;
سرگرمی

آیا می توانید تمام توپ های بسکتبال متفاوت را در عرض 10 ثانیه پیدا کنید؟

تست بینایی شناسایی توپ های بسکتبال متفاوت: آیا تا به حال به این فکر کرده اید که توانایی بصری خود را به شیوه ای سرگرم کننده و جذاب آزمایش کنید؟ پس در تست بینایی شناسایی توپ های بسکتبال متفاوت شرکت کنید و ببینید آیا می‌توانید تمام توپ‌های بسکتبال متفاوت را در کمتر از 10 ثانیه تشخیص دهید، این یک مسابقه هیجان‌انگیز در برابر زمان است که نمی‌خواهید آن را از دست بدهید!

وظیفه شما ساده و در عین حال دشوار است : ببینید که چه تعداد توپ متفاوت در تصویر زیر پنهان شده است و شما فقط 10 ثانیه فرصت دارید تا این کار را انجام دهید.

 

تصویر تست بینایی شناسایی توپ های بسکتبال متفاوت

تست بینایی شناسایی توپ های بسکتبال متفاوت 1

.

.

.

چالش‌های بصری می‌توانند راهی سرگرم‌کننده برای آزمایش مهارت‌های مشاهده‌ای شما باشند ، و تست بینایی شناسایی توپ های بسکتبال متفاوت نیز از این قاعده مستثنی نیست .کلید موفقیت در این چالش ها تمرکز و صبر است . با وجود محدودیت زمانی ، عجله نکنید .از یک گوشه تصویر شروع کنید و به آرامی آن را بررسی کنید و به طور خاص به دنبال توپ های بسکتبال باشید که به نوعی متفاوت هستند.شما ممکن است تفاوت هایی را در رنگ، اندازه یا الگو ببینید .

.

.

.

پاسخ تست بینایی شناسایی توپ های بسکتبال متفاوت

تست بینایی شناسایی توپ های بسکتبال متفاوت 2

آیا تست بینایی شناسایی توپ های بسکتبال متفاوت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + یازده =

دکمه بازگشت به بالا