;
فرهنگ و هنرهنرمندان

سورپرایز گروه بی تی اس برای طرفداران!

آهنگ جدید گروه بی تی اس(BTS) به زودی منتشر خواهد شد! گروه مشهور و محبوب کره‌ای «بی تی اس» سوپرایزی بزرگ برای طرفداران خود دارند؛ آهنگ جدید این گروه با حضور هر 7 عضو به زودی منتشر خواهد شد! با بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی همراه باشید.

آهنگ جدید گروه بی تی اس با حضور همه اعضا:

آهنگ جدید گروه بی تی اس برای انیمیشن Bastions منتشر خواهد شد، این فیلم گروهی از ابرقهرمانان را دنبال می‌کند که سعی می‌کنند تا با آلودگی محیطی مبارزه کنند. خبر انتشار آهنگ جدید گروه بی تی اس در 14 آوریل اعلام شده است. این آهنگ برای انیمیشن جدید کمپانی Thymos Media به نام «Bastions» خواهد بود.

همچنین ببینید: لئوناردو دی‌کاپریو طلسم زیر 25 سال را شکست!

آهنگ جدید گروه بی تی اس2

هر هفت عضو گروه در این آهنگ حضور خواهند داشت. ضبط این آهنگ پیش از اعزام جین، بزرگ‌ترین عضو گروه، به سربازی انجام شده است. علاوه بر گروه بی‌تی‌اس، این فیلم آهنگ‌هایی از هنرمندانی مانند Le Sserafim، Heize، AleXa، Brave Girls نیز خواهد داشت. این انیمیشن در تاریخ 14 می از شبکه SBS پخش خواهد شد.

همچنین بخوانید: میکِله مورونه بازیگر جذاب فیلم 365 روز با موآرا سوریو ازدواج کرد!

BTS مخفف چیست؟

بی تی اس در اصل مخفف نام کره ای این گروه یعنی Bangtan Sonyeondan به معنای پسران ضدگلوله است، به گفته جی هوپ این نام اشاره به مقاومت در برابر انتقادات و انتظارات بی جا از نوجوانان دارد.

بیوگرافی گروه بی تی اس:

بی تی اس (BTS) یک گروه موسیقی پسرانه کره ای متشکل از 7 عضو به نام های «وی (뷔)»، «آراِم (김남준)»، «جین (진)» ،«جیمین (지민)»، «جی هوپ (제이홉)»، «شوگا (슈가)» و «جونگ کوک (정국)» می باشد.

همچنین ببینید: حامد بهداد مرد خوشتیپ سینمای ایران گفت: زن های ایرانی خشن هستند!

شروع فعالیت گروه بی تی اس:

آنها فعالیت خود را در سال 2013 تحت نظر کمپانی بیگ هیت (هایب کنونی) با انتشار آلبوم «2Cool4Skool» آغاز نمودند. سبک این گروه موسیقی از ابتدا بیشتر روی هیپ هاپ متمرکز شده بود اما با گذشت زمان و شهرت بیشتر، حالا در سبک های گوناگون به هنرنمایی پرداختند.

تاثیر گروه بی تی اس بر صنعت گردشگری

طبق آمار، این گروه سالانه بیش از 5 میلیارد دلار برای کره جنوبی سود آوری دارد و اعلام شده از هر 13 گردشگر یک نفر آنها بخاطر بی تی اس به کره می آیند. به دلیل این تاثیرگذاری مثبت، اعضای گروه از طرف رییس جمهور این کشور حکم لیاقت فرهنگی دریافت کردند و تبدیل به جوانترین دریافت کنندگان این حکم شدند.

شاید برایتان جالب باشد:

آیشواریا رای و دخترش در مت گالای هندی: دخترش به خودش رفته یا آبیشک؟

افسردگی زنان معروف: زنانی که از زندگی خود بیزار بودند!

نورسما در سریال ترکی شربت زغال اخته+ عکس همسرش

جورجینا رودریگز خوشحالم که کریستیانو رونالدو مرا انتخاب کرد!

پارتی بازی شاهرخ خان برای دخترش باعث خشم مردم هند شد!

زیباترین زنان کره ای از نظر چت جی پی تی: هوش مصنوعی این بازیگران را زیباترین می داند!

رابطه عاشقانه کایلی جنر و تیموتی شالامی!

آیا احتمال جدایی سام اصغری و بریتنی اسپیرز واقعیت دارد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا