;
فرهنگ و هنرسینما

تاریخ اکران و بازیگران فیلم آواتار دو: حضور کیت وینسلت در سری جدید

 فیلم آواتار دو: جیمز کامرون در سال 2009 با آواتار، داستانی که از لحاظ بصری خیره کننده است ما را به آینده‌ای دور در سیاره‌ای به نام پاندورا می‌برد، جایی که انسان‌ها عملیات معدنی راه‌اندازی کرده‌اند و زندگی ناوی‌ها، بومیان انسان‌نمای پاندورا را مختل کرده‌اند. در تلاش برای تعامل با ناوی ها، انسان ها یک “آواتار” ایجاد کرده اند، که بدنه یک ناوی است که توسط فناوری یک انسان اداره می شود.

کامرون با زبانشناسان برای ایجاد یک زبان ناوی کاملاً کارآمد کار کرد، دوربین تخصصی خود را برای ثبت حالات چهره بازیگران اختراع کرد و جلوه های آواتار در زمان خود کاملاً پیشگام بود و فیلم انواع رکوردهای باکس آفیس را شکست. پس از اولین فیلم بسیار موفق، کامرون برای ساختن چهار فیلم دیگر آواتار قرارداد امضا کرده است.

 

حتما ببین: تام هنکس: بهترین فیلم های تام هنکس که باید دید

 

در ادامه وب سایت گفتنی راجع به بازیگران، تاریخ اکران و اطلاعات این فیلم نکاتی را ارائه می کند. با این بخش از فرهنگ و هنر ما همراه باشید.

فیلم آواتار دو

همچنین بخوانید: بهترین نقش هایی که بازیگران آن، بابتش عجیب‌ترین کارها را انجام دادند

تاریخ انتشار “آواتار: راه آب” چه زمانی است؟

و دومین قسمت از مجموعه آواتار در تاریخ 16 دسامبر 2022 به سینماها می آید. دو دنباله اول در سال 2010 اعلام شد، با امید به اکران در سال 2014. خواسته‌های فیلم در مجموع هشت تاخیر در سینماها را طی سال‌ها شاهد بود که آخرین تاخیر آن در ژوئن 2020 اعلام شد و ما را به تاریخ اکران فعلی 2022 رساند.

قسمت سوم برای اکران در دسامبر 2024 برنامه ریزی شده است، قسمت چهارم در دسامبر 2026 و آخرین فیلم در دسامبر 2028 اکران می شود.

بازیگران فیلم آواتار دو : حضور کیت وینسلت

 فیلم آواتار دو- بازیگران آواتار

“Avatar: The Way of Water”: 

این فیلم بازیگران بسیاری از جمله سم ورثینگتون، زویی سالدانا، مت جرالد، جوئل دیوید مور، سی‌اچ پاوندر، دیلیپ رائو و جیووانی ریبیسی را در برمی‌گیرد. همچنین شاهد بازگشت سیگورنی ویور و استفان لانگ خواهد بود.

کیت وینسلت ، کلیف کورتیس ، ادی فالکو ، میشل یئو ، جمین کلمنت ، اونا چاپلین و وین دیزل از بازیگران جدید و هیجان انگیز این فیلم هستند.

فیلم آواتار دو

داستان “آواتار: راه آب” چیست؟

فیلم آواتار دو- داستان فیلم اواتار

در حالی که بسیاری از جزئیات « آواتار: راه آب» مخفی مانده است، ما می دانیم که این قسمت دوم در پاندورا حدود 12 سال پس از فیلم اول می گذرد. جیک سالی (ورثینگتون) از زمانی که تصمیم گرفت برای همیشه آگاهی انسانی خود را به بدن آواتار خود منتقل کند و رهبر جدید مردم ناوی شود، سال ها در پاندورا زندگی می کند. او و نیتیری (سالدانا) که بومی ناوی است، از آن زمان تشکیل خانواده داده و صاحب فرزندانی شده اند.

نیروهای استعمارگر RDA و عملیات معدنی آنها در احیای تعقیب‌های اولیه خود به پاندورا بازگشته‌اند و جیک و نیتیری را مجبور می‌کنند که خانواده‌شان را بگیرند و از خانه‌شان فرار کنند. در حالی که مشخص نیست که لنگ دقیقا چگونه نقش خود را در نقش سرهنگ مایلز کواریچ بازی خواهد کرد، او قرار است به عنوان شرور اصلی برای این و قسمت های بعدی فرنچایز آواتار بازگردد.

فیلم قسمت های ناشناخته پاندورا را کاوش می کند و به شدت بر زندگی زیر آب این سیاره تمرکز می کند، جایی که ما با مردم متکاینا آشنا می شویم. متکاینا قبیله ای از بومیان پاندورا هستند که در میان صخره ها و اقیانوس ها زندگی می کنند و جامعه مرکزی فیلم دوم هستند.

کامرون در مورد دنباله(های) این فیلم گفت: “این یک بسط طبیعی از تمام مضامین، شخصیت ها و جریان های پنهان معنوی خواهد بود. اساساً، اگر فیلم اول را دوست داشتید، این سری را هم دوست خواهید داشت، و اگر از آن متنفرید، احتمالاً از این فیلم‌ها متنفر خواهید شد. اگر در آن زمان آن را دوست داشتید، و بعداً گفتید که از آن متنفرید، احتمالاً سری جدید را هم دوست خواهید داشت”.

در کنار انتشار تریلر، استودیو قرن بیستم خلاصه داستان رسمی فیلم را فاش کرد:

بیش از یک دهه پس از وقایع فیلم اول، آواتار: راه آب شروع می‌شود به روایت داستان خانواده سالی، مشکلاتی که به دنبال آن‌ها می‌آید، تلاش‌هایی که برای حفظ امنیت یکدیگر انجام می‌دهند، نبردهایی که برایشان می‌جنگند. زنده بمانند و مصیبت هایی که متحمل می شوند.

لینک های مرتبط:

5 فیلم برتر برای طرفداران فیلم‌های فلسفی و معناگرا

12 فیلم برتر کره ای که با دیدنشان عاشق سینمای کره خواهید شد!

خلاصه و نقد فیلم علفزار: فیلم اجتماعی با مضمون آزار جنسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا