;
فرهنگ و هنرهنرمندان

اوزگه یاگیز بازیگر زیبای ترک در کنار همسرش گوکبرک دمیرجی +عکس و بیوگرافی

اوزگه یاگیز یا اوزگه یاغیز بازیگر زن مشهور ترکیه ای است که به خاطر بازی در نقش ریحان در سریال قسم یا سوگند (Yemin) به شهرت رسید. با معرفی هنرمندان از بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: علی شادمان جاوید سریال یاغی در کنار خواهر جوان و پدر و مادر باکلاسش + عکس

بیوگرافی اوزگه یاگیز

اوزگه یاگیز (Özge Yağız) روز جمعه ۴ مهر ۱۳۷۶ در شهر استانبول بعنوان فرزند دوم خانواده به دنیا آمد و تنها یک خواهر بزرگتر (۶ سال) از خود دارد. اوزگه در مورد زندگی خود می گوید: «من در یک خانواده کلاسیک بزرگ شدم ، بچه خوشبختی بودم حداقل تا اونجایی که یادمه من می توانستم با علاقمندی در هر عرصه ای شرکت کنم، من در رشته های مختلف ورزشی از باله تا والیبال و بسکتبال حضور داشتم و کودک فعالی بودم».

اوزگه یاگیز 1

اوزگه یاگیز 163 سانتی متر قد و 52 کیلوگرم وزن دارد.

خانواده

اوزگه یاگیز (Özge Yağız) روز جمعه ۴ مهر ۱۳۷۶ در شهر استانبول بعنوان فرزند دوم خانواده به دنیا آمد و تنها یک خواهر بزرگتر (۶ سال) از خود دارد.

کودکی فعال من

من در یک خانواده کلاسیک بزرگ شدم ، بچه خوشبختی بودم حداقل تا اونجایی که یادمه من می توانستم با علاقمندی در هر عرصه ای شرکت کنم. من در رشته های مختلف ورزشی از باله تا والیبال و بسکتبال حضور داشتم و کودک فعالی بودم.

این هم جالبه: پخش سریال پایتخت ۷ در نوروز!

این هم جالبه: ساناز سماواتی از اوج شهرت تا مهاجرت به سوئد+ عکس خانوادگی

تحصیلات اوزگه یاگیز

اوزگه فارغ التحصیل علوم ارتباطات از دانشگاه باشکنت است. در سال ۲۰۱۵ وقتی ۱۸ ساله بود کنار دروس دانشگاه در آکادمی هنری Gezge Yağız آموزش بازیگری دید و تجربه های کوتاهی را در نمایش های تئاتری بدست آورد. او سپس سال ۲۰۱۶ بعد از قبولی در تست بازیگری سریال اسمش را تو بگذار با چهره هایی همچون هازال سوباشی و ارکان مریچ جلوی دوربین رفت اوزگه مجرد است اما مدتی است که با همبازی خود در سریال قسم به نام گوکبرک دمیرجی رابطه عاشقانه دارد.

اوزگه یاگیز 2

این هم جالبه: بازیکنان ایرانی که از فقر به ثروت رسیدن + معرفی 5 بازیکن مشهور

آغاز کار حرفه ای اوزگه یاگیز

اوزگه یاگیز بازیگری خود را در سال ۲۰۱۸ با ایفای نقش کوتاه در فصل سوم مجموعهٔ تلویزیونی اسمش را تو بگذار و در نقش شخصیت زلیخا که از شبکه استار تی‌وی پخش شد آغاز کرد. از بازیگران این سریال می توان به هازال سوباشی، ارکان مریچ و یاپراک دورماز اشاره کرد. اوزگه اخیرا در سریال سوگند به ایفای نقش اصلی ریحان پرداخته است. چهره اوزگه یاگیز در سال ۲۰۱۹ با سریال سوگند در نقش ریحان دیده شد. پس از ترک مجموعهٔ تلویزیونی سوگند در پایان فصل دوم، در سال ۲۰۲۰، او در سمت چپ من بازی کرد و شخصیت سرا را به تصویر کشید که از شبکه استار تی‌وی پخش شد.

در سال ۲۰۲۰ او به مجموعهٔ تلویزیونی تاریخی قیام عثمان ملحق شد و تصمیم بر این شد که او شخصیت ملحون خاتون همسر عثمان یکم را به تصویر بکشد، اما بعداً این فکر کنار گذاشته شد و یلدیز چاغری آتیکسوی شخصیت ملحون را به تصویر کشید. در سال ۲۰۲۱، او کار روی مجموعهٔ تلویزیونی یکی از ما را آغاز کرد که در آن شخصیت حوا، دختر یک خانواده مسلمان ترک را به تصویر می کشید که عاشق آدام، پسر یک خانواده مسیحی ایرلندی می شود. در سال ۲۰۲۲، او در نقش بشری ساروهانلی به همراه هالوک بیلگینر و تولگا ساریتاش در مجموعۀ تلویزیونی بابا ظاهر شد.

اوزگه یاگیز در کنار همسرش 1

اوزگه عاشق حیوانات است او یک گربه بنام Başkan (رئیس جمهور) دارد و بمانند یک رئیس جمهور او را در دامان خود نگه می دارد و یک سگ هم بنام بونبون دارد.

این هم جالبه: خوشگذرونی قبل عیدی بانو سوسانو با دوست صمیمی اش + عکس های داغ

ازدواج

اوزگه یاگیز از سال ۲۰۱۹ وقتی ۲۲ ساله بود با گوکبرک دمیرجی بازیگر ۳۰ ساله وارد یک رابطه عاشقانه شد ، این دو در سریال سوگند با هم همبازی بودند. او در مصاحبه ای گفته است: « گوکبرک مهربان ، شاد و بسیار خوش تیپ است و من عاشقشم».

اوزگه یاگیز در کنار همسرش 2

نکات جالب در مورد اوزگه یاگیز

  • صبر پیامبری دارم اما نمی توانم در برابر بی عدالتی سکوت کنم ، اگرچه واکنش من از نظر نگرش خیلی زیاد نیست اما نحوه بیان و جملات من تند است.
  • من معتقدم هر چه بیشتر به خود ایمان داشته و اعتماد کنیم همه چیز بهتر پیش می رود ، همراه داشتن خانواده ام نیز به من قدرت ادامه دادن در هر شرایطی را می دهد.
  • هر خبری در مورد خشونت جسمی یا روانی من را بسیار اذیت می کند ، من مخالف انواع خشونت ها علیه زنان هستم و با آن در هر شرایط مبارزه می کنم.
  • در انتخاب لباس تنها چیزی که به آن توجه دارم اینست که بتوانم آچه مناسب خودم است را بپوشم ، من در وادی مد و مدلینگ و برندبازی نیستم.

این هم جالبه: بازیگران قاجاری: بازیگرانی که از نسل قاجار هستند و شما نمی دانید!+ عکس

فیلم ها و سریال های اوزگه یاگیز

مجموعۀ تلویزیونی
سالتولیدنقشیادداشت
۲۰۱۸اسمش را تو بگذارزلیخانقش مکمل
۲۰۱۹-۲۰۲۰سوگندریحان ترحوننقش اصلی
۲۰۲۰-۲۰۲۱سمت چپ منسرا ییلدیریم
۲۰۲۱یکی از ماحوا آلاداغ
۲۰۲۲بابابشری ساروهانلینقش مکمل
بچه دلفینانیمیشن (صدا پیشه)
۲۰۲۳-اکنونیاقوت کبودفرایه ییلماز گل‌سوی
فیلم اینترنتی
سالتولیدنقشیادداشت
۲۰۲۲چکش و گل سرخ: داستان بهزاد چ.[۱۶]سحربازیگر مهمان
به زودیلوازم خانگینقش مکمل
فیلم سینما
سالتولیدنقشیادداشت
به زودینوع دیگری از عشقدیلکنقش مکمل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا