;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بازیگران ابراهیم خلیل‌الله: ابراهیم و اسماعیل در گذر زمان چه شکلی شده اند؟+ عکس

بازیگران ابراهیم خلیل‌الله: ابراهیم خلیل‌الله فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمدرضا ورزی ساختهٔ سال۱۳۸۳ است. این فیلم دوران به نبوت رسیدن ابراهیم را به نمایش می‌گذارد. بابِل مقر حکومت نمرود بن کوش است و آزر از بزرگان بابِل و عموی ابراهیم است. ابراهیم پدرش تارخ را از دست داده و آزر سرپرست اوست، ابراهیم با بت پرستی مخالف است و سرانجام به نبوت مبعوث می شود.

این هم جالبه: بیوگرافی کامل پانیذ برزعلی بازیگر نقش حنانه در سریال لحظه گرگ و میش و کار مدلینگ!+ عکس

بازیگران ابراهیم خلیل‌الله:

در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصاویر بازیگران ابراهیم خلیل‌الله ابراهیم و اسماعیل را در گذر زمان مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

1. محمد صادقی بازیگر نقش ابراهیم

بازیگران ابراهیم خلیل‌الله1

محمد صادقی (زادهٔ ۱۳۳۶ مشهد) بازیگر اهل ایران است. او در سریال‌هایی مانند ولایت عشق (۱۳۷۹) و مختارنامه (۱۳۸۹–۱۳۹۰)، چهره‌های تاریخی را به تصویر کشید.

بازیگران ابراهیم خلیل‌الله: محمد صادقی در ۱۳۳۶ در مشهد به دنیا آمد. او در ۱۷ سالگی دیپلم گرفت و در دو رشته صنایع غذایی، مکانیک ماشین‌های کشاورزی قبول شد، اما به هیچ‌کدام از این رشته‌ها علاقه‌ای نداشت و برخلاف میلش برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفت.

صادقی در آمریکا در دانشگاه ایالتی ویسکانسین در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا در رشته علوم ارتباطات و ارتباطات جمعی و هنرهای ارتباطی، تحصیل کرد. او همچنین برای تکمیل تحصیلات بازیگری در چند مدرسه بازیگری از جمله مدرسه سنفورد مایزنر و لی استراس برگا تحصیل کرد. او در سال ۱۳۷۰ به ایران بازگشت.

2. حسام نواب صفوی نقش اسماعیل

بازیگران ابراهیم خلیل‌الله2

بازیگران ابراهیم خلیل‌الله: سید حسام‌الدین نواب‌صفوی (زادهٔ ۲۲ شهریور ۱۳۵۳ در تهران) بازیگر اهل ایران است.

او در محله میرداماد تهران متولد شده‌است. پدرش سید احمد نواب صفوی قاضی دادگستری بود و پس از بازنشستگی، به وکالت و ترجمه مشغول شد. پدرش در سال ۱۳۸۸ درگذشت. عمویش اسماعیل نواب صفا، ترانه‌سرای معروف بود. او سه برادر به نام‌های هومن، حسین و حسن دارد که دو تن از آن‌ها در آمریکا و دیگری در آفریقا زندگی می‌کنند و به خاطر خانواده اش زیاد به آمریکا سفر می‌کند. اما خود می‌گوید که عاشق ایران است و در ایران زندگی می‌کند.

او در مدرسه سلمان فارسی و دبیرستان منتظری قلهک درس خواند و کارشناسی بازیگری خود را از دانشگاه هنر و معماری دریافت کرد. همچنین در دانشکده حقوق نیز مشغول به تحصیل شد. او می‌گوید که از کودکی به پیانو علاقه داشته اما به دلیل تردید، رشته حقوق را برمی‌گزیند. دوره‌های بازیگری خود را در کلاس‌های حمید سمندریان گذراند و اولین بار در سریال بازگشت به خانه به کارگردانی مسعود نوابی، جلوی دوربین رفت اما با سریال کیف انگلیسی بود که در بین مردم شناخته شد.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا