;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تغییر چهره بازیگران سریال کهنه سوار بعد از ۲۴ سال!

بازیگران سریال کهنه سوار: کهنه‌سوار نام یک مجموعهٔ تلویزیونی به کارگردانی اکبر خواجویی است که در سال ۱۳۷۶ تولید و از شبکه ۳ پخش گردید.

جوانی به نام «حسین حسینی‌پور» (با بازی حسین ابراهیمی) به ورزش کشتی علاقه‌مند است. پدر او (با بازی محمدعلی کشاورز) نیز خود در سالهای گذشته پهلوان و کشتی‌گیر بوده است؛ اما بدلیل آنکه در این راه، ناجوانمردی‌های بسیاری دیده است، قسم خورده است هرگز اجازه ندهد پسرش به این ورزش روی آورَد….

در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصاویری از تغییر چهره بازیگران سریال کهنه سوار را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

خیلی جالبه: خاطره فقر اردشیر رستمی: ماجرای تحقیرش توسط فامیل!+ عکس همسر و پسرش

بازیگران سریال کهنه سوار / آناهیتا همتی

بازیگران سریال کهنه سوار1

آناهیتا همتی (متولد ۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. او به علت مأموریت پدرش در شهرهای خرم‌آباد و لنگرود هم سکونت داشته‌است. همتی در پاییز سال ۱۳۷۲ با نمایش «تنبور نواز» به نویسندگی محمد رحمانیان فعالیت خود در تئاتر را آغاز کرد. اولین فیلم سینمایی او افسانه پوپک طلائی ساخته خسرو شجاعی بوده‌است که در سال ۱۳۷۶ ساخته شده ولی به نمایش گذاشته نشد.

جالبه ببینید: سریال اوشین یا سال‌های دور از خانه کی پخش میشه؟+ داستان واقعی اوشین که محاله بدونی!

بازیگران سریال کهنه سوار / مریلا زارعی

بازیگران سریال کهنه سوار2

مریلا زارعی (زادهٔ ۲۵ فروردین ۱۳۵۳) بازیگر ایرانی است. او برای فیلم‌های سربازهای جمعه (۱۳۸۲)، شیار ۱۴۳ (۱۳۹۲) و زیر سقف دودی (۱۳۹۵) برندهٔ سه جایزه از جشنوارهٔ فیلم فجر شده‌است. او برای مجموعۀ مانکن (۱۳۹۸) یک جایزۀ حافظ دریافت کرد.

حتمن ببینید: عکس های لاغری فرهاد اصلانی مثل نی بوده که باورت نمیشه!

شیوا ابراهیمی

بازیگران سریال کهنه سوار3

شیوا ابراهیمی (زاده ۲۹ بهمن ۱۳۵۵، شمیرانات) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. او در سال ۱۳۷۳ پس از ورود به دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر فعالیت خود را با بازی در تئاترهای دانشجویی آغاز کرد. او دارای مدرک کارشناسی تئاتر، گرایش عروسکی می‌باشد. اولین کار حرفه‌ای خود در جلوی دوربین را با سریال «کهنه سوار» در سال ۱۳۷۵ به کارگردانی اکبر خواجویی آغاز کرد.

خیلی جالبه: بیوگرافی حمید گودرزی: از پدر تاجر و طلاق همسر تا مرگ مادر جوانش+ عکس خانواده

محمّدعلی کشاورز

بازیگران سریال کهنه سوار4

محمّدعلی کشاورز (زادهٔ ۲۶ فروردین ۱۳۰۹ در محله سیچان، اصفهان – درگذشتهٔ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ در تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران بود. او دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر بود. از محمدعلی کشاورز، در کنار داوود رشیدی، عزت‌الله انتظامی، جمشید مشایخی و علی نصیریان به سبب تأثیرشان در فیلم‌های ایرانی به عنوان پنج بازیگر مرد ماندگار تاریخ تئاتر، سینما و تلویزیون ایران یاد می‌شود. این هنرمند بر اثر نارسایی کلیه در سن ۹۰ سالگی درگذشت. ایشان همچنین به اقتضای تحصیلات در رشته نقشه برداری، مدتی در سازمان جغرافیایی ارتش شاهنشاهی شاغل بوده اند.

بازیگران سریال کهنه سوار / حسین ابراهیمی

بیشتر بخوانید: مرگ حسین ابراهیمی بازیگر کهنه سوار در 30 سالگی+ عکس

بازیگران سریال کهنه سوار5
حسین ابراهیمی

محسن زهتاب، متولد ۱ فروردین ۱۳۱۴ در تهران است. او کار بازیگری حرفه‌ای را از سال ۱۳۳۵ با شرکت در کلاس بازیگری تئاتر «جامعه باربد» آغاز نمود و به‌طور همزمان به ایفای نقش در نمایشنامه‌های رادیو پرداخت. سپس با فعال شدن تلویزیون، به همکاری با تلویزیون نیز روی آورد.

محسن زهتاب کار بازیگری در سینما را، با بازی در فیلم «دزدان معدن» به کارگردانی حسین امیرفضلی در سال ۱۳۳۵ شروع کرد.

بازیگران سریال کهنه سوار6
محسن زهتاب

بازیگران سریال کهنه سوار / محمود مقامی

بازیگران سریال کهنه سوار7
محمود مقامی

محمود مقامی (زاده ۲۱ خرداد ۱۳۳۹ – قزوین) هنرپیشه و کارگردان سینما و تلویزیون اهل ایران است که با فیلم تاراج به کارگردانی ایرج قادری سال ۱۳۶۴ به عرصه سینمایی وارد شد.

محمود پاک نیت و مهوش صبرکن

محمود پاک نیت و مهوش صبرکن

محمود پاک نیت (زادهٔ ۱۰ دی ۱۳۳۱ در کازرون) بازیگر ایرانی است. او از سال ۱۳۵۶ به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون ایران پرداخت. او مدرک درجهٔ یک هنری را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده‌است.

مهوش صبرکن (زادهٔ ۱۶ خرداد ۱۳۳۹ در شیراز) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − چهار =

دکمه بازگشت به بالا