;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی نازنین کریمی بازیگر دختران حوا بعد 12 سال شبیه مانکن ها شده!+ عکس ها

نازنین کریمی متولد ۱۹ مرداد ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر است. وی با بازی در سریال تلویزیونی دختران حوا به شهرت رسید. فارغ التحصیل لیسانس بازیگری با گرایش تئاتر و فوق لیسانس بازیگری تئاتر می باشد و فرزند دوم یک خانواده ۵ نفری است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی نازنین کریمی و عکس های جدیدش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

بیوگرافی نازنین کریمی

نام: نازنین
نام خانوادگی: کریمی
تاریخ تولد: 1360/5/19
محل تولد: تهران
تحصیلات: لیسانس تئاتر

نازنین کریمی با بازی در تله فیلم یک، دو، سه به کارگردانی محمد خراط زاده به تلویزیون راه یافت و بعد از آن، تله فیلم آبی مه آلود و وقت خوب ماندن را بازی کرد.

نازنین کریمی4

پدر و مادر

مادر و پدرم برای من ویژه هستند ما بعد از خدا هیچ چیز با عزتی مثل پدر و مادر نداریم، مادر من یک انسان مقدس است که هرکجا گیر کنم فقط اسم او را می آورم. نازنین کریمی نسبتی با نیکی کریمی ندارد.

والدین نازنین کریمی
والدین نازنین کریمی

تئاتر

بر خلاف بازی در تلویزیون و سینما در تئاتر بسیار فعال است. من هیچ کاری را بعنوان سکوی پرتاب نمی بینم، وظیفه من این است که در هر کاری، خوب بازی کنم و از عهده نقش برای من اصالت هنری، با ارزش تر از شهرت است.

عکس های جدید

بیوگرافی نازنین کریمی1 نازنین کریمی2 نازنین کریمی1 نازنین کریمی3

 

فیلم ها

سارا(1371)

برج مینو(1374)

فریاد درشب(1382)

دختر شاه پریون(1389)

یک دوسه (1389)

دختران حوا (1391)

ابی مه الود

وقت خوب ماندن

قصه های زندگی

 

 

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 16 =

دکمه بازگشت به بالا