;
فرهنگ و هنرهنرمندان

کیمیا آریان عاطفه نیسان آبی که بیرون سریال پزشکه+ عکس

کیمیا آریان در فصل دوم سریال نیسان آبی در نقش عاطفه دختر جمشید و زری با هنرنمایی حسین یاری و یکتا ناصر می باشد را به خوبی بازی کرده است که در فصل اول این سریال سانای امیرآبادی بازیگر تازه کار این نقش را ایفا کرده بود. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

بازیگر جوان سریال طنز که اولین حضورش در عرصه تصویر را تجربه می کند دکتر می باشد و بازیگری شغل دوم وی محسوب می شود. در ادامه عکس هایی از کیمیا آریان در نیسان آبی را در فرهنگ و هنر مجله گفتنی می بینید.

این مطلب را هم ببینید: عکس های دختر و داماد بانو چوئی جواهری در قصر

کیمیا آریان3 (2)

کیمیا آریان در نیسان آبی

کیمیا آریان بازیگری که دکتر می باشد در اولین تجربه بازیگری خود در سریال نیسان آبی ۲ در نقش عاطفه که در فصل اول این نقش را سانای امیرآبادی بازی می کرد بر عهده دارد و باعث شهرتش شده است.

جالبه ببینید: حمید لولایی و علیرضا خمسه در سریال چرخ گردون +عکس خانوادگیشون

کیمیا آریان6

داستان سریال نیسان آبی

قصه نیسان آبی با عشق جمشید آغاز می‌ شود، البته نه از آن عشق‌ های معمول و مرسوم؛ او عاشق نیسان آبی است و دل‌بستگی عمیقی به آن دارد. همین دل‌بستگی هم موتور محرک، سریال در قسمت‌ های ابتدایی است که طبیعتا بر معرفی کاراکترها و شخصیت‌ ها متمرکز است. جمشید و رضا دوستانی قدیمی هستند که بخش عمده‌ ای از ماجراهای سریال نیسان آبی در دنیای مشترک و مرتبط با روابط دوستانه آن‌ ها شکل می‌ گیرد.

نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آن‌ ها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم پور است و نیسان آبی اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار!

کیمیا آریان5 (2) کیمیا آریان5 (1) کیمیا آریان3 (1) کیمیا آریان7

 

برایتان جالب خواهد بود

بیوگرافی الهه خادمی رهبر قبیله وحشی ها بیرون سریال مستوران+ عکس

عکس جدید خانواده الناز شاکردوست

عکس های قدیمی از خانواده هاشمی رفسنجانی

لاله صبوری مریم مهران مدیری و تصاویری از دختر و پسرش!

جدیدترین عکس مازیار لرستانی در کنار خانم های بازیگر

لیندا کیانی از شوهرش رونمایی کرد؛ چه خانواده ای!

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + هشت =

دکمه بازگشت به بالا