;
فرهنگ و هنرهنرمندان

خشم کاربران مسیحی از آهنگ جدید شوگا و هالزی: این آهنگ شیطان‌پرستی را ترویج می‌کند!

آهنگ جدید شوگا و هالزی: عضو محبوب گروه بی تی اس و همکاری دوباره‌اش با هالزی خواننده آمریکایی به تبلیغ نوعی خرافات متهم شده است.

آهنگ جدید شوگا و هالزی برای بازی کامپیوتری دیابلو با واکنش‌های متفاوت طرفداران و کابران اینترنتی مواجه شده است. همکاری جدید شوگا و هالزی با واکنش‌های بسیار متفاوتی رو به رو شده است. برخی از طرفداران نگران هستند، در حالی که برخی دیگر هیچ اشکالی در این آهنگ جدید نمی‌بینند. جدیدترین همکاری این عضو گروه بی تی اس با خواننده آمریکایی هالزی برای بازسازی آهنگ «Lilith» است.

پیش از این هالزی این آهنگ را به تنهایی منتشر کرده بود. این اولین همکاری این دو خواننده نیست و صدای آن‌ها مانند همیشه در کنار هم فوق العاده به نظر می‌رسد.با این حال، برخی از کاربران از این آهنگ و همچنین موزیک ویدیو آن را راضی نیستند.

حتی برخی از آرمی‌ها نیز درباره آهنگ «لیلیث» ابراز نگرانی کرده‌اند و ادعا می‌کنند که این آهنگ شیطان‌پرستی را ترویج می‌کند.

انتقاد طرفداران از موزیک ویدیو جدید شوگا و هالزی!

حال بخش نظرات هالزی و شوگا در اینستاگرام پر از کاربران ناراحت و نگران است. این کاربران که اکثرا مسیحی هستند این آهنگ جدید را نگران کننده می‌دانند. برخی از کابران حتی معتقدند که این همکاری جهت فرقه‌ها و یا انجمن مخفی ایلومیناتی را دنبال می‌کند.

بسیاری از آرمی‌ها نیز به دفاع از شوگا و هالزی در مقابل این ادعاها آمده‌اند. این آهنگ جدید به عنوان موسیقی متن بازی ویدئویی دیابلو 4 منتشر شده است. بنابراین طبیعی است که آهنگی مانند «Boy With Luv» یا «Dynamite» نباشد.

با این حال، حتی بعضی از آهنگ‌های بی تی اس نیز مفاهیم تیره‌تری دارند، مانند «Boy With Evil»، «Blood Sweat & Tears» و یا «Black Swan». ناگفته نمان پروژه‌های مستقل شوگا با نام هنری آگوست دی همواره حاوی مضامین تیره و بالغ بوده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا