;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بردلی کوپر این بار با هما عابدین سیاستمدار قرار عاشقانه می گذارد!

بردلی کوپر و هما عابدین سیاستمدار، در حال قرار گذاشتن هستند. بردلی کوپر به‌عنوان قهرمان خوش‌تیپ و چشم آبی فیلم‌هایی مانند «خماری» و «تک تیرانداز آمریکایی» معمولا ستاره‌ها، مدل‌ها و اینفلوئنسرها را برای عاشقانه انتخاب می‌کرد.

اما این بار وقتی فاش شد که او بی سر و صدا با هما عابدین قرار می گیرد، حواشی های زیادی پیرامون او مبنی بر حضور او در عرصه سیاست شکل گرفته است.

با این بخش از فرهنگ و هنر در وب سایت گفتنی همراه باشید و درباره آشنایی آن ها بیش تر بخوانید.

در ظاهر، آنها ممکن است مانند یک زوج عجیب و غریب به نظر برسند. این بازیگر مستقر در لس‌آنجلس اکنون در جریان کارگردانی و فیلمبرداری فیلم زندگی‌نامه‌ای «ماسترو» از لئونارد برنشتاین است، در حالی که هما عابدین نیویورکی ایرانی تبار، به مدت 25 سال حافظ اسرار، دستیار و تدارکات هیلاری کلینتون بوده است.

کارشناسان می گویند که این رابطه باعث افزایش شهرت هر دوی آنها می شود و کوپر 47 ساله و عابدین 45 ساله می توانند زوج قدرتمند بعدی به سبک جورج و امل کلونی شوند: پیوند همیشگی و دوباره هالیوود با سیاست

همچنین بخوانید: عجیب ترین شروط پیش از ازدواج در میان سلبریتی ها

جرج و امل

بردلی کوپر و هما عابدین_ جرج کلونی و همسرش

در سپتامبر 2014، جرج کلونی، بازیگر مشهور هالیوودی، در یک عروسی مشهور در ونیز، ایتالیا، با وکیل بریتانیایی امل ازدواج کرد . این جفت شدن در ابتدا بعید به نظر می رسید – بالاخره جرج قبلاً با مجموعه ای از بازیگران زن و مجریان تلویزیونی کمتر شناخته شده (الیزابتا کانالیس، کریستا آلن، لیزا اسنودو ) و همچنین یک کشتی گیر حرفه ای (استیسی کیبلر) در ارتباط بود؛ اما امل یک «وکیل متخصص در حقوق بشر بین‌المللی» بود.

جورج که اکنون 61 ساله است، در سال 2020 گفت: “شکی نیست که حضور امل در زندگی من همه چیز را تغییر داد.” “این اولین بار بود که هر کاری که او انجام می داد و همه چیز درباره او بی نهایت مهم‌تر از هر چیزی در مورد من بود. ”

بردلی کوپر و هما عابدین_ بردلی کوپر در مت گالا

توضیح عکس: هما عابدین و بردلی کوپر با هم به طور مخفیانه به مراسم مت گالا رفتند، اما به طور جداگانه روی فرش قرمز رفتند. او در پس زمینه عکس های او دیده می شود.

امل کلونی

بردلی کوپر و هما عابدین_ امل کلونی در دادگاه

امل، 44 ساله، در دانشکده حقوق کلمبیا تدریس کرده و از کسانی مانند برنده جایزه صلح نوبل، نادیا مراد، نمایندگی کرده و وکیل آن ها بوده است. او در سازمان ملل درباره موضوعاتی از جمله نسل کشی علیه مردم ایزدی و خشونت جنسی به عنوان سلاح جنگی صحبت کرده است و در ماه آوریل خواستار مجازات جنایات جنگی روسیه علیه اوکراین شده است.

شهرت جورج سطح جدیدی از توجه را به کار امل بدون اینکه او را بی‌اهمیت جلوه دهد، به ارمغان آورده است.

جرج نیز از زمان ازدواج با امل – که صاحب دوقلوهای 5 ساله الکساندر و الا هستند – بیشتر روی کارهای بشردوستانه خود تمرکز کرده است. آنها با هم بنیاد عدالت کلونی را در سال 2016 تأسیس کردند که منجر به درخواست هایی برای ورود او به عرصه سیاسی شد.

بردلی و احتمال حضور او در محافل دموکرات ها

به هر حال خیلی ها معتقدند آشنایی بردلی کوپر و هما عابدین می تواند فرصتی برای عابدین باشد تا در نهایت شهرت خود را به عنوان همسر سابق آنتونی واینر و قاضی کلینتون متزلزل کند.

یکی از منابع سیاسی افزود: “مثل یک پروانه به سمت شعله، او به سمت شهرت کشیده می شود، و قرار ملاقات با یک سلبریتی داغ راه خوبی برای نشان دادن ارتباط او است. اکنون او در حال حرکت از این ازدواج وحشتناک است”.

در مورد کوپر، «این به بردلی بستری می‌دهد تا به‌طور جدی‌تر دیده شود و به‌جای هجوم های نمایشی، به مسائل مغزی بیشتری بپردازد».

همچنین گفته می شود که کوپر “قلب و روح” خود را برای کارگردانی و بازی در ” ستاره ای متولد شده است ” در سال 2018 با لیدی گاگا گذاشت؛ اما از اینکه اسکار را برای آن فیلم نبرده بود ناراحت شد. چون خود را لایق جایزه اسکار می دانست و معتقد بود که هالیوود از دادن اسکار به او سر باز می زند.

اما هما شبکه وسیعی از مخاطبین بسیار ثروتمند و قدرتمند و رهبران جهانی را دارد. او می تواند مقدمه های مهمی برای بردلی فراهم کند و منبع مالی ارزشمندی در اختیار او قرار دهد تا فیلم هایی که می خواهد را مستقلانه و بدون مزاحمت پیدا کردن اسپانسر بسازد”.

کوپر همچنین مدت‌ها از حامیان دموکرات‌ها بوده است و در سال 2008 به کمپین کلینتون کمک مالی کرده است، او از مدافعان صریح اوباما و در کنوانسیون ملی دموکرات‌ها در سال 2016 حضور داشته است.

آگاهان سیاسی می گویند که رابطه او با عابدین ممکن است جایگاه او را در بین دموکرات ها و محافل سیاسی افزایش دهد. از کوپر، که خود اعتراف می‌کند “طرفدار سیاست” است، در سال 2012 پرسیده شد که آیا او هرگز برای ریاست جمهوری شرکت خواهد کرد یا خیر. او گفت: «نمی‌دانم، در واقع فکر می‌کنم این یک حرفه بسیار شریف است. هنگامی که برای پاسخ مستقیم تری تحت فشار قرار گرفت، او گفت: «بله» و اضافه کرد که این کار با «احترام فراوان» همراه است.

یکی از اعضای ارشد حزب دموکرات گفت: «هما زن بسیار باهوشی است که ارتباطات قدرتمند زیادی در سراسر جهان دارد. این رابطه درهایی را برای بردلی کوپر باز خواهد کرد که قبلا بسته شده بودند».

 

لینک های مرتبط:

تاریخ اکران و بازیگران فیلم آواتار دو: حضور کیت وینسلت در سری جدید

اعلام خبری دردناک از بریتنی اسپیرز و همسرش سام اصغری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا