;
فرهنگ و هنرهنرمندان

استایل های رویایی دونگی در حال مدلینگ + تصاویر جدید

استایل های رویایی دونگی در فضاهایی زیبا که بسیار دیدنی است. هان هیو جو بازیگر سریال دونگی در 37 سالگی همچنان جوان و زیباست. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان زیباترین استایل های رویایی دونگی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: سریال هائچی: به سلطنت رسیدن پسر دونگی + داستان و تاریخ پخش

استایل های رویایی دونگی

استایل های رویایی دونگی7 استایل های رویای دونگی8

این هم جالبه: سرنوشت تلخ و دردناک هودونگ پسر موهیول و یئون در جومونگ 3 استایل های رویای دونگی9

این هم جالبه: بازیگران قاجاری: بازیگرانی که از نسل قاجار هستند و شما نمی دانید!+ عکس

استایل های رویای دونگی10 استایل های رویای دونگی11

این هم جالبه: بازیگر نقش عمار یاسر یار امام علی(ع) بعد از 27 سال در هلند+ عکس و بیوگرافی

استایل های رویایی دونگی1 استایل های رویایی دونگی2 استایل های رویایی دونگی3 استایل های رویایی دونگی4 استایل های رویایی دونگی5 استایل های رویایی دونگی6

استایل چیست؟

استایل ترکیبی از نوع لباس پوشیدن، حرف زدن، حرکت های بدن یا هر چیز دیگری است. در واقع همه ی روش هایی که ما درون خود را به صورت بیرونی نشان میدهیم. این شامل افکار، احساسات، علایق و ارزش ها نیز است. هر چیزی که نمود بیرونی دارد بازتاب دهنده درون ماست.

تاکنون فکر می کردیم با بهبود ظاهر خود می توانیم استایل بهتری بسازیم. اما استایل چیزی نیست که فقط با لباس پوشیدن بهبود یابد. ما آگاه نیستیم که در همه ی ارتباطات درحال ارائه حالات درونی خود هستیم. بهترین حالت این است که از یک فرد نزدیک بخواهیم درباره هرچیزی که درباره ما فکر می کند صحبت کنید، آن وقت می توانیم ببینیم در ساخت استایل درست خود موفق بوده ایم یا نه. یعنی توانسته ایم خود واقعی مان را نشان دهیم.

برای مثال جوان بسیار خوبی را در نظربگیرید که همه او را دوست دارند اما زمانی که با یک خانم آشنا می شود نمی تواند روابط عاطفی خود را حفظ کند و او را ترک می کنند. اما علت چیست؟ معیارهای زیادی درآن دخیل هستند مثلا تون صدا، ترکیب لباس هایی که انتخاب می کند و یا برخی حالات رفتاری که در فرد مقابل ناامنی ایجاد می کند.

همه ی ما چیزهایی داریم که نیاز به تغییر دارند. اما باید ابتدا این فاکتورها را کشف کنیم آن زمان قدرت تغییرش را به دست می آوریم. هر فردی این توانایی را دارد که خوش استایل و کاریزماتیک شود.

 

این مطالب هم جالبن:

جدیدترین عکسهای علی دایی و همسرش

5 سریال کره ای جذاب مرتبط با دونگی که بعد از اتمام دونگی باید ببینید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا