;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بازیگران خردسال فیلم دزد عروسکها بعد 34 سال خواننده و بازیگر معروفی شده اند!+ عکس بزرگسالی

بازیگران خردسال فیلم دزد عروسکها: دزد عروسک‌ها فیلمی ایرانی به نویسندگی کارگردانی محمدرضا هنرمند است که در سال ۱۳۶۸ منتشر شد. اکبر عبدی، آزیتا حاجیان و مهراوه شریفی‌نیا از بازیگران فیلم هستند. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصاویر بزرگسالی بازیگران خردسال فیلم دزد عروسکها بعد گذشت 34 سال را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

نگین صدق گویا بازیگر سریال به کجا چنین شتابان در 54 سالگی جوان و خوش اندام + عکس و بیوگرافی

داستان فیلم دزد عروسکها

مادر لیلا و بهرام قرار است با گرفتن وام مسکن و خریداری یک خانه بچه‌هایش را از دردسرهای صاحب خانه‌شان، خورخور، نجات دهد. اما عجوزه که بیرون از شهر زندگی می‌کند و نمی‌خواهد آن‌ها روی آرامش به خود ببینند و لیلا و بهرام از شهر بیرون می‌زنند و به دست عجوزهٔ پیر و گنجو می‌افتند ولی آن‌ها با امید و همت توانستند گنجو و عجوزه را به دام می‌اندازند.

دزد عروسک ها1

معرفی و تصویر بزرگسالی بازیگران خردسال فیلم دزد عروسکها

شروین نجفیان در نقش بهرام

بازیگران خردسال فیلم دزد عروسکها، شروین نجفیان بازیگر، خواننده و نوازنده است که بازیگری را از دوره ی کودکی با حضور در فیلم هایی همچون نار و نی و دزد عروسکها شروع کرد. وی در سال ۱۳۵۵ متولد شده است. رسول نجفیان عموی وی می باشد. دارای مدرک دیپلم هنرستان است و در رشته موسیقی تحصیل کرده است. بازیگری را از سال ۱۳۶۷ با بازی در فیلم های گل و نار و نی آغاز کرد.

بازیگران خردسال فیلم دزد عروسکها1
شروین نجفیان

این هم جالبه: بائو بازیگر پایتخت 4 بعد از 9 سال به همراه همسر و دختر جوانش+ عکس

بازیگران خردسال فیلم دزد عروسکها2
شروین نجفیان

این هم جالبه: شوهران واقعی کاترینا کایف و شوهر آخری که حسابی کم سن و ساله+ عکس و بیوگرافی

نجفیان بازیگری را از کودکی شروع کرده و اولین بار در سال ۶۷ با بازی در فیلم “گل و نار و نی” بر پرده نقره ای سینما دیده شد. او سپس در سال ۱۳۶۸ در فیلم خاطره انگیز “دزد عروسک‌ها” در کنار مهراوه شریفی‌نیا، اکبر عبدی و آزیتا حاجیان به ایفای نقش پرداخت و در ذهن ها ماندگار شد.

در سال ۱۳۶۸ در نقش بهرام در فیلم دزد عروسکها به کارگردانی محمدرضا هنرمند به ایفای نقش پرداخت. وی در فیلم دزد عروسکها در کنار اکبر عبدی، مهراوه شریفی نیا، آزیتا حاجیان، مرتضی ضرابی، ابراهیم آبادی، منوچهر آذری، فرهنگ مهرپرور و … بازی کرد.

این هم جالبه: مهسا حجازی زن بابای پیمان معادی در سریال افعی تهران کنار شوهر اصلیش + عکس و بیوگرافی

مهراوه شریفی‌نیا در نقش لیلا

بازیگران خردسال فیلم دزد عروسکها، مهراوه شریفی‌نیا (زادهٔ ۲۹ فروردین ۱۳۶۰) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ موسیقی کلاسیک در دانشگاه هنر تهران می باشد. وی فعالیت خود را در سال ۱۳۶۸ با بازی در فیلم دزد عروسک‌ها آغاز کرد. او با بازی در نقش فریده در سریال روز حسرت (۱۳۸۷) به شهرت رسید. وی دیپلم ریاضی-فیزیک دارد و فارغ‌التحصیل در رشته موسیقی از دانشگاه تهران است.

بازیگران خردسال فیلم دزد عروسکها3
مهراوه شریفی‌نیا

این هم جالبه: پسر عینکی “مادر برام قصه بگو” سرود دوران جنگ، الان رئیس بیمارستان شده+ عکس و آهنگش

بازیگران خردسال فیلم دزد عروسکها4
مهراوه شریفی‌نیا و خواهرش

شریفی‌نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند ولی از ادامه درس خواندن در این رشته انصراف داد. ساز تخصصی او پیانو است. او در پروژه «شاخه گلی برای دبورا» دستیار ضیاءالدین دری بود. او خواهر بزرگتر ملیکا شریفی‌نیا (بازیگر و نقاش) است.

مهراوه شریفی نیا در 8 سالگی و با بازی در فیلم سینمایی دزد عروسک ها و درکنار مادرش آزیتا حاجیان وارد عرصه بازیگری شد. دزد عروسک ها فیلمی به کارگردانی محمدرضا هنرمند و بازیگری اکبر عبدی، آزیتا حاجیان و مهراوه شریفی نیا ساخته سال 1368 است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا