;
فرهنگ و هنرهنرمندان

خوشگل شدن آزاده زارعی بازیگر نقش باران در آوای باران بعد از ۱۰ سال+ عکس بیرون سریال

آزاده زارعی: در ادامه تصاویری از تغییرات فوق العاده آزاده زارعی بازیگر سریال آوای باران را مشاهده می کنید.

آزاده زارعی متولد 10 خرداد 1368 بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. بازیگر نقش باران سریال آوای باران دانش آموخته رشته کارگردانی است و همچنین منشی صحنه چند فیلم سینمایی نیز بوده است.

شاید برات جالب باشه: امپراطور کوزکو و شوهر آلمانیش رو دیدی؟+ عکساشون!

پدر آزاده زارعی در حرفه قلم زنی فعالیت میکند و در میدان نقش جهان اصفهان مغازه ای دارد که به قلم زنی مشغول است و مادرش خانه دار بوده و یک برادر یک نام احمد زارعی دارد که در مورد او میگوید:

هر کس که ما را در کنار هم ببیند متوجه می شود که با هم خواهر و برادریم احمد لیسانس کامپیوتر و فوق لیسانس IT دارد و در حال حاضر برای دکتری می خواند. احمد به معنای واقعی برادر و دوست خوبی است.

پیشنهادی: جذابترین مرد سال ایران انتخاب شد+ عکس

ازدواج و همسر آزاده زارعی

آزاده زارعی بازیگر جوان مجرد می باشد و خبری از ازدواج وی منتشر نشده است البته چندین بار در فضای مجازی خبرهایی از ازدواج او منتشر میشود که همگی تکذیب شده اند و او در حال حاضر ازدواج نکرده است.

علاقه مندی های آزاده زارعی

بازیگر نقش اصغر فرشته شاعر و نویسنده قابلی هستند و در این هنر مهارت و تبحر زیادی دارند. خانوم بازیگر دستی نیز در هنر قلم زنی روی مس و نقره و برنج و طلا دارد و آثار خود را در گالری های مختلف ایرانی و خارجی به نمایش و فروش گذاشته است. به شدت فوتبالی است و طرفدار تیم استقلال و از تیم های خارجی هم هوادارن تیم بارسلونا است

شروع بازیگری آزاده زارعی

آزاده زارعی کار بازیگری را با فیلم سینمایی آمین خواهم گفت و در سال 1389 آغاز کرد و چند سال بعد در سال 92 با سریال آوای باران در نقش باران، محبوب شد.

برایتان جالب خواهد بود

عروسی سحر قریشی: آیا سحر قریشی عروس افغان ها شده است؟

تغییر چهره جومونگ و سوسانو در امپراطور افسانه‌ها+ عکس

عکس جدید و تیپ خاص یکتا ناصر و خواهرش+ عکس دختراشون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 14 =

دکمه بازگشت به بالا