;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بازیگران قهوه ترک: سریالی جدید که در ایران و ترکیه غوغا کرده است!

بازیگران قهوه ترک: سریال قهوه ترک محصول سال 1402 پلتفرم نمایش خانگی «فیلم نت» به کارگردانی «علیرضا امینی» و تهیه کنندگی «محمد شایسته» می باشد. نویسنده آن «محمدرضایی راد» بوده و در ایران و ترکیه فیلمبرداری شده است.

داستان سریال قهوه ترک

می‌ شنوی؟ نبایدم بشنوی! چون کسی اجازه نداده که این صدا به گوشت برسه! چرا؟ چون ترجیح میدن پرنده توی قفس بمونه تا از دیدن صورت غم انگیزش لذت ببرن!

اما نه! من هر طور که شده از این قفس بیرون میام و خودمو نجات میدم، من پرواز می‌ خوام! حتی اگه همه جلومو بگیرن از هر راهی که بشه پرواز می‌ کنم، کلی آرزو دارم که هر شب چشمامو بستم و خوابشو دیدم.

زمان پخش

سریال قهوه ترک از روز 3 خرداد 1402 هر هفته روزهای «چهارشنبه» ساعت 8 صبح به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلم نت پخش می شود.

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال قهوه ترک

بازیگران قهوه ترک: حامد بهداد

حامد بهداد متولد 26 آبان 1352 در مشهد، بازیگر و نوازنده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد تهران می باشد که ابتدا با تئاتر شروع و سال 1379 با فیلم آخر بازی جلوی دوربین رفت و شهرت او از سال 1382 با فیلم بوتیک شروع شد. آدمی جدی هست و از بچگی به موسیقی علاقه داشته و گهگاه ترانه هایی هم می خواند.

بازیگران قهوه ترک1: حامد بهداد
بازیگران قهوه ترک: حامد بهداد

بازیگران قهوه ترک: سارا رسول زده (طنین/ترانه)

سارا رسول زاده متولد 18 شهریور 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه تهران و فوق لیسانس کارگردانی می باشد که با تئاتر شروع کرد که در سال 1393 با سریال پرده نشین جلوی دوربین رفت. شهرت اش از سال 1395 با سریال عاشقانه ها شروع شد.

فاطمه معتمد آریا، رویا تیموریان، گلشیفته فراهانی، ریما رامین فر، مریم سعادت بازیگران مورد علاقه اش هستند و در انتخاب نقش هایش حساسیت دارد.

بازیگران قهوه ترک2: سارا رسول زده
بازیگران قهوه ترک: سارا رسول زده

بازیگران قهوه ترک: امیر جعفری

امیر جعفری متولد 10 شهریور 1353 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد ابتدا با تئاتر شروع و سال 1380 وقتی 27 ساله بود با فیلم «نان، عشق و موتور 1000» جلوی دوربین رفت. شهرت او سال 1381 با سریال طنز بدون شرح شروع شد و چندین ساله با ریما رامین فر بازیگر، ازدواج کرده و صاحب یک پسر به نام آیین است. طرفدار استقلال است و دوستی صمیمی با بابک زنجانی دارد.

بازیگران قهوه ترک3: امیر جعفری
بازیگران قهوه ترک: امیر جعفری

بازیگران قهوه ترک: بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار متولد 12 اردیبهشت 1364 در تهران ، بازیگر و ترانه سرا می باشد. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی نرم افزاز کامپیوتر می باشد که با تئاتر شروع و سال 1385 در سریال کلاه پهلوی جلوی دوربین رفت تا اینکه سال 1391 با فیلم «گناهکاران» دیده شد. علاوه بر بازیگری در زمینه تبلیغات و طراحی دکور نیز فعالیت می کند و سال 1400 ازدواج کرد و علاقه ای به شهرت ندارد.

بازیگران قهوه ترک4: بهاره کیان افشار
بازیگران قهوه ترک: بهاره کیان افشار

بازیگران قهوه ترک: مجتبی پیرزاده

مجتبی پیرزاده متولد 11 دی 1364 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره می باشد که با تئاتر شروع کرد و در سال 1393 وقتی 29 ساله بود با فیلم «پل خواب»جلوی دوربین رفت. با سریال «سایه بان» در سال 1396 به شهرت رسید و چند سالیست با خانم «فرزانه تفرشی» ازدواج کرده و ثمره این زندگی یه فرزند دختر به نام «رونا» می باشد.

بازیگران قهوه ترک5: مجتبی پیرزاده
بازیگران قهوه ترک: مجتبی پیرزاده

بازیگران قهوه ترک: پیام احمدی نیا

پیام احمدی نیا متولد 4 آبان 1361 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. از دستیاری فعالیت هنری اش را شروع کرد تا اینکه سال 1379 در فیلم «مانی و ندا»جلوی دوربین رفت و با سریال «لژیونر» در سال 1396 دیده شد. علاقه به نقش منفی دارد و «مایکل جکسون» کاراکتور محبوب اش است.

بازیگران قهوه ترک6: پیام احمدی نیا
بازیگران قهوه ترک: پیام احمدی نیا

بازیگران قهوه ترک: رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور متولد 17 فروردین 1362 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. دوره دیده بازیگری از موسسه کارنامه می باشد که ابتدا با تئاتر شروع و در 20 سالگی با فیلم «مارمولک» جلوی دوربین رفت تا اینکه سال 1385 با فیلم پارک وی درخشید. سال 1399 با مهدی پاکدل بازیگر مطرح ایرانی ازدواج کرد و علاقه زیادی به خوش پوشی دارد.

بازیگران قهوه ترک7: رعنا آزادی ور
بازیگران قهوه ترک: رعنا آزادی ور و همسرش مهدی پاکدل

بازیگران قهوه ترک: محمدرضا فروتن

محمدرضا فروتن متولد 7 دی 1347 در تهران ؛ بازیگر ، خواننده و صداپیشه است. فارغ التحصیل دکترای رشته روانشناسی بالینی از دانشگاه آزاد می باشد که با تئاتر شروع و سال 1371 در 24 سالگی با فیلم هدف جلوی دوربین رفت. سال 1376 وقتی 29 ساله بود با سریال مرسده به شهرت رسید و در سال 1380 وقتی 33 ساله بود با خانم سحر ابراهیمی ثابت ازدواج کرد و علاقه زیادی به خواندن کتاب دارد.

بازیگران قهوه ترک8: محمدرضا فروتن
بازیگران قهوه ترک: محمدرضا فروتن

بازیگران قهوه ترک: عرفان ناصری

عرفان ناصری متولد 4 آذر 1365 در تهران بازیگر است. دانش آموخته رشته بازیگری بوده که سال 1390 با فیلم شرق شرق جلوی دوربین رفت تا اینکه سال 1395 با فیلم سد معبر دیده شد. سال 1398 با خانمی به نام وصال ازدواج کرده و متاهل است.

بازیگران قهوه ترک9: عرفان ناصری
بازیگران قهوه ترک: عرفان ناصری

بازیگران قهوه ترک: فرید سجادی حسینی

فرید سجادی حسینی متولد 16 فروردین 1328 در اهواز بازیگر است. فارغ التحصیل زبان انگلیسی بوده که فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و از سال 1369 با فیلم عروس جلوی دوربین رفت تا اینکه سال 1394 با فیلم فروشنده دیده شد. چندین ساله ازدواج کرده و 4 فرزند دارد.

بازیگران قهوه ترک10: فرید سجادی حسینی
بازیگران قهوه ترک: فرید سجادی حسینی

بازیگران قهوه ترک: شاهرخ فروتنیان

شاهرخ فروتنیان متولد 1 فروردین 1335 در تهران بازیگر است. فعالیت خود را از سال 1378 با فیلم شراره آغاز کرد و سال 1380 با فیلم شام اخر شناخته شد علاوه بر بازیگری در زمینه نقاشی و طراحی صحنه فعالیت می کند. چندین سال با افسانه چهره آزاد ازدواج کرده است.

بازیگران قهوه ترک11: شاهرخ فروتنیان
بازیگران قهوه ترک: شاهرخ فروتنیان و همسرش افسانه چهره آزاد

بازیگران قهوه ترک: محمد ولی زادگان

محمد ولی زادگان متولد 1365 در تهران بازیگر است. بازیگری را از تئاتر شروع کرده و برای اولین بار در سال 1393 در فیلم پوزه چرمی جلوی دوربین رفت تا اینکه سال 1396 با سریال سایه بان درخشید. علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی تئاتر نیز تجاربی کسب کرده است.

بازیگران قهوه ترک12: محمد ولی زادگان
بازیگران قهوه ترک: محمد ولی زادگان

بازیگران قهوه ترک: امیر نوروزی

امیر نوروزی متولد 30 مهر 1365 در تهران، بازیگر است. فارغ‌ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه هنر می‌باشد که با تئاتر شروع کرد و اولین بار سال 1398 با فیلم مصلحت جلوی دوربین رفت و با بازی در سریال مردم معمولی در سال 1400 به شهرت رسید. علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی و نویسندگی نیز فعالیت دارد.

بازیگران قهوه ترک13: امیر نوروزی
بازیگران قهوه ترک: امیر نوروزی

بازیگران قهوه ترک: سلطان ساروهان

سولطان ساروهان (Sultan Sarohan) متولد 17 سپتامبر 1995 در مسین ترکیه، با اصالت ماردینی است که دوره بازیگری را نزد اساتیدی چون زرین تکیندوز و هلال سارال گذراند. او سپس دوره های فنون مبارزه، ورزش های رزیمی و اسب سواری را گذراند و با سریال «صفر یک» اولین بار جلوی دوربین دیده شد.

بازیگران قهوه ترک14: سلطان ساروهان
بازیگران قهوه ترک: سلطان ساروهان

بازیگران قهوه ترک: مهمت پولات

مهمت پولات (Mehmet Polat) متولد 14 ژانویه 1970 در ترکیه بازیگر است. تحصیلکرده رشته بازیگری بوده که اولین بار سال 1997 با مجموعه اینجوری میشه (Böyle mi Olacaktı) جلوی دوربین رفت و سال 2004 با سریال دره گرگ ها (Kurtlar Vadisi) شناخته شد.

بازیگران قهوه ترک15: مهمت پولات
بازیگران قهوه ترک: مهمت پولات

بازیگران قهوه ترک: ایپک تنولجای

ایپک تنولجای (İpek Tenolcay) متولد 12 ژوئیه 1970 در ترکیه بازیگر است. فعالیت خود را با مدلینگ شروع کرده و از سال 1994 با سریال شهناز تانگو (Şehnaz Tango) جلوی دوربین رفت و با سریال دره گرگ ها (Kurtlar Vadisi) در سال 2005 شناخته شد. این بازیگر به زبان انگلیسی مسلط است و مادر یک فرزند است.

بازیگران قهوه ترک16: ایپک تنولجای
بازیگران قهوه ترک: ایپک تنولجای

دیگر اسامی بازیگران قهوه ترک

شکیلا سماواتی، یغما یارعلی، نرگس امینی، سجاد تابش، سپیده مظاهری، امیر حق بر، رز نوری، ادمون اوراحی، مارال مشعوف، کژال شهبازی و دیلا اوت از دیگر اسامی بازیگران سریال قهوه ترک هستند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا