;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بازیگر ساعت برنارد بعد از 25 سال چکاره شده باورت نمی شه!+ عکس زن و بچه اش!

بازیگر ساعت برنارد: همه ما در کودکی با دیدن ساعت برنارد آرزوی داشتن چنین وسیله ای را داشتیم. شاید برایتان جالب باشد که ساعت برنارد (به انگلیسی: Bernard’s Watch) یک برنامه تلویزیونی بریتانیایی است، که توسط «النور کاسون» کارگردان آماتور، فیلم‌برداری و ساخته شده‌ است. سریال ساعت برنارد که در فاصلۀ سال‌های 1997 تا 2001 ساخته پخش می‌شد، داستان پسری بود با یک ساعت جادویی که می‌توانست زمان را متوقف کند.

پنج سری اصلی این مجموعه از نوامبر ۱۹۹۷ تا اواسط سال ۲۰۰۱ در شبکهٔ آی‌تی‌وی توسط تلویزیون مرکزی انگلستان ساخته و پخش شده بود در سال ۲۰۰۳ این برنامه دوباره تحت نام «برنارد» تولید شد، و دو سری جدید دیگر این مجموعه، به ترتیب در سال ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ ساخته و پخش شد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصاویر بازیگر ساعت برنارد را در کنار همسر و فرزندش مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: افشاگری مازیار لرستانی در اینستاگرام: حقیقتی که مردم نمی دانستند!

بازیگر اصلی ساعت برنارد

این سریال مخصوص کودکان و نوجوانان در بسیاری از کشورهای دنیا دوبله و پخش شد. دیوید پیچی (David Peachey) در این سریال نقش شخصیت برنارد را ایفا می‌کرد. این بازیگر در حال حاضر 34 سال دارد و پزشک است. در ادامه تصاویر وی را ببینید.

عکسهای جدید بازیگر ساعت برنارد

بازیگر ساعت برنارد1
عکس بزرگسالی دیوید پیچی بازیگر ساعت برنارد

این هم جالبه: بازیگر آهوی پیشونی سفید کیه؟ + عکسهای بدون گریم و روابط عاشقانه اش در زندگی واقعیش!

بازیگر ساعت برنارد2
دیوید پیچی بازیگر ساعت برنارد در کنار همسر و فرزندش

 

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا