداخت و بسیار تشویق شد. اما این هنرمند کار هنری خود را از 14 سالگی و در سال 1372 با گروه های نمایشی در بندر انزلی به صورت حرفه ای شروع کرد.

از شب های کیش تا شب آهنگی

حامد آهنگی بعد از اجرای برنامه شب های کیش، از خرداد 1399 اجرای سری دوم مسابقه تلویزیون شوتبال را در کنار مبینا نصیری برعهده گرفت و یک سال بعد برنامه «شب آهنگی» را در فیلم نت شروع کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

 

برایتان جالب خواهد بود

جذابیت باورنکردنی خواهر علی ضیا+ عکس خانوادگی

خواهرهای بازیگرای معروف+ خواهرنعیمه نظام دوست چقد خوشگله!

اظهار نظر جنجالی مهران مدیری درباره رضا عطاران: چرکه بدم میاد!+مقایسه سریالها

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. الان مثلا دلنشین بودن چهره خانمش چه ربطی داره به شوخ طبعی خودش من نمیفهمم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا