;
فرهنگ و هنرهنرمندان

 اوه یون سو بازیگر نقش بانو یوها مادر جومونگ در 53 سالگی با شوهر واقعیش!

اوه یون سو (به کره‌ای:오연수 به انگلیسی: Oh Yeon-soo) (زاده ۲۷ اکتبر ۱۹۷۱ – سئول) بازیگر در کره جنوبی است. او به دلیل بازی در نقش بانو یوها مادر جومونگ در مجموعه تلویزیونی سریال جومونگ شناخته شد.

جدیدترین سریال او دادستان نظامی دوبرمن است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی اوه یون سو و تصاویر جدیدش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: سعید چنگیزیان بازیگر نقش آصف میرزا سریال گیلدخت کنار همسرش + عکس و بیوگرافی

بیوگرافی اوه یون سو

 اوه یون سو 4

اوه یون سو متولد 27 اکتبر 1971 در سئول می باشد. او دانشجوی انصرافی رشته تئاتر و فیلم در دانشگاه دانکوک می باشد. اوه یون سو متاهل بوده و همسر ایشان سون جی چانگ بازیگر و خواننده کره ای است، این زوج دارای دو فرزند می باشند.

 اوه یون سو و شوهرش
اوه یون سو و شوهرش

یون سو از سال 1989 فعالیت هنری را آغاز کرد و به جز نقش آفرینی در سریال افسانه جومونگ، به خاطر بازی به یاد ماندنی در درام های زندگی شیرین در 2008 و پسر بد در 2010 به شهرت فراوانی دست یافت.

این هم جالبه: هادی حجازی فر بازیگر سریال پوست شیر کنار همسر زیبا و پسر کپی خودش + عکس و بیوگرافی

 اوه یون سو بازیگر نقش بانو یوها مادر جومونگ

افسانه جومونگ از محبوب‌ترین سریال‌های کره‌ای در ایران است که بارها از تلویزیون پخش شده و کمتر کسی است که در ایران این سریال را ندیده و با شخصیت های محبوب آن آشنا نباشد.

 اوه یون سو 1

اوه یون سو بازیگر کره ای که در ایران با بازی در نقش بانو یوها همسر هموسو و مادر جومونگ در سریال افسانه جومونگ شناخته شده است، عکس هایی از خود منتشر نموده که مورد توجه بسیاری از رسانه ها قرار گرفت.

این هم جالبه: گلنار در گیلدخت بیرون سریال شبیه مانکن ها شده!+ عکس

 اوه یون سو 2

گرچه بسیاری از خانم های کره ای به خصوص افراد مشهورشان به دلیل پوست خوب و ظرافت و… کمتر از سنشان نشان می دهند اما عکس های بانو یوها در 53 سالگی مخاطبانش را شوکه کرد. بانو یوها معروف ایرانی ها که جوانی و چهره ظریف و زیبایش در سریال افسانه جومونگ به خاطر بازی در نقش یک مادر سوژه رسانه ها شده بود، در این عکس ها حداقل 10، 15 سالی جوانتر به نظر می رسد.

 اوه یون سو 3

این هم جالبن:

همسر و پسران شهرام عبدلی بازیگر نقش‌های ضدقهرمان+ عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − سه =

دکمه بازگشت به بالا