;
سینمافرهنگ و هنر

شوک به طرفداران مارول+اتهام جنسی و تجاوز بازیگر معروف ثابت و اخراج شد!

اتهام جنسی و تجاوز جاناتان میجرز: دادگاه «منهتن» سرانجام «جاناتان میجرز» بازیگر آمریکایی فیلم‌های دنیای سینمایی مارول را در دو مورد آزار و اذیت و تعرض مجرم شناخت.

دادگاهی در منهتن نیویورک جاناتان میجرز را به خاطر حمله، آزار و اذیت و همچنین ضرب و جرح درجه سه در رابطه با نامزد سابقش گریس جباری گناهکار دانست. البته او برای دو اتهام دیگر همچون ضرب و جرح عمدی در این پرونده بی‌گناه شناخته شده شد. قرار است حکم در تاریخ ۶ فوریه سال ۲۰۲۴ میلادی اجرا شود و جاناتان میجرز ممکن است به خاطر این اتهامات با یک سال زندان مواجه شود.

با انتشار این خبر نیز استودیو مارول قید ادامه همکاری با جاناتان میجرز را زده است. در حال حاضر مشخص نیست که استودیو مارول برای ایفای نقش شخصیت کانگ فاتح در ادامه دنیای سینمایی خودش بازیگر دیگری را به خدمت می‌گیرد یا اینکه کلا این کاراکتر را کنار می‌گذارد.

جالبه ببینید: عشق مثلثی در سریال گناه فرشته+ خطر اسپویل

اتهام جنسی و تجاوز جاناتان میجرز 1

گزارش‌های قبلی حاکی از آن هستند که استودیو مارول قصد دارد تا به طور کامل از کنار این شخصیت عبور کند و روی شخصیت‌های دیگری همچون دکتر دوم متمرکز شود. این در حالی است که قبلا حضور جاناتان میجرز در دو فیلم جدید انتقام‌جویان تأیید شده بود.

جاناتان میجرز در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania و فصل دوم سریال Loki در سال جاری میلادی نقش‌آفرینی کرده بود و به نظر می‌رسد که این پایان کار او در دنیای سینمایی مارول است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا