;
فرهنگ و هنرهنرمندان

خواهرهای بازیگرای معروف+ خواهرنعیمه نظام دوست چقد خوشگله!

خواهرهای بازیگرای معروف: در این مطلب عکس هایی جالب و دیدنی از بازیگران خانم ایرانی در کنار خواهرانشان را مشاهده میکنید که برخی هایشان شباهت زیادی به هم دارند. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.
خانواده سلبریتی ها به واسطه شناخته شدن آن هنرمند در بین مردم شناخته شده اند و با توجه به گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی و حضور فعال هنرمندان در این شبکه ها، اطلاعات مردم از زندگی هنرمندان بیشتر از قبل شده است و همچنین علاقه مردم به دیدن عکس هایی از اعضای خانواده هنرمندان نیز بیشتر شده است.

اگر سری به صفحه شخصی هنرمندان در شبکه های اجتماعی بزنید تصاویری از خانواده آنها را خواهید دید و شاید برایتان جالب باشد که تصاویری از بازیگران و خواهرانشان را در کنار هم ببینید. درفرهنگ و هنر مجله گفتنی تصاویری از بازیگران و خواهرانشان را آورده ایم که بعضی هاشان شباهت زیادی به هم دارند با ما همراه باشید.

این مطلب هم جالبه: شوهر ایتالیایی لیلا بلوکات+ عکس

تصاویری از بازیگران و خواهرشون

مرجانه گلچین و خواهرش منیژه

مرجانه گلچین و خواهرش منیژه

مرجانه دلدار گلچین متولد 2 اسفند 1347 در تهران ، بازیگر سنما و تلویزیون است تحصیلکرده چهار ساله هنرستان موسیقی و فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد که تجربه دوبله و گویندگی را هم دارد.

پیشنهاد میشه ببینید: تغییرات هدیه تهرانی از گذشته تا امروز+ تصاویر

نرگس محمدی و خواهرش سارا

نرگس محمدی و خواهرش

نرگس محمدی متولد 9 فروردین 1362 در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس رشته پرستاری می باشد که فعالیت خود را با حضور در کلاس های بازیگر شروع کرد و با بازی در سریال «ستایش» به همین نام مشهور شد.

فرشته حسینی و خواهرش

فرشته حسینی و خواهرش

فرشته حسینی بازیگر افغانستانی سینما و تئاتر در ایران است. وی (زادهٔ ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶)، پدر و مادرش حدود ۳۰ سال پیش به دلیل جنگ از افغانستان به ایران آمده و در تهران ساکن شدند.

حسینی مانند هزاران پسر و دختر دیگر افغانستانی در تهران به دنیا آمده با درخشش در سینما، تئاتر و نمایش خانگی موفق شد، جایگاه خود را در میان رقبایش تثبیت کند.

فقیهه سلطانی و خواهرانش سمیه و سعیده

فقیهه سلطانی و خواهرانش

فقیهه سلطانی متولد 29 مرداد 1353 در همدان ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی می باشد که بسیار اهل ورزش بوده و حالا همسر فوتبالیست هم دارد و کار کارگردانی نیز انجام می کند.

نگار جواهریان و خواهرانش نگین و نازنین

نگار جواهریان و خواهرانش

نگار جواهریان متولد 22 دی 1361 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که از 15 سالگی وارد تئاتر شد سپس صداپیشگی را تجربه کرد و حالا ترجمه هم می کند. عکس او با دو خواهرش نگین و نازنین را مشاهده میکنید که بسیار هم به هم شبیه اند.

 ساقی حاجی پور و خواهرش

ساقی حاجی پور و خواهرش

ساقی حاجی پور متولد 26 مهر ماه 1374 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است از تئاتر آغاز کرد تا اینکه اولین بار با سریال شبکه خانگی هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی جلوی دوربین رفت و در نقش هدیه بسیار درخشان ظاهر شد.

لیلا بلوکات و خواهرش روشا

لیلا بلوکات و خواهرش

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1363 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی فرش می باشد که از 14 سالگی تئاتر را شروع کرد و با سریال یوسف پیامبر در نقش همسر آخناتون به شهرت رسید.

نعیمه نظام دوست و خواهرش

خواهر نعیمه نظام دوست

 

نعیمه نظام دوست متولد 23 آبان 1353 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تصویر برداری و دیپلم علوم تجربی می باشد که در کودکی عاشق فوتبال و پست دروازه بانی بود اما حالا زیاد غصه می خورد، عکس او با خواهرش را مشاهده میکنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

اظهار نظر جنجالی مهران مدیری درباره رضا عطاران: چرکه بدم میاد!+مقایسه سریالها

بازیگر خردسال سریال سه در چهار و نسبت فامیلی با مجید صالحی+عکس بزرگسالی

سولماز آقمقانی بازیگر سریال سه در چهار بعد 15 سال شبیه روباه شده!+ تصاویر

بازیگران سریال زیر آسمان شهر بعد از 23 سال/ از غبار پیری تا مرگ و مهاجرت!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا