;
سرگرمی

قاتل معلم بینوا کیه؟ کدوم یکی ضربه فنیش کرده؟!

آزمون شناسایی قاتل معلم بینوا: در زنگ تفریح یکی از معلمان به قتل می رسد. جرم شناسان مشغول بررسی تمامی آثار جرم هستند. آیا می توانید به حل این معمای قتل کمک کنید؟ چه کسی معلم را کشته است؟!

اگر می خواهید ذهنی فعال داشته باشید آزمون سرگرمی امروز گفتنی را از دست ندهید. ضمنا انواع تست هوش وب سایت را نیز می توانید ببینید.

از دست ندهید: آزمون شناسایی نادان: کدام شخص نادان تر است؟

قاتل معلم بینوا کیه؟ کدوم یکی ضربه فنیش کرده؟!

خیلی جالبه: تست هوش تصویری مهندس: اگه فک می کنی زرنگی کدوم آقا مهندس با بقیه فرق داره؟!

آزمون شناسایی قاتل معلم بینوا

معمایی که توصیه می شود: معمای به وقت صبح: یک اشتباه غیر منطقی در تصویر است آیا می توانید حدس بزنید؟!

.

.

جالب است: شخصیت شناسی خال های بدن را بفهمید، این که در کدام قسمت بدن خال دارید حقایق جالبی را لو می دهد

.

آزمون شناسایی قاتل معلم بینوا: بازی‌های فکری عموما باعث می‌شوند تا در ذهن خود برنامه‌ریزی کنید، نقشه بکشید و تلاش کنید، اطلاعاتی را به خاطر بسپارید که در شکست دادن حریفان به کمک‌تان می‌آیند. وقتی که از مغزتان به اندازه کافی کار بکشید، از پیری و اختلالات حافظه و… دور خواهید ماند.

.

جالب است: معمای ریاضی چوب کبریت را تنها با حرکت یک چوب کبریت درستش کن! آیا قادر هستید؟

.

ببینید: آزمون بینایی گربه اشرافی رو پیدا کنید و بینایی قوی تونو به رخ ملت بکشید!

.

آزمون شناسایی قاتل معلم بینوا: بازی‌های معمایی و تست هوش‌ها معمولا به صورت گروهی انجام می‌شوند. همین موضوع می‌تواند به تقویت مهارت‌های افراد در بهبود بخشیدن به ارتباطات اجتماعی‌شان کمک کند.

.

این هم جالبه: بازی فکری ریاضی جدید آتش به پا کرده و بین علما اختلاف انداخته: حاصل چند میشه؟!

.

.

جواب آزمون شناسایی قاتل معلم بینوا

دانش آموز سمت چپ نانچیکو در کوله پشتی اش مخفی کرده است. دست یا شلوار خونی مرد کلاه دار به این دلیل است که آن ها به جسد دست زده اند تا از نفس کشیدن او و علایم حیاتش مطمئن شوند. در نتیجه آن ها نمی توانند قاتل باشند چون قاتل زرنگ است و ردی از خود به جا نمی گذارد.

حتما ببینید: 12 راهکار بزرگ کردن سينه به صورت طبیعی: خانوم های خوش اندام این گیاهان را مصرف می کنند!!

جواب آزمون شناسایی قاتل معلم بینوا

جالب است ببینید: آزمون هوش اشتباه: یک ایراد در تصویر وجود دارد آیا می توانید بگویید این خطا کجاست؟ افراد تیزبین بلافاصله متوجه می شوند!

معماها به چند دسته تقسیم می شوند؟

آزمون شناسایی قاتل معلم بینوا: معماهای تصویری به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

این معما هم عالیه: آزمون هوش فروشنده خطرناک را شناسایی کن! از کدامشان نباید خرید کرد؟!

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

آیا می دانستید: پارافین تراپی را انجام دهید و همزمان از دردهای مفصلی و خشکی پوست نجات پیدا کنید

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید. امروز به جای جداول سودوکو، بخش سرگرمی وب سایت گفتنی متعلق به شماست!

نقش چیستان ها و معماها در رشد ذهنی کودکان

آزمون شناسایی قاتل معلم بینوا: بچه‌ها عاشق چیستان هستند و دوست دارند چیستان ها را یاد بگیرند و آنها را برای دوستان و فامیل تعریف کنند.

چیستان کمک می‌کنه تا کودکان خوب گوش بدهند. اگر شنیداری قوی نداشته باشند نکته چیستان را از دست می‌دهند و نمی‌توانند جواب را پیدا کنند.

برای سخت تر شدن آنها را با سرعت تند بخوانید و کودک‌تان را امتحان کنید.

جالب خواهد بود: هوش تصویری بطری: اگر تیزبین هستی باید در 12 ثانیه تمام بطری های بدون نامه را پیدا کنی!

بعد از مدرسه و یا اگر یک روز سختی را کودک‌تان گذرانده است و دنبال فعالیتی هستید که مغز و جسم او استراحت کند، چیستان یک گزینه عالی هست.

چیستان برای کودکان استرس را کاهش می‌دهد و احساس بهتری می‌کنند. در حالیکه مغز در حال کار کردن است، یک زنگ تفریحی برای روز و استراحتی برای مغز هست.

مشکل عدم تمرکز و دقت در کودکان این روزها یکی از معضلات آموزش و یادگیری هست و چیستان منجر به بهبود تمرکز روی گفتار فرد راوی و تقویت فرایند گوش دادن خواهد شد.

خوشمزه و عالی: میان وعده های فوری و خوشمزه را با آون توستر یاد بگیرید!

آیا این معماها و بازی های فکری موجب افزایش فعالیت مغز می شوند؟

آزمون شناسایی قاتل معلم بینوا: معماها، تست هوش و پازل های سرگرمی طرفداران زیادی دارد و روز به روز به تعداد آن ها افزوده می شود. با توجه به با زار عرضه و تقاضایی که بازی های فکری دارند پرسشی ذهن مخاطبان را به خود مشغول می کند. آیا این معماها و بازی های فکری موجب افزایش فعالیت مغز می شوند؟

جالب خواهد بود: هوش تصویری بطری: اگر تیزبین هستی باید در 12 ثانیه تمام بطری های بدون نامه را پیدا کنی!

به عنوان مثال، برخی مطالعات نشان داده اند که بازی های فکری باعث بهبود “عملکردهای اجرایی، حافظه کار و سرعت پردازش” در کودکان و جوانان می شود، در حالی که برخی دیگر مزایای چنین بازی هایی را برای حفظ سلامت شناختی در افراد سالخورده تحسین می کنند.

شرکت های “سلامت مغز” مانند Lumosity و Posit Science بازی های فکری ارائه می دهند که قول می دهند مانند یک چشمه جوانی برای ماده خاکستری مغز شما عمل کنند و بهبود در سرعت عملکرد در کودکی، جوانی و بزرگسالی را سبب شوند.

بسیاری از شرکت ها بر ابن باورند که بازی های آنها مهارت های شناختی مانند حافظه، توجه ، سرعت پردازش، انعطاف پذیری ذهنی و حل مسئله را بهبود می بخشد. و محصولات آنها در حال فروش است. مطابق گزارش سال 2013 توسط شرکت تحقیق و تفکیک بازار مستقل SharpBrains ، صنعت بهداشت و درمان مغز از درآمد یک میلیارد دلار در سال 2012 پیشی گرفته است.

شاید جالب باشد: هوش تصویری ماهی:  اگر بتوانید ماهی را در 7 ثانیه در اتاق خواب پسر ببینید، یک نابغه اثبات شده هستید!

تحقیقات نشان می دهد تست های هوش تصویری، به مرور توان مغزی را افزایش می دهند

دمانس( زوال عقل ) وجود یک اختلال کلی در سطح توانائی ذهنی افراد است که شامل : اختلال در حافظه ، صحبت کردن و فکر کردن است و این خود باعث اختلال در فعالیت های روزانه و اجتماعی افراد می شود . شایعترین فرم زوال عقل آلزایمر است .
معمولاً سن شروع بیماری بالای ۶۵ سال است هر چند که در ۴۰ یا ۵۰ سالگی نیز دیده می شود . علت دقیق بیماری روشن نیست . این بیماری را یک دکتر آلمانی بنام آلزایمر که در سال ۱۹۰۶ به رشته ها و فیبرهای عصبی غیرطبیعی در مغز یک انسان مرده پی برد نام گذاری کرد.

جالب است: معمای ریاضی چوب کبریت را تنها با حرکت یک چوب کبریت درستش کن! آیا قادر هستید؟

تشخیص قطعی این اختلال بابیوپی مغزی است و در حال حاضر اسکن توموگرافی پوزیترون می تواند فعالیت سلولهای مغزی را در هر قسمت از مغز نشان دهد در بیماری آلزایمز فعالیت مغز در ناحیه خلفی کاهش می یابد ناحیه ای که برای صحبت کردن و حافظه بسیار مهم است .
بر اساس تازه ترین پژوهش‌ها، حل كردن جدول و معماهای مشابه می‌تواند توان مغز را تقویت كرده و قدرت تمركز را افزایش دهد.
جنیفر موزولیك محقق مركز پزشكی باپتسیست در دانشگاه ویك فارست در كارولینای شمالی با مطالعه بر روی ۲۳ داوطلب ۶۵ تا ۷۵ سال اظهار داشت: این روش هم چنین به افرادی كه در معرض افزایش خطر ابتلا به اختلالات حافظه‌ای هستند در سالهای آتی زندگی كمك خواهد كرد.

ببینید: تست شخصیت ماه: میخوای بدونی قراره چطوری عاشق بشی؟ کافیه یکی از ماه ها رو انتخاب کنی!

یافته‌های اولیه در این پژوهش نشان داد: ۸ جلسه تمرین توجه (هفته‌ای یك ساعت) توانایی این افراد را در متوقف كردن حواس پرتی و تقویت حافظه بهبود داد. در این جلسات هم تمرین‌های فردی و هم برنامه گروهی تمرینات مغزی صورت گرفت.

در این پژوهش از یك دستگاه MRI عملی برای بررسی جریان خون و نحوه فعالیت مغز شركت كنندگان در حالی كه مشغول تكمیل برنامه‌های طراحی شده بودند، استفاده شد. نتایج این پژوهش تایید می‌كند كه حل معماها و جداول می‌تواند به ما كمك كند كه ذهن‌های خود را جوان نگه داریم.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی صد ساله: اگر هوش سرشاری داری بگو کدوم فرد بیش تر از صد سالشه؟!

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

جالب است: آزمون تمرکز پیدا کردن F: اگه چشمات از جغدم تیزتره F رو بین E ها پیدا کن!

چرا معماها بهترین چالش سرگرمی برای کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان محسوب میشن؟

معما یکی از سرگرمی های جذاب و هیجان انگیزی محسوب می شود که جدا از جنبه تفریح و سرگرمی بدون هزینه، میزان بهره هوشی افراد را می سنجد، دورهمی ها و میهمانی ها بهانه خوبی برای به چالش کشیدن ذهن حاضرین با طرح یک معما می باشد و به نوعی جو مهیجی ایجاد خواهد شد. چراکه بعضی مواقع پاسخ دادن به یک معمای آسان چنان درگیر کننده و گمراه کننده می شود که فرد پاسخ دهنده دچار هیجان و ذوق زدگی می شود، چه برسد به زمانیکه معما سخت و غیرقابل فهم باشد.

مغز همه‌ی ما قابلیت‌های زیادی برای حل مسئله‌های پیچیده داره. این‌قدر قدرتمند که محاسبات و مسئله‌های پیچیده رو در حالی که تابه‌حال تجربه نکرده، در طول چند دقیقه حل کنه. تا به حال به این فکر کردی که چطور مغز می‌تونه همه‌ی این پیچیدگی‌ها رو مدیریت کنه؟ یا از خودت پرسیدی که زمان حل معما، چه قسمت‌هایی از مغز درگیر میشه؟

شاید جالب باشد: معمای هوش قاتل معلم: اگر واسه خودت یه پا کارآگاهی بگو کدوم دانش آموز معلم رو کشته؟

حل معما چه فوایدی برای مغز ما می‌تونه داشته باشه؟

دنیای مغز و ذهن ما پیچیدگی‌های زیادی داره که باعث میشه گاهی به فکر فرو بریم. حتی فکرکردن به این که توی مغز ما چی می‌گذره هم می‌تونه یه معما باشه!

در ضمن باید بدونیم که حل مسئله یکی از مهمترین قابلیت های مغز ماست که باعث تمایزمون نسبت به دیگر موجودات میشه.معما مسئله‌ایه که پیدا کردن جوابش برای ما سخت و دشواره و مغز ما رو به چالش می کشونه. به عبارتی، ما برای حل معما نیاز به آمادگی و قدرت ذهنی بیشتری داریم. این مساله می‌تونه یه بازی کلامی، سوالی یا تصویری باشه که به صورت گیج‌کننده مطرح میشه و ما رو کنجکاو به حل خودش می‌کنه. گاهی اون‌قدر کنجکاو میشیم که ساعت‌ها برای حل اون زمان می‌ذاریم و تا به جواب نرسیم، بی‌خیالش نمی‌شیم.

مزایای حل معما برای ذهن

همون‌طور که می‌دونین با حل معما، درک ما نسبت به محیط اطرافمون بیشتر میشه و به جزئیات توجه خیلی بیشتری می‌کنیم. اگر بخوایم خیلی علمی این موضوع رو بشکافیم، بحث خیلی گسترده‌ای پیش رو داریم.

به همین خاطر، مهم ترین تاثیراتی که حل معما بر روی ذهن و حافظه‌ی شما می‌گذارد، اشاره می‌کنیم:

حل معما باعث تقویت حافظه شما می‌شود.
مهارت شما را در حل مسائل افزایش می‌دهد
تمرکز شما را بالاتر می‌برد.
باعث افزایش آرامش و کاهش استرس در بدن شما می‌شود.

این مطالب هم مورد علاقه کاربران بوده است:

باهوش ها ببینن: معمای قاتل خانوم بینوا کدوم اسکیت سواره؟ افراد تحلیلگر می تونن بگن!

شاید برایتان جالب باشد: معمای تصویری هواپیما را در میان ستاره های زیر دریا پیدا کنید!

اینم ببین: آزمون شناسایی زن مظنون: کدامیک پرستار نیست و بچه را ربوده است؟!

جالبه: تست بینایی چهره عروسک قایم شده را بیابید! اگر در 6 ثانیه موفق شدی از مامور FBI هم دقیق تری!

تست چالشی: تست هوش ریاضی 3 ها رو با هم جمع بزن اگه واقعا ریاضیت خوبه!

اگر زرنگ هستید سریعا بگویید مرد با کدام یک ازدواج خواهد کرد؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 3 =

دکمه بازگشت به بالا