;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بازیگران قاتل که در واقعیت آدم کشته اند+ عکس

بازیگران قاتل: احتمالن برایتان عجیب باشد اما افراد مشهور دنیا هم مرتکب قتل شده اند و بسیاری از آن ها نتوانستند در شرایط سخت خودشان را کنترل کنند. به نظر شما کدام یک از سلبریتی ها تجربه قتل را داشتند؟ با ما همراه باشید تا این افراد را به شما معرفی کنیم. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

بازیگران قاتل

کیتلین جنر

بازیگران قاتل، کیتلین جنر، قهرمان المپیک در یک تصادف در ماه فوریه سال 2015 منجر به مرگ راننده ماشین مقابل شد اما خودش در این تصادف آسیبی ندید. او پدر کندال و کایلی جنر (ناپدری کارداشیان ها) می باشد که با عمل تغییر جنسیت خودش را به زن تبدیل کرده است.

این هم جالبه: سانیا سالاری ارغوان سریال دلدادگان عرب کدوم کشوره؟

کیتلین جنر

آلک بالدوین

آلک بالدوین

بازیگران قاتل، آلک بالدوین که سر صحنه فیلم «زنگار» به هالینا هاچینز فیلمبردار فیلم تیراندازی کرد و موجب مرگ وی شد، به قتل غیر عمد متهم شد. این سانحه سر صحنه فیلمبرداری فیلم «زنگار» ‌در نیومکزیکو و در اکتبر ۲۰۲۱ رخ داد.

متیو برودریک

متیو برودریک

بازیگران قاتل، متیو در سال 1987 همراه با همسرش در حال سپری کردن تعطیلات در ایرلند بود که وارد یک خیابان اشتباهی شد و در همان خیابان با یک اتومبیل دیگر تصادف کرد که راننده و مسافر داخل ماشین هر دو جان خود را از دست دادند.

چارلز اس.دوتون

چارلز اس دوتون

چارلز اس.دوتون در 17 سالگی، با مردی درگیر شد و او را کشت. او به جرم قتل 7 سال از زندگی خود را در زندان گذراند.

گیگ یانگ

گیگ یانگ

در سال 1978 جسد گیگ و همسرش در خانه آن ها پیدا شد. پس از بررسی صحنه قتل، پلیس گزارش داد که یانگ ابتدا به همسرش تیراندازی کرده و سپس خود را کشته است.

لین گریسون

لین-گریسون

در سال 2001 لین گاریسون به دلیل مصرف الکل با ماشینی تصادف کرد و راننده ماشین مقابل درجا کشته شد.

سلمان خان

سلمان خان1

بازیگران قاتل، سلمان در سال 2002 ، 4 نفر را در یک نانوایی زیر گرفته و گریخته است. اما در نهایت پس از دستگیری به 5 سال حبس محکوم شد.

اسنوپ داگ

اسنوپ داگ

اسنوپ و بادیگارد او با دسیسه چینی، عامل قتل یکی از اعضای تیم رقیب شدند که البته متهم شناخته شد اما بعد از چند سال توانست از زیر بار مجازات بیرون برود.

برایتان جالب خواهد بود

عکسای جدید از شخصیت های انیمیشن سوباسا + مقایسه قدیم و جدید

عکس های پشت صحنه سریال بانوی عمارت برای اولین بار!

زن مسن امیرخان که انگار جای مادرشه+عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا