;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تصاویر بازیگران خردسال سریال آوای باران پس از مهاجرت به کره جنوبی!

بازیگران خردسال سریال آوای باران: مبینا آتشی و شایان جلالی با بازی در سریال آوای باران معروف شدند. در ادامه تصاویر بزرگسالی و بیوگرافی مختصری از آن ها را ببینید.

تغییر چهره بازیگران خردسال سریال آوای باران

مبینا آتشی

مبینا آتشی

مبینا آتشی بازیگر نقش کودکی باران در سریال آوای باران متولد 10 دی ماه 1383 در تهران بوده و مهم ترین تجربه هنری اش بازی در سریال آوای باران بود که به کارگردانی حسین سهیلی زاده می‌باشد و موفق شد در کنار بازیگرانی همچون حمیدرضا پگاه، آزاده زارعی، سام درخشانی و مهران احمدی بازی کند مبینا آتشی در 40 فیلم و سریال دیگر نیز بازی کرده است.

پیشنهاد می شوذ: معنی اسم بانو سویا به فارسی +شخصیت های اصلی سریال جومونگ

مبینا آتشی در آوای باران

مبینا آتشی بازیگری را از سه سالگی شروع کرده است و در چند فیلم سینمایی حضور موفق داشته است، بعد از اینکه به سن نوجوانی رسید کمتر به او پیشنهاد بازیگری داده شد برای همین است که از او در رسانه ها نامی برده نمیشود او در مصاحبه اش گفته است که دوست دارم بازیگری را ادامه بدهم و در رشته کارگردانی فعالیت داشته باشم.

پیشنهادی: تغییر چهره بازیگران سریال نرگس بعد 17 سال+ سرنوشت های باورنکردنی!

شایان جلالی

شایان جلالی سریال آوای باران

شایان جلالی بازیگر نقش کودکی فرید در سریال آوای باران به عنوان پسر سام درخشانی و الهام چرخنده به ایفای نقش پرداخته است. شایان جلالی بازیگر نقش فرید در سریال آوای باران در سال ۱۳۷۹ به دنیا آمده است و هم اکنون ۲۳ سال دارد. او از کودکی در سینما و تلویزیون فعالیت داشته و در سریال‌هایی مانند آوای باران، زیر هشت، من همسرش هستم و عبور در غبار به ایفای نقش پرداخته است.

شایان جلالی1

شایان جلالی ساکن کدام کشور است؟

او در حال حاضر از ایران به کره جنوبی مهاجرت کرده است.

شایان جلالی2

داستان سریال آوای باران

این فیلم زندگی مردی به نام دکتر طاها ریاحی که داروساز و مالک یک شرکت دارویی است را روایت می‌کند که با بروز اتفاقاتی دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش رقم می‌خورد.

او پس از سال‌ها به ایران بازمی‌گردد و به دنبال دختر گمشده خود می‌گردد و متوجه می‌شود که نادر و زیور، خواهرزاده و همسر خواهرزاده‌اش، نتوانسته‌اند از دخترش نگهداری کنند و دخترش از خانه به دلیل آزار و اذیت آن‌ها فرار کرده و میان گروه‌های تکدی‌گری سر درآورده است. زیور و نادر سعی دارند دختر خودشان که بیتا نام دارد را جای باران، دختر طاها، جا بزنند اما اوضاع آنطور که باید پیش نمی‌رود.

برایتان جالب خواهد بود

خوشگل شدن سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت+ زندگی در سوئد

بازیگران سریال دونگی بعد از 13 سال چه شکلی شدند+ تصاویر جالب و دیدنی

تغییرات جالب بازیگران سریال پایتخت بعد از 12 سال ؛ از بابا پنجعلی تا سارا و نیکا + عکس های دیدنی!

خوشگل شدن آزاده زارعی بازیگر نقش باران در آوای باران بعد از ۱۰ سال+ عکس بیرون سریال

همسران واقعی بازیگران سریال آوای باران + عکسهای بیرون سریال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 16 =

دکمه بازگشت به بالا