;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بازیگران نقش کودکی و جوانی یوسف پیامبر در گذر زمان!+ عکس

نقش کودکی و جوانی یوسف پیامبر: تصاویر جدید یوسف زمانی که نقش یوسف پیامبر را در این سریال بازی می‌کند را برای شما قرار داده اییم. مصطفی زمانی (زادهٔ ۳۰ خرداد ۱۳۶۱) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی با بازی در مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر به شهرت رسید.

این هم جالبه: عکسهای حسین سلیمانی بازیگر از کودکی تا امروز!

نقش کودکی و جوانی یوسف پیامبر

در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان عکس های جدید بازیگران نقش کودکی و جوانی یوسف پیامبر در گذر زمان را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

مصطفی زمانی جوانی یوسف پیامبر

نقش کودکی و جوانی یوسف پیامبر: مصطفی زمانی ساکن فریدون‌کنار، مازندران، در ۳۰ خرداد سال ۱۳۶۱ در املش، گیلان، زاده شد. پدر وی مازندرانی و مادرش گیلانی است و اصلیتی مازندرانی دارد. او دارای ۳ برادر و ۱ خواهر است و خودش فرزند سوم خانواده است. او تا هفت سالگی در استان گیلان زندگی کرد و از هفت سالگی به بعد در شهرستان فریدون‌کنار بزرگ شد.

از سال ۱۳۸۵ پا به عرصهٔ تلویزیون و سینما گذاشت و با سریال یوسف پیامبر به مردم معرفی شد. او در میان کاندیداهای زیاد برای نقش یوسف، توسط فرج‌الله سلحشور انتخاب شد. وی هم‌اکنون در تهران زندگی می‌کند و مجرد است.

نقش کودکی و جوانی یوسف پیامبر

حسین جعفری نقش کودکی یوسف پیامبر

حسین جعفری بازیگر نقش کودکی یوسف پیامبر بود که به دلیل زیبایی چهره و بازی موفقش توانست حسابی به دل مخاطب بنشیند.

این هنرمند کشورمان که مردادماه سال 71 متولد شد به دلیل علاقه به بازیگری سال 82 وارد دنیای تئاتر شد و بعد از انتخاب به عنوان بهترین بازیگر تئاتر در مازندران با اتفاقی بی نظیر در دنیای هنر مواجه شد و از میان حدود 600 نفری که برای نقش کودکی و نوجوانی حضرت یوسف در سریال یوسف پیامبر تست داده بودند انتخاب شد.

حسین جعفری پسر عمه مصطفی زمانی بازیگر نقش حضرت یوسف در دوران بزرگسالی است و به یقین بازی در سریال یوسف پیامبر برای مصطفی زمانی و حسین جعفری از ماندگارترین نقش های کارنامه هنری شان خواهد بود.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا