;
فرهنگ و هنرهنرمندان

باقر محمدی دروازه بان فوتسال ایران، زندگی شخصی و سوابق حرفه ای + عکس و بیوگرافی

بیوگرافی باقر محمدی (متولد ۳۱ خرداد ۱۳۷۰ در تهران) بازیکن فوتسال اهل ایران است وی سابقه عضویت در تیم ملی فوتسال ایران را دارد. او در حال حاضر عضو باشگاه فوتسال گیتی‌پسند اصفهان است. با بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی  از سری مطالب هنرمندان همراه باشید.

باقر محمدی 5

این هم جالبه: همسران واقعی سلنا گومز و دخترش+ عکس

بیوگرافی باقر محمدی

باقر محمدی دروازه بان فوتسال متولد ۳۱ خرداد ۱۳۷۰ در تهران است. او در حال حاضر به عنوان دروازه بان در تیم ملی فوتسال ایران و گیتی پسند اصفهان فعالیت می کند.مسعود(باقر) محمدی در جام ملت های فوتسال آسیا به عنوان دوازه بان فوتسال ایران حضور دارد.

باقر محمدی متولد تهران بوده و اصالتا ایرانی می باشد. او دارای قد ۱٫۸۶ متر بوده و در پست دروازه‌بان برای باشگاه فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و تیم ملی ایران بازی می کند.

باقر محمدی 1

این هم جالبه: عکس های مدلینگ بهار قاسمی بازیگر بوکسور!

سوابق بازی باقر محمدی

باقر محمدی دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران در تهران به دنیا امده است و اصالتا ایرانی می باشد. او در حال حاضر در تیم گیتی پسند اصفهان در لیگ برتر فوتسال ایران و تیم ملی مشغول فعالیت است. وی سابقه عضویت در تیم ملی فوتسال ایران، باشگاه گیتی پسند و سایپا و تیم های شهید منصوری قرچک ، کراپ ، سن ایچ ، فرش آرا و قند کاترین آمل را در کارنامه خود دارد.

وی در مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ که با قهرمانی تیم ملی فوتسال پرتغال به پایان رسید عضویت داشت. او سال ۱۴۰۱ به تیم فوتسال قند کاترین آمل پیوست.

باقر محمدی 4

پیوستن به تیم گیتی پسند

مسعود (باقر) محمدی دروازه بان ملی پوش فوتسال بعد از مذاکره با مدیران گیتی پسند و توافق فی ما بین جهت فصل ۱۴۰۲ به جمع شاگردان محمد کشاورز پیوست.

این هم جالبه: عکس بامزه و زیرخاکی از کودکی سحر دولتشاهی را دیدی؟!

دروازه بان روزهای بزرگ

محمدی دروازه بان ملی پوش تیم گیتی در دو برد تیمش در برابر تیم خوب گهر زمین و ایرالکو داشت و با خوردن یک گل در این دو بازی سخت نشان داد دروازه بان آوردگاه های بزرگ است.

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی پسند، گفت: شرایط بسیار ویژه‌ای در بازی برابر مس سونگون رقم خورد و به طور قطع این دیدار که ال‌کلاسیکو فوتسال ایران است، همیشه در خاطرم خواهد ماند. وی در خصوص تیم گیتی‌پسند اصفهان نیز، بیان کرد: روزی که به گیتی پسند آمدم، فکر نمی‌کردم انقدر یک مجموعه یکدل و یکدست باشد. باید از علیرضا جنتی مدیرعامل باشگاه، حسین عراقی‌زاده قائم‌مقام و پوریا جنتی عضو هیئت‌مدیره تشکر کنم. بعد از جلسه‌ای که در نقل و انتقالات برای پیوستنم به این تیم برگزار کردیم، یک جلسه دیگر هم برگزار شد که از نظر روحی و روانی به من خیلی کمک کرد. آن‌ها در یک شرایط سخت به من کمک کردند و این موضوع هیچ وقت از یادم نمی‌رود.

باقر محمدی 3

ستاره تیم ملی در نیمه نهایی مسابقات آسیایی

او در نیمه نهایی مسابقات آسیایی جام ملت های آسیا در 8 اردیبهشت 1403 توانست در ضربات حساس پنالتی باعث صعود تیم ملی در مقابل تیم ازبکستان شود.

باقر محمدی

باشگاه‌های حرفه‌ای باقر محمدی

۱۳۹۴ – ۱۳۹۰ باشگاه فوتسال شهید منصوری قرچک

۱۳۹۶ – ۱۳۹۵ باشگاه فوتسال آذرخش بندرعباس

باشگاه فوتسال کراپ الوند

فوتسال سن‌ایچ

قندکاترین آمل

گیتی پسند اصفهان

باقر محمدی دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران در حال حاضر در تیم گیتی پسند اصفهان در لیگ برتر فوتسال ایران و تیم ملی مشغول فعالیت است. وی سابقه عضویت در تیم ملی فوتسال ایران، باشگاه گیتی پسند و سایپا و تیم های شهید منصوری قرچک ، کراپ ، سن ایچ ، فرش آرا و قند کاترین آمل را در کارنامه خود دارد.

 

این مطالب هم جالبن:

اولین عکس پدر و مادر واقعی روناک نون خ که خیلی به هم شبیهن + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − سه =

دکمه بازگشت به بالا