;
سرگرمی

دروغگوترین افراد متولد چه ماهی هستند؟

دروغگوترین افراد: معمولا پیش می آید که گاهی از دروغگویی اطرافیان خسته می شویم. دروغ گویی در افراد متفاوت است بعضی ها زیاد دروغ می گویند بعضی ها کم، جالب است بدانید میزان دروغ گو بودنتان نیز به ماهی که در آن متولد شده اید بر می گردد. گاهی دروغ به ابزاری برای سرگرمی افراد تبدیل می شود اما در نهایت بار کج هیچ گاه به مقصد نمی رسد! با گفتنی همراه شوید.

دروغگوترین افراد متولد چه ماهی هستند؟

 

دروغ گویی در افراد متفاوت است بعضی ها زیاد دروغ می گویند بعضی ها کم، جالب است بدانید میزان دروغ گو بودنتان نیز به ماهی که در آن متولد شده اید بر می گردد.

 

این تست رو هم حتمن ببینا: آزمون زوج پولدار؛اگه ادعا میکنی زرنگی بگو کدوم زوج واقعا پولداره؟

متاسفانه گاهی اوقات شرایط برای همه ما به گونه ای پیش می رود که مجبور می شویم دروغ بگوییم؛ حال این شرایط برای هرکدام از ما متفاوت است اما بعضی از افراد هستند که تحت هیچ شرایطی دوست ندارند دروغ بگویند و بعضی دیگر دقیقاً برعکس هستند و حتی برای چیز های بی اهمیت هم سعی می کنند دروغ بگویند. در این قسمت از گفتنی قصد داریم طبق طالع بینی بگوییم که متولدین ماههای مختلف سال، چرا و در مورد چه موضوعی دروغ می گویند.

دروغگوترین افراد

همچنین بخوانید: چیستان: آن چیست که بالا می رود و هرگز پایین نمی آید؟

1. بهمن-دروغگوترین افراد

بهمن ماهی ها بیش از تمام یازده ماه دیگر دروغ می‌ گویند‌. علت آن هم تفاوت احساسی در آن ها با دیگران است. معمولاً تظاهر می کنند که صدمه ندیده اند اما از درون داغون می شوند. به خاطر اینکه همیشه تظاهر به خوب بودن دارند، در نتیجه در دروغگویی رتبه اول را می گیرند.

2. فروردین

فروردین ماهی ها دوست ندارند که اصلاً نزد دیگران پایین دیده شوند. در نتیجه چیز های غیر واقعی هم به زبان می آورند تا دیگران مطمئن شوند حال شان خوب است. آنها در مورد انگیزه ها یا دلایلی که پشت کارهایشان است، دروغ می‌ گویند و معمولاً چیز های مختلف را به شکل واقعی نشان می دهند.

حتما بخوانید: عنصر وجودی ماه تولدتان چیزهایی درباره رابطه عاشقانه شما فاش می کند!!

3. تیر-دروغگوترین افراد

تیر ماهی ها همیشه دروغ می‌ گویند که وابسته نیستند و به کسی نیاز ندارند اما در واقعیت جزء افراد وابسته محسوب می شوند اما سعی می کنند خلاف آن را نشان دهند. اگر هم آسیب روحی و احساسی ببینند، تظاهر می‌ کنند که حالشان خوب است؛ در صورتی که خیلی تحت فشار هستند.

دروغگوترین افراد

4. دی-دروغگوترین افراد

دی ماهی ها هنگامی که کنترل چیزها از دست شان برود، دروغ می گویند‌، یعنی تظاهر می کنند که صدمه ندیده اند و چیزی به آنها آسیب وارد نکرده است‌. همیشه می‌ خواهند نشان دهند که از خودشان خیلی خوب مراقبت می کنند و همه مشکلات را به بهترین نحو ممکن حل و فصل می کنند اما اغلب اوقات اینگونه نیست.

جالب است بدانید: متولدین کدام ماه ها مهربان تر از بقیه هستند؟

5. خرداد-دروغگوترین افراد

خرداد ماهی ها حتی اگر چیزی را دوست نداشته باشند، از آن تعریف می‌ کنند و این هم یکی از انواع دروغگویی در این افراد محسوب می‌ شود، زیرا می‌ خواهند با این روش از طرف مقابل اعتماد لازم را دریافت کنند و با این کار حس بهتری پیدا می‌ کنند اما اینها جزء دروغگویی محسوب می‌ شود.

6. مرداد

مرداد ماهی ها با اعتماد به نفس هستند. مهارت های زیادی دارند و در کارهایی وارد می‌ شوند که پیش از این هیچ تجربه ای در آن نداشته اند و احتمالاً در این زمینه به شما دروغ بگویند و برای اینکه بخواهند کاری را مال خودشان کنند، اظهار می کنند که قبلاً در آن تجربه و سر رشته داشته اند.‌ معمولاً هنگام صحبت کردن در مورد دیگران لابلای حرف هایشان دروغ هم پیدا می شود.

7. مهر-دروغگوترین افراد

مهر ماهی ها بیشتر از اینکه دروغگو باشند، فراموشکارند. یعنی باید چندین بار اسم خود را به آن ها بگویید تا یاد بگیرند. زمانی به شما دروغ می گویند که می‌ خواهند مانع جر و بحث و دعوا باشند. در غیر این صورت خیلی اهل دروغ گویی نیستند.

دروغگوترین افراد

8. اسفند

اسفند ماهی ها دوست دارند با دوستانشان زمان زیادی را سپری کنند و وقتی دروغ می‌ گویند که بخواهند آنها را شاد نگه دارند. معمولاً شاید تعریف و تمجید دروغین از اطرافیان خود داشته باشند‌ در غیر این صورت خیلی این کار را انجام نمی‌ دهند و افراد دروغگویی نیستند.

9. آذر-دروغگوترین افراد

آذر ماهی ها برای اینکه فضا را عوض کنند، داستان تعریف می‌ کنند. ممکن است لابلای داستان شان چیزهایی را هم اغراق کنند و دروغ بگویند اما به طور کل افراد دروغگویی نیستند. ممکن است بر سر عهد و پیمان خود نمانند زیرا احساس خوبی ندارند اما معمولاً برای این کارشان دلیل و توجیه دروغین نمی‌ آورند.

10. شهریور

شهریور ماهی ها دوست دارند که همیشه الگوی دیگران باشند‌ و همه در مورد آن ها صحبت کنند‌‌. زمان هایی دروغ می‌ گویند که نمی خواهند شما را ناراحت کنند. مثلاً اگر دوست نداشته باشند با شما صحبت کنند، احتمالاً به دروغ می گویند که وقتی زنگ زدی، دستم بند بود‌ در غیر این صورت ترجیح می دهند که صادق باشند‌.

11. اردیبهشت-دروغگوترین افراد

اردیبهشت ماهی ها اگر ببینند که موضوعی احساسی به شما صدمه وارد کرده، دروغ می‌ گویند تا حواس شما را از آن موضوع پرت کنند و کمی توجه تان را به چیز های دیگر جلب کنند. از طرفی گاهی اوقات از حسادت می سوزند اما به دروغ می گویند که اصلا حسادت نکردند اما به طور کل افراد صادقی هستند‌.

12. آبان

آبان ماهی ها به حقایق پروبال می دهند اما دروغ از خودشان در نمی آورند‌. آن ها به صداقت اهمیت زیادی می‌ دهند و حتی دوست دارند بدترین خبر ها را هم به صادقانه ترین حالت ممکن بدهند و برای دل خوشی شما هرگز دروغ نمی گویند.

لینک های مرتبط:

تست شخصیت: آیا شما فردی مسئولیت پذیر و سخاوتمند هستید؟

شرم و نفرت از خود: چرا از خودم بدم می آید و چگونه با آن مقابله کنم؟

حکایت صورت زیبا و اخلاق زشت از کتاب مثنوی مولانا

علت بی توجهی پسر به دختر+ راهکارها: چرا یهو بی محلی می کنن؟

خیلی جالب است: حرف اول اسم طرفت رو بگو تا او را بشناسی

حتما ببینید: ویژگی های متولدین ماه های مختلف+ آیا ماه تولد بر شخصیت و روابطمان موثر است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 2 =

دکمه بازگشت به بالا