;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس برزو ارجمند و همسرش در مراسم عروسی در آمریکا که جنجالی شده

برزو ارجمند و همسرش: به تازگی تصاویری با عنوان عکس های برزو ارجمند و همسرش در عروسی در آمریکا در فضای مجازی به انتشار رسیده که بسیار جنجالی شده است.

بعد از مهاجرت برزو ارجمند، خانواده او حواشی بسیاری در فضای مجازی و شبکات اجتماعی با انتشار عکس‌ها و ویدئوهای مختلف داشتند و به تازگی، تصاویر جدیدی از حضور برزو ارجمند و همسرش، پارمیس زند، در یک عروسی در آمریکا منتشر شده است. این تصاویر با بازخوردهای متنوعی رو به رو شدند.

برزو ارجمند، متولد ۷ فروردین ۱۳۵۴؛ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و همچنین خواننده است. او مدرک کارشناسی خود را از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران در رشته بازیگری و کارگردانی دریافت کرد.

همسر او، پارمیس زند، متولد 20 خرداد 1353 در تهران گریمور و چهره پرداز سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. به تازگی تصاویری از حضور این زوج در مراسم عروسی در آمریکا به انتشار رسیده است.

شاید بپسندید: هرگز بشقاب خود را در چین کامل نخورید!

این هم جالبه: بازیگر نقش اوشین در آستانه 70 سالگی اش مثل جوونای 30 ساله است+عکس و بیوگرافی

در ادامه می‌توانید تصاویر برزو ارجمند و همسرش پارمیس زند را ببینید:

 

برزو ارجمند و همسرش1

برزو ارجمند برای بازی در سریال‌های مشق عشق و یک وجب خاک جایزه بهترین بازیگری را از شبکه‌های جام جم و شبکه سه سیما دریافت کرد. همینطور برای بازی در سریال قهوه تلخ، کاندید بهترین بازیگری از جشن حافظ شد. برزو ارجمند برای بازی در فیلم چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ساخته وحید جلیلوند همچنین کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره شهر و جشن منتقدان سینمای ایران شد.

آشنایی او و همسرش، پارمیس زند، در دانشگاه اتفاق افتاد و آن‌ها صاحب یک پسر به نام جانیار می‌باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

دکمه بازگشت به بالا