;
فرهنگ و هنرهنرمندان

علت جدایی شکیرا: حسادت و خیانت پیکه + نامزد جدیدش کارمند او بوده

نامزد جدید پیکه: پیکه و شکیرا که یکی از زوج‌های محبوب دنیای ورزش و هنر به حساب می‌آمدند، تصمیم گرفتند که به زندگی 12 ساله‌شان پایان دهند و از یکدیگر جدا شوند. این تصمیم ناگهانی شایعات بسیاری را به همراه داشت که یکی از اصلی‌ترین آنها شایعه خیانت این بازیکن به این خواننده معروف بود.

در حالی که گفته می‌شود کشمکش و درگیری بین این دو بر سر حق حضانت فرزندان و اموالی که در این مدت به صورت مشترک خریداری کردند ادامه دارد، حالا برای اولین بار تصاویری از نامزد جدید پیکه منتشر شده است.

حتما ببینید: سریال شانتارام با بازی چارلی هونام: چشمان ما دروغ می‌گویند!

به گزارش وب سایت گفتنی، روزنامه سان با انتشار این تصاویر مدعی شده است که نام او کلارا کیا مارتی است و در چند هفته اخیر تمامی حساب‎‌های کاربری‌اش در شبکه‌های اجتماعی را بسته است تا از شایعات احتمالی دور بماند و شناسایی نشود. در این بخش از فرهنگ و هنر در وب سایت گفتنی علت واقعی جدایی شکیرا و یپکه و نامزد جدید پیکه را که رسانه های مدعی اند دلیل خیانت او بوده است در این مطلب بخوانید.

نامزد جدید پیکه

بخوانید: زیبایی پنهان شکیرا: وقتی همه به جز پیکه قدر شکیرا را می دانند

نامزد جدید پیکه- کلارا کیا مارتی

پیش از این نشریات اسپانیایی مدعی شده بودند که این دو نفر در یکی از رویدادهای مربوط به شرکتی که مالکیت آن برعهده پیکه است با یکدیگر دیدار کرده بودند. کلارا کیا مارتی دانشجو است و در دفتر این شرکت برای این مدافع اسپانیایی کار می‌کند. گفته می‌شود که او درباره این رابطه با هیچکس صحبتی نکرده است اما تمامی اطرافیان آنها به خوبی از همه چیز خبر دارند.
هرچند بسیاری از این افراد تاکید دارند که مشخص نیست آیا این دو نفر پیش از جدایی پیکه و شکیرا به یکدیگر علاقمند شده بودند یا این اتفاق پس از جدایی آنها رخ داده است اما انتشار این تصاویر باعث شده است که بسیاری شروع به مقایسه او با شکیرا کنند.

چه عاملی باعث جدایی این زوج قدرتمند و دوست داشتنی شد؟

بخوانید: با این تست هوش مختان سوت می کشد! هر کدوم چه حساسیتی دارن؟

نامزد جدید پیکه- علت جدایی شکیرا و پیکه

روزنامه های اسپانیایی چندین نسخه را نام می برند: اول، همان حسادت که به قول خودشان سرانجام خواننده کلمبیایی را خسته کرد. این واقعیت که جرارد شکیرا را برای همکاری با مردان در چارچوب منع کرد، به وضوح سوء ظن این ورزشکار را تأیید می کند.

شکیرا قبل ها در جایی غیر مستقیم اشاره کرده بود که جرارد دیگر به من اجازه نمی دهد در کلیپ های ویدیویی با مردان ظاهر شوم و این موضوع را دوست ندارد. بنابراین ، اکنون من باید در قاب منحصرا با زنان ظاهر شوم. این مسئله حتی مورد بحث قرار نگرفته است و همه چیز مناسب من است. من دوست دارم و برایم مهم است که چطور جرارد از حوزه نفوذ خود دفاع می کند.”

ظاهرا ، او قبلا شهرت و حرفه شکیرا را دوست داشت. اما زمان در حال تغییر است.

در نسخه دوم گفته می شود که خواننده به کار فعال خود بازگشته و یک تور فشرده در پیش دارد. پیکه یک بار گفته بود که سرانجام می خواهد با شکیرا ازدواج کند، شاید امیدوار باشد که او بیشتر از قبل وقت خود را به خانه اختصاص دهد – به جای اینکه برای شش ماه در تور گم شود.

در نسخه سوم که بیش تر این روزها برجسته شده است خیانت پیکه علت جدایی آن ها عنوان می شود. اگرچه برخی روزنامه ها معتقدند مجموعه ای از این نسخه ها موجب نارضایتی و جدایی این زوج شده است.

به هر حال فعلا هیچ کدام از طرفین به این شایعات پاسخی نداده اند. باید دید که چقدر از این خبرها درست یا غلط هستند.

لینک های مرتبط:

همچنین بخوانید: خبر نامزدی بازیگر هالیوود در 19 سالگی واکنش برانگیز شد!

عذرخواهی اسکار از بازیگر سرخ پوست به دلیل اعتراض به یادماندنی اش در مراسم اسکار

جذاب ترین بازیگران کره ای که اعتراف کردند جراحی زیبایی انجام داده اند

جذابیت فوق العاده پارسا پیروز فر در اکران مردمی تی تی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا