;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی فرناز رهنما و شوهر واقعی و خفنش (زن بهنام تشکر در سریال ساختمان پزشکان)

فرناز رهنما بازیگر زن سینما و تلویزیون ایرانی است. از کارهای معروف او می‌توان به بازی در سریال ساختمان پزشکان و همچنین فیلم بعد از ظهر سگی اشاره کرد.فرناز رهنما فعالیت خود را از سال ۷۹ آغاز و در تئاتر، فیلم و سریال های مختلفی ایفای نقش کرده و به گفته خودش با بازی در سریال پربیننده «ساختمان پزشکان» به شهرت رسیده است. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این مطلب هم جالبه: رشد غیر عادی دماغ نصرالله رادش بعد از عمل زیبایی+ عکس

تولد : مهر ۱۳۶۰/ اصفهان

سال‌های فعالیت : ۱۳۷۹ تاکنون

فرناز رهنما3

ماجرای آشنایی فرناز رهنما با شوهرش

شوهر فرناز رهنما

فرناز رهنما:وقتی بیست ساله بودیم با هم آشنا شدیم و از آشنایی مان حدود 23 سال می گذرد و 14 سال است که ازدواج کرده ایم. من در دانشگاه هنر و معماری در رشته نمایش مشغول تحصیل بودم و با برادر همسرم که در همان دانشگاه نقاشی می خواندند به عنوان هم دانشگاهی آشنا بودم و همین، منجر به آشنایی با کیارش شد.

مراسم ازدواج مان تقریبا ساده برگزار شد و جالب است بدانید بعد از کلی دوندگی، هزینه و برنامه ریزی در مراسم عروسی مان برق قطع شد و در نهایت چند شمعدان به دادمان رسید. (می خندد)

خیلی جالبه ببینید: زندگی عاشقانه نجم الدین شریعتی پاکترین مرد ایران+ عکس خانوادگی

در ادامه عکس های فرناز رهما این بازیگر بیبی فیس و دوست داشتنی را می بینید:

شوهر فرناز رهنما1 فرناز رهنما1 فرناز رهنما2

از ۱۹ سالگی در کلاس

سال ۱۳۷۹ وقتی ۱۹ ساله بودم تصمیم گرفتم وارد بازیگری شوم ، پدرم بشدت مشوق ام بود و با انتخاب رشته تئاتر راه درست برای ورود به این عرصه را انتخاب کردم. دوره ای هم در کلاس های بازیگری استاد حمید سمندریان شرکت کردم.

از تئاتر تا جلوی دوربین

فعالیت جدی ام از سال ۱۳۸۴ در ۲۴ سالگی با نمایش چشم اندازی از پل شروع کرد تا اینکه یکسال بعد با سریال زیرزمین علیرضا افخمی جلوی دوربین رفت.

شهرت فرناز رهنما

خانم رهنما در سال ۱۳۸۹ وقتی ۲۹ ساله بود با سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در نقش نازنین فرهمند چهره اش شناخته شد.

فرناز رهنما و جا ماندن از ماه عسل

سعی کردیم سفر ماه عسل مان را طوری تنظیم کنیم که بتوانیم به عروسی دوستم که قرار بود در ترکیه برگزار شود برسیم. برای صبح روز عروسی بلیط گرفتیم و به فرودگاه رفتیم و در کافه تریای فرودگاه نشستیم و با خیال راحت چای خوردیم و عکس گرفتم و متوجه گذر زمان نشیدم.

در نهایت یه ربع مانده به پرواز متوجه شدیم که دیگه امکان سوار شدن نداریم و جا ماندیم.

علاقه به سفر

به شدت علاقمند و اهل مسافرت هستم ، اگر فرصت کنم حتما برای مسافرت برنامه ریزی می کنم این علاقه به حدی است که دوست دارم همیشه در سفر باشم. بازی اسم و فامیل را در سفر را اصولا دوست دارم و پانتومیم و حتی به کلمه سازی و مشاعره هایی که خیلی سخت نباشد علاقه مندم.

ووشو  و تفریح مشترک

من از نوجوانی ورزش را ترک نکردم و الان هم با همسرم در ووشو بصورت مشترک فعالیت می کنم ، ووشو ورزشی رزمی و جذاب است. تفریح دیگرمان آشپزی است و خیلی از انجام آن بسیار لذت می برم ، خودم از پیتزا و کیک توت فرنگی که درست می کنم خیلی تعریف می کنم

عمل زیبایی بینی فرناز رهنما

فرناز رهنما اضافه کرد که سال ۷۶ در ۱۶ سالگی وقتی دانش آموز مقطع دبیرستان بودم متوجه شدم تنفس از راه بینی برایم سخت شده و هنگام نفس کشیدن بینی ام سوت می کشد.

بنابراین به دکتر مراجعه کردیم که متوجه شدم بینی ام در کودکی شکسته و به دلیل اینکه خونریزی و درد نداشته کسی متوجه نشده بود.

کار سینمایی

  1. یک، دو، یک – ۱۳۸۹
  2. چیزهایی هست که نمی دانی – ۱۳۸۹
  3. بعد از ظهر سگی – ۱۳۸۸
  4. اقلیما – ۱۳۸۵

کار تلویزیونی

  1. بچه مهندس – ۱۳۹۹
  2. هشت و نیم دقیقه – ۱۳۹۵
  3. یادداشت ‌های یک زن خانه ‌دار – ۱۳۹۴
  4. هفت سنگ – ۱۳۹۳
  5. ساختمان پزشکان – ۱۳۸۹
  6. مأمور بدرقه – ۱۳۸۷
  7. زیر زمین – ۱۳۸۵
  8. بررسی یک پرونده – ۱۳۸۱

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا