;
سینمافرهنگ و هنر

اگر از طرفداران امیلیا کلارک هستید این فیلم ها را ببینید

امیلیا کلارک یکی از هنرپیشه‌های شناخته شده در سطح جهان است که بیشتر به خاطر بازی در سریال محبوب بازی تاج و تخت محصول شبکه‌ی HBO به شهرت رسیده است. درمرور بهترین آثار سینمایی این بازیگر با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

بازی امیلیا کلارک در نقش دنریس تارگرین جوایز متعددی را برای این بازیگر به ارمغان آورد. سرانجام این سریال با پخش فصل هشتم در سال ۲۰۱۹ به کار خود پایان داد، اما دنریس تارگرین برای همیشه در ذهن مخاطبان جاودانه شد. بد نیست بدانید در همین سال مجله تایم از امیلی کلارک به‌ عنوان یکی از صد شخصیت تأثیرگذار جهان نام برد.

در طول سال‌هایی که از آغاز فعالیت این بازیگر می‌گذرد، امیلیا کلارک در آثار سینمایی متعددی هم حضور داشته است که در این مجال به معرفی بهترین آن‌ها خواهیم پرداخت. بخش سینما را از دست ندهید.

همچنین بخوانید: عصبانیت پریتی زینتا از دست گدای نیازمند: دخترم را آزار ندهید!

بهترین فیلم های امیلی کلارک که باید دید:

فیلم Me Before You
فیلم من پیش از تو

با بازی امیلیا کلارک

ژانر: درام، عاشقانه
کارگردان: تئا شاروک
سال ساخت: ۲۰۱۶
میانگین امتیازات Me Before You در IMDB: ۷/۴
فیلم من پیش از تو براساس رمانی به همین نام و به قلم جوجو مویس ساخته شده است. در این فیلم امیلیا کلارک در نقش اصلی زن فیلم حضوری جالب توجه دارد.

لوئیزا کلارک دختری ساده‌دل و بشاش است که برای کمک به تأمین مخارج خانواده شروع به کار در عمارتی مجلل می‌کند. وظیفه او مراقبت از مرد جوان بدقلقی به نام ویل با بازی سام کلفلین است. ویل که بر اثر یک سانحه فلج شده، فردی افسرده و پریشان حال است که در ابتدا چندان روی خوشی به لوئیزا نشان نمی‌دهد. لو سعی می‌کند راهی برای همدردی کردن و دلداری دادن ویل پیدا کند تا شاید معجزه‌ای رخ دهد و او بتواند حال ویل را بهتر کند.

این فیلم باوجود این که داستان عاشقانه‌اش پایانی غم‌انگیز دارد، اما همچنان اثری است که ارزش تماشا کردن را دارد. من پیش از تو سعی دارد نگاهی عمیق‌تر به مفاهیمی همچون صداقت در عشق و تلاش برای به واقعیت بدل کردن رویاها داشته باشد.

همچنین بخوانید: نگرانی طرفداران آریانا گرانده از وضعیت ظاهری جدیدش!

فیلم Voice from The Stone
فیلم صدایی از سنگ‌ها

با بازی امیلیا کلارک

ژانر: درام، رازآلود، ترسناک
کارگردان: اریک دی هاول
سال ساخت: ۲۰۱۷
میانگین امتیازات Voice from The Stone در IMDB: ۵/۲
این فیلم را باید فیلمی فراطبیعی و ترسناک دانست که با اقتباس از رمانی به همین نام اثر «سیلویو رافو» (Silvio Raffo) ساخته شده است. داستان فیلم در توسکانی دهه‌ی ۱۹۵۰ رخ داده و به زندگی زنی جوان به نام ورنا با بازی امیلیا کلارک می‌پردازد که به‌عنوان پرستار در عمارتی قدیمی و دورافتاده شروع به کار می‌کند.

ورنا باید به پسری جوان کمک کند که ظاهرا با مشکلاتی بزرگ دست‌وپنجه نرم می‌کند. با گذشت زمان او حس می‌کند این پسر تحت تأثیر طلسم و نیرویی قدرتمند قرار دارد، فردی که در میان دیوارهای این قلعه قدیمی به دام افتاده و در تلاش برای رها شدن است. دراین بین ورنا حس می‌کند از میان سنگ‌های دیوار صدایی می‌شنود و درنهایت پرده فروافتاده و حقایق آشکار می‌شوند.

 فیلم Murder Manual
فیلم راهنمای قتل

با بازی امیلیا کلارک

ژانر: ترسناک، مهیج
کارگردان: مایکل اسکوبدو، کلی هالمارک، مت نیوتن و دیگران
سال ساخت: ۲۰۲۰
میانگین امتیازات Murder Manual در IMDB: ۲/۳
آیا از تماشای گلچینی از فیلم‌های کوتاه ترسناک لذت می‌برید؟ دراین صورت تماشای فیلم راهنمای قتل می‌تواند انتخابی مناسب برای شما باشد. این فیلم از هشت داستان ترسناک مجزا تشکیل شده است که به مسائل مختلفی همچون فرقه‌های شیطانی، قتل و حتی زامبی‌ها می‌پردازند. به‌عنوان مثال در یکی از داستان‌ها شاهد سفری دختر بچه‌ای هستیم که از دنیای کابوس‌های خیالی به جهان کابوس‌های واقعی سفر می‌کند.

برخی از داستان‌های فیلم دارای صحنه‌هایی غم‌انگیز هستند، بااین‌حال حضور تپنده ترس را هم می‌توان این گوشه و آن گوشه احساس کرد. اگر هم از تماشای آثار ترسناک لذت می‌برید و هم طرفدار امیلیا کلارک هستید، تماشای این فیلم برای‌تان خالی از لطف نخواهد بود.

فیلم Dom Hemmingway
فیلم دام همینگوی

با بازی امیلیا کلارک

ژانر: کمدی، جنایی، درام
کارگردان: ریچارد شپرد
سال ساخت: ۲۰۱۳
میانگین امتیازات Dom Hemmingway در IMDB: ۶/۱
دام همینگوی فیلمی با حضور امیلیا کلارک، جود لاو و ریچارد گرانت است و به داستان زندگی خلافکاری بدنام به نام دام همینگوی می‌پردازد که به‌تازگی و بعد از دوازده سال حبس از زندان آزاد شده است. دام تصمیم می‌گیرد به همراه دوستش دیکی سفری در حومه شهری فرانسه داشته باشد تا چیزهایی که قبلا از دست داده است را از نو به‌دست بیاورد. البته این سفر هم ماجراهای خاص خود را دارد. دام درنهایت سری هم به لندن می‌زند تا با دخترش اِوِلین دیدار کند که حالا در یک کافه کار می‌کند و یک پسر دارد.

اولین در ابتدا چندان روی خوشی به پدر نشان نمی‌دهد، چون هم او را در کودکی رها کرده و هم در مراسم خاکسپاری مادرش حضور نداشته است. دام و دیکی دوباره به سراغ کار سابق خود می‌روند و دراین میان اولین حتی بیشتر از قبل اذیت می‌شود. آیا این رابطه پدر و دختری درنهایت به نتیجه می‌رسد؟

همچنین بخوانید: زیباترین زنان کره ای از نظر چت جی پی تی: هوش مصنوعی این بازیگران را زیباترین می داند!

 فیلم Last Christmas
فیلم آخرین کریسمس

با بازی امیلیا کلارک

ژانر: کمدی، درام، عاشقانه
کارگردان: پال فیگ
سال ساخت: ۲۰۱۹
میانگین امتیازات Last Christmas در IMDB: ۶/۵
آخرین کریسمس کمدی رمانتیک با حضور امیلیا کلارک و هنری گلدینگ است. داستان فیلم در مورد زنی به نام کیت است که به‌عنوان پری در یک فروشگاه هدیه کریسمس کار می‌کند. درحالی که کیت روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد، با مردی مرموز به نام تام آشنا شده و بعدا عاشق او می‌شود، هرچند عمر آشنایی آن‌ها کوتاه است. باوجود اینکه کیت به‌دنبال نشانی از تام است، اما سعی دارد احتمال آشنایی او با دیگران را هم با رویی گشاده بپذیرد.

بااین‌حال زمانی‌که بالاخره تلاش‌هایش به نتیجه رسیده و نشانی از تام پیدا می‌کند، با خبری شوکه کننده رو‌به‌رو می‌شود که زندگیش را دگرگون می‌کند. اما آیا کیت می‌تواند با واقعیت کنار آمده و به زندگی خود ادامه دهد؟

مطالب پرطرفدار که باید ببینید:

رکورد شکنی سریال چهارشنبه(Wednesday) به کارگردانی تیم برتون

تام هنکس: بهترین فیلم های تام هنکس که باید دید

همچنین ببینید: هیلاری سوانک محبوب میلیون دلاری در 48 سالگی به آرزوی خود رسید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا