;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس های دختر و داماد بانو چوئی جواهری در قصر

عکس های دختر و داماد بانو چوئی: لی سونگ گی و لی دا این، داماد و دختر بازیگر معروف جواهری در قصر هستند که همه ما او را با نام بانو چوئی می شناسیم. همان طور که اشاره شد لی دا این دختر کیون میری معروف است که در ایران با نقش بانو چویی در سریال «جواهری در قصر» شناخته می‌شود. با بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان همراه باشید.

بیشتر بخوانید: سانیا سالاری ارغوان سریال دلدادگان عرب کدوم کشوره؟

کیون می ری (به کره‌ای:견미리 به انگلیسی: Kyeon Mi-ri) (زاده ۲۷ ژانویه ۱۹۶۵ – سئول) بازیگر و خواننده اهل کره جنوبی است. او به دلیل بازی در نقش ملکه ون هو در مجموعه تلویزیونی افسانه جومونگ شناخته شد. همچنین به خاطر نقش خود در سریال جواهری در قصر در نقش ضد قهرمان اصلی فیلم بانو چویی معروف است و در سریال ایسان در نقش بانوهای گیونگ (مادر ایسان) ظاهر شده است.

عکس های دختر و داماد بانو چوئی

در ادامه با جدیدترین عکس های دختر و داماد بانو چوئی در بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی با ما همراه باشید.

عکس-های-دختر-و-داماد-بانو-چوئی-5

داماد بانو چوئی، لی سونگ این

عکس-های-دختر-و-داماد-بانو-چوئی-6

لی سونگ گی (کره‌ای: 이승기؛ زادهٔ ۱۳ ژانویه ۱۹۸۷) خواننده، بازیگر، مجری و انترتینر اهل کره جنوبی است. سونگ گی به عنوان خواننده، آهنگ‌های معروف بی شماری مانند «چون تو خانم منی»، «آیا با من ازدواج می‌کنی»، «بازگشت» و «مرد معمولی» دارد. او بیشتر به عنوان بازیگر شناخته می‌شود و در مناطقی از آسیا با بازی در درام‌های محبوب مانند میراث درخشان (۲۰۰۹)، دوست‌دختر من یک گومیهو است (۲۰۱۰)، پادشاه دو دل (۲۰۱۰)، کتاب خانواده گو (۲۰۱۳)، همگی محاصره شده‌اید (۲۰۱۴)، ادیسه کره‌ای (۲۰۱۸–۲۰۱۷)، بی‌خانمان (۲۰۱۹)، موش (۲۰۲۱) و کافه حقوق (۲۰۲۲) به محبوبیت رسید.

بیشتر بخوانید: افسردگی ستاره سادات قطبی مجری تلویزیون

او یکی از اعضای اصلی فصل اول برنامهٔ ۲ روز و ۱ شب از نوامبر ۲۰۰۷ تا فوریه ۲۰۱۲ و مجری برنامه تاک شوی قلب قوی از اکتبر ۲۰۰۹ تا آوریل ۲۰۱۲ بود. موفقیت لی سونگ گی به عنوان خواننده، بازیگر و مجری لقب انترتینر «تهدید سه‌گانه» را برای وی به ارمغان آورد. او برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ در فهرست سلبریتی‌های قدرتمند کره توسط مجلهٔ فوربز در رتبهٔ هفتم، متعاقباً در سال ۲۰۱۱ در رتبهٔ چهارم و در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ در رتبهٔ ششم قرار گرفت.

موفقیت مجموعه‌های تلویزیونی وی، موقعیت او را به عنوان یک ستارهٔ برتر هالیو تثبیت کرد.[۹] او همچنین در فهرست پردرآمدترین بازیگران کره‌ای در سال ۲۰۲۱، در رتبهٔ چهارم قرار دارد. اخیراً، لی سونگ گی به عنوان یکی از ۲۰۰ بازیگر (۱۰۰ مرد و ۱۰۰ زن) در لیست کمپینی که توسط شورای فیلم کره‌ای برگزار می‌شود، انتخاب شده‌است. هدف این پروژه، انتخاب بازیگرانی است که بهترین نماینده و نشان دهندهٔ حال و آیندهٔ فیلم کره‌ای و همچنین معرفی آنها به فیلم‌های خارج از کشور باشند.

در ۱ ژوئن ۲۰۲۱، لی سونگ گی بنا به گزارش‌ها هوک انترتینمنت را ترک کرد و آژانس شخصی خود را با نام هیومن‌مید تأسیس کرد. در ۱۰ ژوئن ۲۰۲۱، هوک انترتینمنت رسماً اعلام کرد که لی سونگ گی یک قرارداد جدید مدیریتی با آن‌ها امضا کرده‌است و از او برای دنبال کردن فعالیت‌های مستقل و خلاقانه از طریق آژانس تک‌نفرهٔ هیومن‌مید خود، پشتیبانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی سامان صفاری بازیگر سریال دلدادگان+ عکس های جدید

دختر بانو چوئی، لی دا این

عکس-های-دختر-و-داماد-بانو-چوئی-4

لی دا-این (کره‌ای: 이다인؛ زادهٔ ایم جو-هی در ۵ نوامبر ۱۹۹۲) بازیگر اهل کره جنوبی است. لی دا-این، دختر بازیگر کیون می ری است. پدرش، لی دونگ-هون، پس از ازدواج با کیون می ری در سال ۱۹۹۸، او و خواهرش لی یو بی را به فرزندی پذیرفت.

این هم جالبه: ازدواج مرجانه گلچین و مهاجرت به انگلیس!+ عکس های خانوادگی و بیوگرافی

عکس های دختر و داماد بانو چوئی

عکس-های-دختر-و-داماد-بانو-چوئی-1 عکس-های-دختر-و-داماد-بانو-چوئی-3

عکس-های-دختر-و-داماد-بانو-چوئی-9

 

برایتان جالب خواهد بود

تولد کریم باقری 50 ساله در کنار دو پسر و همسرش+ عکس خاندان و بیوگرافی

عکس های لو رفته از مراسم عروسی مهدی مهدوی کیا+ بیوگرافی و عکس خانوادگی

عکس های مراسم عقد احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی با زن جذابش+ بیوگرافی

علت طلاق بهاره رهنما: بیش از اندازه جذابم!+ بیوگرافی و تصاویر جدید

سارا تانکردی کراش مایکل اسکافیلد در فرار از زندان: در 47 سالگی جوانتر شده+ عکس و بیوگرافی

شوهر خفن رویا میر علمی که باور نمی کنی | عکس و بیوگرافی

مرجانه گلچین در 55 سالگی مادر شد! + عکس شک برانگیز

تصاویر جدید و جذاب سحر دولتشاهی و همایون شجریان

رشد غیر عادی دماغ نصرالله رادش بعد از عمل زیبایی+ عکس

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا