;
فرهنگ و هنرهنرمندان

قد و وزن نازنین بیاتی: تغییر استایل دختر کوچولوی سینمای ایران با موی بلوند!

قد و وزن نازنین بیاتی: اکران خصوصی فیلم سینمایی «ساعت 6 صبح» ساخته مهران مدیری در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد و جمع کثیری از بازیگران و هنرمندان در این مراسم شرکت کردند. تصاویر این مراسم در شبکه‌های اجتماعی بازتاب وسیعی داشت.

اما ستاره این مراسم نازنین بیاتی بازیگر 34 ساله بود، او با لباس زیبا، رنگ مو جدید و استایل خاصش توجه‌ها را به خود جلب کرد. ژست‌های متفاوتش نیز بازتاب وسیعی در اینستاگرام داشت. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی و قد و وزن نازنین بیاتی را ببینید. با مجله گفتنی همراه باشید.

خلاصه بیوگرافی نازنین بیاتی

نام کامل: نازنین بیاتی

سال تولد: 1368

محل تولد: تهران

تحصیلات: فارغ التحصیل رشته تئاتر

حرفه: بازیگر، صدا پیشه و طراح لباس

قد و وزن نازنین بیاتی

قد: 1.57

وزن: 52

وضعیت تاهل: مجرد

عکس های استایل جدید نازنین بیاتی

قد و وزن نازنین بیاتی4 قد و وزن نازنین بیاتی1 قد و وزن نازنین بیاتی2 قد و وزن نازنین بیاتی3

بیوگرافی نازنین بیاتی بازیگر

نازنین بیاتی، بازیگر ایرانی، متولد ۱۵ دی ۱۳۶۸ در تهران است. پدرش اهل تفرش و مادرش اهل قم است. او دو خواهر به نام‌های نغمه و ندا دارد (خواهران نازنین بیاتی) و در منیریه شهر تهران به همراه خانواده خود زندگی می‌کند.او فارغ التحصیل رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن است. وی به جز هنرپیشگی مدتی هم در زمینه طراحی لباس، صداپیشگی نیز فعالیت داشته است.

ازدواج و همسر نازنین بیاتی

نازنین بیاتی ازدواج نکرده و مجرد است. سرچ هایی که در فضای مجازی تحت عنوان «احسان احمدی همسر نازنین بیاتی» ،« عکس عروسی نازنین بیاتی و همسرش» و مطالب این چنینی شایعه و کذب است.

اولین فیلم سینمایی

نازنین بیاتی در سال ۹۱ با فیلم دربند به کارگردانی پرویز شهبازی وارد بازیگری شد. و از طریق یکی از دوستانش برای تست فیلم به دفتر آقای شهبازی کارگردان رفت و بدون کلاس بازیگر شد

جالب است بدانید این چهر در اولین کار هنری خود نامزد سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد و در رای گیری از نویسندگان و منتقدان بهترین بازیگر جشنواره سی و یکم فجر انتخاب شد.

نازنین بیاتی در دربند

داستان این فیلم درباره دختری به نام نازنین است که دانشجوی شهرستانی ترم یک بوده و مجبور می‌شود با دختری به نام سحر همخانه شود و این هم‌نشینی اتفاقاتی را رقم می‌زند.نازنین بیاتی در این فیلم نقش نازنین و پگاه آهنگرانی نقش سحر را ایفا نموده است. پگاه آهنگرانی، نازنین بیاتی، احمد مهران‌فر، بهرنگ علوی ، فرید سمواتی و … از بازیگران این فیلم سینمایی به شمار می روند.

نازنین بیاتی در تلویزیون

نازنین بیاتی در سریال تلویزیونی عروسکی شکرستان به عنوان طراح صحنه، طراح لباس، و صداپیشه شخصیت‌های «رؤیا و پیشگو» با حسن رادفر حضور یافت.

نازنین بیاتی در شبکه نمایش خانگی

یکی دیگر از نقش های ماندگار نازنین بیاتی در طول دوران بازیگری اش مربوط به بازی او در سریال گلشیفته و نقش گلی دلشاد دانشجوی رتبه یکی است که از یزد به تهران می آید و این شروع ماجراهایی برای او است. نازنین بیاتی برای بازی در این سریال جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن کمدی را در نوزدهمین دوره جشن حافظ دریافت کرد.
نازنین بیاتی در سریال گلشیفته در کنار بازیگرانی چون مهدی هاشمی، مهناز افشار، سیامک انصاری، بهاره کیان افشار، امیر مهدی ژوله، محمد بحرانی، شیلا خداداد، نسیم ادبی ، هومن سیدی و… به ایفای نقش می پردازد.

جوایز و افتخارات

۱۳۹۱ نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم سینمایی دربند
۱۳۹۲ برنده جایزه هفتمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان ایران برای بازی در فیلم سینمایی دربند
۱۳۹۳ نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن فیلم درام چهاردهمین دوره جشن حافظ برای فیلم سینمایی دربند
۱۳۹۸ برنده جایزه بهترین بازیگر زن کمدی نوزدهمین دوره جشن حافظ برای بازی در سریال گلشیفته
۱۳۹۹ دریافت جایزه بهترین بازیگر زن درام در بیستمین دوره جشن حافظ
بیوگرافی و زندگی شخصی نازنین بیاتی بازیگر توانا و جوان

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا