;
فرهنگ و هنرهنرمندان

آشنایی عجیب زوج های هالیوودی که خیلی جالب هستند!

آشنایی عجیب زوج های هالیوودی: گاهی عشق عجیب رقم می خورد. تا به حال ماجراهای جالبی درباره نحوه آشنایی افراد مختلف شنیده ایم. بعضی آغازها عجیب تر از چیزی هستند که فکر می کنیم. بخش فرهنگ و هنر امروز گفتنی را از دست ندهید.

به نظر می رسد نصیب و قسمت واقعاً حقیقت دارند و ماجرای آشنایی بعضی زوج های مشهور این موضوع را ثابت می کند.

فرقی نمی کند نحوه ی آشنایی آن ها چقدر غیر متعارف یا نادر بوده، بسیاری از آن ها بر حسب تصادف یکدیگر را پیدا کردند. آن ها هم مانند ما در مکان هایی معمولی مثل رستوران یا هتل با یکدیگر آشنا شدند اما ماجرای آشنایی شان می تواند حتی دستمایه ی ساخت یک فیلم شود.

همچنین بخوانید: عصبانیت پریتی زینتا از دست گدای نیازمند: دخترم را آزار ندهید!

کیتی پری و اورلاندو بلوم

کیتی پری و اورلاندو بلوم-آشنایی عجیب زوج های هالیوودی

آشنایی عجیب زوج های هالیوودی: کیتی پری و اورلاندو بلوم اولین بار در سال ۲۰۱۶ با یکدیگر آشنا شدند، زمانی که بلوم برگری که روی میز پری بود را کش رفت.

پری در اینباره گفته: «از روی میزم یک برگر کش رفت. من پیش دنزل واشنگتن نشسته بودم و او آمد و برگر را برداشت. من هم با خودم گفتم که “تو کی… وای تو خیلی جذاب هستی. اشکالی ندارد. برش دار.” بعدش همدیگر را در یک مهمانی دیدیم.»

اگر عاشق استایل کره ای هستی: استایل روزانه بلک پینک: با خریدن این چند قلم مثل بلک پینک تیپ بزنید!

کریستن بل و دکس شپارد

کریستن بل و دکس شپارد-آشنایی عجیب زوج های هالیوودی

آشنایی عجیب زوج های هالیوودی: وقتی کریستن بل و دکس شپارد برای دومین بار با یکدیگر ملاقات کردند، به تماشای یک مسابقه ی هاکی رفته بودند و شپارد از بل پرسید که آیا همراه خود آدامس دارد. بل در اینباره گفته: «پرسید آدامس دارم، من هم گفتم نه. بعد آدامسی که در دهانم بود را درآوردم و گفتم فقط همین را دارم. او هم آن را گرفت.»

بعد از این مواجهه ی عجیب، شپارد شماره تلفن بل را از یکی از دوستان مشترک شان گرفت و این پیام را برای او فرستاد: «سلام، من دکس هستم. من حریم شخصی ات را شکستم و شماره ات را از شانا گرفتم. نظرت چیست؟»

همچنین بخوانید: زیباترین زنان کره ای از نظر چت جی پی تی: هوش مصنوعی این بازیگران را زیباترین می داند!

کاترین زتاجونز و مایکل داگلاس

کاترین زتاجونز و مایکل داگلاس-آشنایی عجیب زوج های هالیوودی

آشنایی عجیب زوج های هالیوودی: این زوج مشهور در سال ۱۹۹۸ با یکدیگر آشنا شدند، زمانی که به کاترین زتاجونز گفته شد مایکل داگلاس می خواهد او را ببیند. زتاجونز کمی مضطرب بود چون مطمئن نبود داگلاس برای چه می خواست او را ببیند. وقتی بالاخره با یکدیگر ملاقات کردند، داگلاس در ابراز علاقه آنچنان ناشی عمل کرد که زتاجونز را برای قبول خواسته اش به شک انداخت.

داگلاس در اینباره گفته: «بعد از تقریباً نیم ساعتی معاشرت به کاترین گفتم: “می دانی دلم می خواهد پدر بچه هایت باشم.” حرف بدی به نظر نمی آمد ولی او گفت: “می دانی، خیلی چیزها از تو شنیده و دیده ام و به نظر وقتش است که خداحافظی کنم.”»

همچنین ببینید: هیلاری سوانک محبوب میلیون دلاری در 48 سالگی به آرزوی خود رسید!

امیلی بلانت و جان کرازینسکی

امیلی بلانت و جان کرازینسکی-آشنایی عجیب زوج های هالیوودی

آشنایی عجیب زوج های هالیوودی: امیلی بلانت و جان کرازینسکی در سال ۲۰۱۸ در یک رستوران باهم آشنا شدند و در همان نگاه اول به هم دل باختند. بلانت پیش یکی از دوستان مشترک شان نشسته بود و این دوست به او گفت که کرازیسنکی را آنجا کنار یکی دیگر از دوستان شان دیده است.

بلانت در اینباره گفته: «جان پیش یکی از دوستان مان، جاستین تروکس نشسته بود. بعد جاستین را رها کرد و آمد پیش ما. همانجا ایستاده بود و مرا می خنداند. تقریباً فوراً فهمیدم که اتفاقی بین ما افتاده.»

مگان فاکس و مشین گان کلی

مگان فاکس و مشین گان کلی

آشنایی عجیب زوج های هالیوودی: اولین قرار این زوج زمانی بود که مشین گان کلی از مگان فاکس خواست باهم به پشت بامی بروند که او همیشه در آنجا وقت می گذارند. با این حال، به دلیل قفل بودن در، آن ها مجبور شدند از یک بالکون ۳ طبقه ی خطرناک پایین بیایند.

آن ها برای قرار دوم خود شنا با کوسه ها را انتخاب کردند، آن هم به تنهایی و بدون قفس.

مطالب مرتبط:

همچنین بخوانید: نگرانی طرفداران آریانا گرانده از وضعیت ظاهری جدیدش!

این چالش رو از دست نده: معمای چه چیزی در تصویر اشتباه است؟

سریال شانتارام با بازی چارلی هونام: چشمان ما دروغ می‌گویند!

اگر از طرفداران امیلیا کلارک هستید این فیلم ها را ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − ده =

دکمه بازگشت به بالا