;
سبک زندگیگردش و سفر

رویاهای کودکی و خواب هایتان را در تپه های شکلاتی فلیپین به صورت زنده ببینید!

تپه های شکلاتی فلیپین: فیلیپین کشوری زیبا در جنوب شرقی آسیا است که از بیش از 7000 جزیره تشکیل شده است. این کشور در قرن 16 تا 20 میلادی تحت استعمار اسپانیا و سپس آمریکا بوده و در سال 1946 میلادی استقلال خود را به دست آورده است.

یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی فیلیپین، تپه های شکلاتی در جزیره بوهول هستند. این تپه های مخروطی شکل با پوشش گیاهی سبز در مرکز جزیره بوهول قرار گرفته اند.

این هم جالبه: تصاویر قدیمی استانبول: 100 سال پیش قبل از اینکه خوشگل بشه!

تپه های شکلاتی فلیپین: زیبا مثل یک رویا

تپه های شکلاتی فلیپین 1

تعداد این تپه ها به 1660 عدد می رسد که همگی شکل منظم و یکسانی دارند. رنگ قهوه ای این تپه ها در فصول کم باران باعث شده که به تپه های شکلاتی معروف شوند.

تپه های شکلاتی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری فیلیپین به شمار می روند و دولت فیلیپین تلاش دارد آنها را در فهرست میراث طبیعی جهانی یونسکو به ثبت برساند.

این تپه های عجیب و زیبا پدیده ای منحصر به فرد در جهان هستند و بسیاری از بازدیدکنندگان با دیدن آنها به سختی می توانند باور کنند که این شکل های منظم به طور طبیعی ایجاد شده اند. تپه های شکلاتی جاذبه ای منحصر به فرد برای جزیره کوچک بوهول محسوب می شوند.

تپه های شکلاتی فلیپین: تجربه ای بذت بخش

تپه های شکلاتی فلیپین 2

در اواخر فصل خشک چمن هایی که بر روی این تپه ها هستند به رنگ قهوه ای شکلاتی در می آیند. همه این تپه ها ظاهری یک شکل دارند و هیچ درخت یا بوته ای بر وری آن ها سبز نمی شود. در هر زمانی از سال می توانید ازاین تپه ها دیدن کنید چون در ماه های بارانی هم به همان زیبایی ماه های خشک هستند.

تپه های شکلاتی فلیپین 3

در هنگام بازدیداز این تپه زیاد ذوق زده نشوید چون ها نمی توانید از آن ها بالا بروید وتنها کاری که باید بکنید این است که از پله های یک سکو به بالای آن بروید و از آنجا این تپه های حیرت آور را تماشا می کنید. فقط خوب است بدانید که در بیشتر وقت ها و مخصوصا در آب و هوای بارانی هوای اینجا خیلی گرم است.

آیا این تپه ها را از نزدیک دیده اید؟ یا وسوسه شده اید تماشا کنید؟

 

این مطالب هم جالب و مفید هستند:

4 ماجراجوترین زنان تاریخ اهل کدام کشور بودند؟ حقایقی که شاخ در می آورید

با نمک ترین نمادهای خوش شانسی از کشورهای مختلف (عکس)

نژادپرست ترین کشورهای جهان بر اساس نظر هوش مصنوعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا