;
فرهنگ و هنرهنرمندان

ازدواج سارا خوئینی ها در 16 سالگی: اعجوبه ای که در 50 سالگی مثل پنجه آفتابه+ عکس

سارا خوئینی ها متولد 3 خرداد 1353 در تهران می باشد. این بازیگر توانمند عرصه هنر به همراه یک خواهر و سه برادر سومین فرزند خانواده محسوب می شود. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی سارا خوئینی ها و تصاویر جدید او و خانواده اش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: عکس خانوادگی سروش صحت آقا صمد سریال زیر زمین با همسر و پسرش در کانادا

بیوگرافی سارا خوئینی ها

سارا خوئینی ها متولد ۳ خرداد ۱۳۵۳ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران می باشد که تابحال دو ازدواج منجر به طلاق داشته و دو فرزند نیز دارد.

سارا خوئینی ها6

خانواده و شروع از تئاتر

یک خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند سوم خانواده می باشد ، اولین بار در سال ۱۳۶۸ وقتی ۱۵ ساله بود با تله تئاتر تاریخی طالع عشق شروع کرد.

ازدواج در ۱۶ سالگی

سال ۱۳۶۹ وقتی تنها ۱۶ سال داشت با چنگیز وثوقی (بازیگر) ۴۳ ساله و برادر بهروز وثوقی ازدواج کرد و با حمایت او با نام سارا وثوقی جلوی دوربین رفت. او در اولین تجربه خود در فیلم ویدویی صبحگاه خونین به کارگردانی فرامرز باصری جلوی دوربین رفت.

سارا خوئینی ها و شوهرانش

طلاق از همسر اول

خانوم خوئینی ها که در سال ۱۳۶۹ با چنگیز وثوقی که ۴۳ ساله بود ازدواج کرده بود و تحت نام او وارد عرصه بازیگری شد اما این زندگی ۱ سال بیشتر دوام نیاورد. در نهایت این زوج در سال ۱۳۷۰ از هم جدا شدند و خانم خوئینی از نام اصلی خود برای بازیگری استفاده کرد.

ازدواج دوم

سارا خوئینی ها بعد از طلاق اولش مدت ها بازی نکرد تا اینکه در سال ۱۳۸۷ با فیلم دوستان در کنار یوسف مرادیان به ایفای نقش پرداخت. همکاری و آشنای این دو با این فیلم شروع و در نهایت به ازدواج ختم شد ، اما مدتی بعد این زندگی هم به جدایی و در نهایت طلاق انجامید.

این هم جالبه: رونمایی مجری کلید اسرار از دختر و همسر جذابش برای اولین بار + عکس

فرزندان

خانوم خوئینی ها از همسر اولش چنگیز وثوقی یک دختر بنام غنچه و یک پسر بنام شایان نیز از همسر دوم خود یوسف مرادیان دارد.

سارا خوئینی ها و پسرش
سارا خوئینی ها و پسرش شایان

این هم جالبه: بازیگر دختری با کفش‌های کتانی بعد از 24 سال با شوهر خواننده اش در آلمان+ عکس

ورزش حرفه ای

از ۵ سالگی شنا رو بصورت حرفه ای شروع کردم و مدتی هم بعنوان نجات غریق در جایی کار کردم و اسکی روی آب و رزمی را هم تجربه کردم.

از سینما تا تلویزیون

سارا خوئینی ها4

سال ۱۳۷۰ در ۱۷ سالگی با فیلم سینمایی گل ها و گلوله ها بازی در سینما را تجربه کرد تا اینکه سال ۱۳۷۸ با سریال مادر وارد قاب تلویزیون شد. خانوم خوئینی ها با بازی در مقابل امین تارخ در سریال معصومیت از دست رفته در سال ۱۳۸۱ با نقش حمیرا برای اهالی تلویزیون شناخته شد.

سال ۱۳۸۳ با فیلم نقاب در کنار محمدرضا شریفی نیا، امین حیایی و پارسا پیروزفر درخشید و همین سال با فیلم اسپاگتی در ۸ دقیقه رامبد جوان بازی کرد.

این هم جالبه: خوشگل شدن سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت+ زندگی در سوئد

سارا خوئینی ها2

این هم جالبه: بازیگر نقش ابن ملجم ملعون بعد از 24 سال + عکس و بیوگرافی

وی بازیگری را برای اولین بار در سال 1369 با بازی در فیلم ویدئویی صبحگاه خونین ساخته فرامرز باصری تجربه کرد که با همسرش همبازی بود. او در سال 1370 با فیلم سینمایی گل ها و گلوله ها ساخته ناصر مهدی پور به سینما آمد. سپس در فیلم تلویزیونی طالع عشق به نقش حلیمه دایه پیامبر اسلام ظاهر شد. در این سه فیلم که با چنگیز وثوقی همبازی بود از نام سارا وثوقی استفاده کرد.

پس از چند سال دوری از سینما، او دور جدید بازیگری خود را با فیلم دوستان ساخته علی شاه حاتمی در سال 1378 و با نام واقعی خود یعنی سارا خوئینی ها آغاز کرد. او در این فیلم با مهناز افشار و یوسف مرادیان همبازی بود. سپس در فیلم بالای شهر پایین شهر در نقش اصلی، همبازی محمدرضا گلزار شد.

سارا خوئینی ها5

در سال 1383 در نقش اصلی فیلم سینمایی نقاب در کنار محمدرضا شریفی نیا، امین حیایی و پارسا پیروزفر درخشید و در همان سال در فیلم اسپاگتی در هشت دقیقه با بازی و کارگردانی رامبد جوان نقش اصلی را ایفا کرد.

آشپزی

آشپزی را از خواهرم و مادرم یاد گرفتم ؛ الان در درست کردن قرمه سبزی، میرزا قاسمی و کوکوی سبزی خیلی وارد هستم. من تمامی غذاهای ایرانی دوست دارم ولی ماهی با برنج و ترشی را خیلی زیاد دوست دارم.

سارا خوئینی ها3

درخشش با تئاتر

در سال ۱۳۹۰ در تئاتر عشق اتفاقی نیست که بیفتد بروی صحنه تالار وحدت رفت ، این نمایش به شدت مورد تحسین هنرمندان واقع شد. در نهایت بخاطر موفقیت این نمایش و استقبال مردم باعث دو اجرایی دشن نوبت نمایش آن شد.

سارا خوئینی ها 8

موسیقی و نقش های مورد علاقه

موسیقی نقش خیلی مهمی در زندگی من دارد چون از کودکی با من بوده ، خود من هم سازه زده ام و همچنان موسیقی با من است. سبک های مختلف از موسیقی را گوش می کنم اما از خواننده محبوب و مورد علاقه ام نام نمی برم برای اینکه بسیار زیاد هستند.

همیشه دوست دارم که تجربه جدیدی داشته باشم و از نقش هایی که برای من تو و تازه باشند و تا بحال تجربه نکرده ام استقبال می کنم. نقش هایی که من را به چالش بکشد، همیشه برای من جذاب است و دوست دارم.

 

این مطالب هم جالبن:

عکس خانوادگی مهدی باقربیگی نوجوان قصه های مجید کنار زن و فرزندانش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا