;
فرهنگ و هنرهنرمندان

برنامه ورزشی جیسون موموآ برای تناسب اندام

برنامه ورزشی جیسون موموآ: ما می توانیم بدون دستگاه های بدنسازی به رشد عضلانی برسیم. برای آن باید به تمرینات عضلانی عملکردی پایبند باشیم. مانند آنچه که توسط جیسون موموآ پیشنهاد شده است. جیسون موموآ تمرینات عضلانی عملکردی انجام می دهد و به این ترتیب بدن آکوامن را به دست می آورد. با این بخش از فرهنگ و هنر در وب سایت گفتنی همراه باشید.

اگرچه درست است که ست‌هایی با وزنه‌های خارجی که فیبرهای عضلانی را به صورت مکانیکی تحریک می‌کنند، برای هیپرتروفی (برای عضلات بزرگ‌تر) ایده‌آل هستند، اما تمرین‌های کالیستنیک و عملکردی فاصله چندانی با آنها ندارند . در واقع، تمرین‌کنندگان زیادی از این دو رشته وجود دارند که از هسته‌ای کارآمد و عضله دوسر پرحجم می‌بالند.

همانطور که در میان سلبریتی هایی که نقش ابرقهرمانان را بازی می کنند مرسوم شده است، بخشی از پست های رسانه های اجتماعی آن ها نشان می دهد که چگونه برای این نقش ها آماده می شوند. بنابراین ما یاد گرفتیم که جیسون موموآ بر اساس عملکرد است.

برنامه ورزشی جیسون موموآ

تمرین عضلانی عملکردی چیست؟

همچنین بخوانید: چگونه مارک والبرگ گذشته خود را پشت سر گذاشت تا به یک ستاره تبدیل شود

شاید دیده باشید که در جلوی یک باشگاه ورزشی “کلاس های کاربردی” برگزار می شود. یا اینکه داستانی از این قبیل را خوانده اید که در آن گفته می شود جیسون موموآ به جای ماشین های سنتی تمرینات عضلانی عملکردی انجام می دهد.

اما این روش چیست؟ همانطور که از نام آن مشخص است، این یک تمرین منظم و سریالی است که هدف آن بهبود وضعیت جسمانی برای “عملکرد”های روزانه است.

این بدان معناست که هدف این طرح داشتن عضلات زیبایی نیست، بلکه برای زندگی روزمره مفید است. به همین دلیل است که حرکاتی که پیشنهاد می شود، جهت گیری روشنی به سمت چند مفصلی دارند، همانطور که بعداً توضیح خواهیم داد. و تعادل نیز تحریک می شود ، زیرا از لحظه ای که از خواب بیدار می شویم تا زمانی که شب به رختخواب می رویم، یک کیفیت ضروری است

حالا ممکن است آن را بهتر کنید. تمرین عضلات عملکردی جیسون موموآ به شما عضلات بزرگ‌تری می‌دهد، اما همچنین باید در انجام کارهای روزمره ، کارهای ساده‌ای مانند خم شدن، رسیدن به یک جسم دور، یا فقط راه رفتن، کارآمدتر شوید.

تمرینات عملکردی عضلانی مورد علاقه جیسون موموآ

این بازیگر در شبکه های اجتماعی پخش کرده است که تمرینات اصلی اش چیست. این بدان معنا نیست که آنها تنها هستند. اما بررسی این گزینه‌هایی که او اعلام کرده و می‌تواند به عنوان راهنمای کسانی باشد که در حالت عملکردی شروع می‌کنند، جالب است.

اسکات بلغاری، اسکات بلغاری یا اسکات اسپلیت

این اسکات از یک پا در پشت استفاده می کند، معمولاً روی نیمکت یا چیزی که بلندتر است. به این ترتیب پای جلویی حرکت صعود و فرود را در نوعی عدم تعادل انجام می دهد.

برای افزایش پیچیدگی می توان یک کتل بل به مجموعه اضافه کرد. همچنین انواعی با میله هایی وجود دارد که در حین اجرای حرکت نگه داشته می شوند.

موموآ 6 ست 10 تکراری برای هر پا انجام می دهد. که معادل 120 حرکت کامل است.

سنگ نوردی

کوهنوردی به خودی خود یک رشته است. این در نوع داخلی خود ، در عرصه های مجهز به این منظور، و همچنین در نسخه آلپی خود، در فضای باز (روی سنگ یا یخ) وجود دارد.

جیسون موموآ یک کوهنورد معمولی است. به این ترتیب، حرکات چند مفصلی یک قانون است، زیرا هر کشش برای رسیدن به یک طعمه یا یک چنگال مطمئن معمولاً عضلات مختلفی را درگیر می کند.

به نوبه خود، کوهنوردی به یک هسته محکم نیاز دارد . در بیشتر مواقع لازم است در انقباض ثابت و ایزوتونیک عضلات شکم باشیم تا تنه به دیواره نزدیکتر شود و وزنه تعادل گرانش متعادل شود.

توپ پزشکی

استفاده از توپ طبی یک جایگزین کاربردی برای وزنه های سنتی است. این شی با نیاز به تعادل و با کار قدرتمند هسته ، پویایی چند مفصلی بیشتری را امکان پذیر می کند.

توپ ها وزن های مختلفی دارند و می توان از آنها برای پرتاب خود، پرتاب شریک، چرخاندن محور تنه با آنها و احساس فشار گریز از مرکز استفاده کرد. کسانی هستند که حرکات را به آرامی تنظیم می کنند. دیگران انفجاری بودن را ترجیح می دهند.

به هر حال، این یک ابزار همه کاره است که به خوبی در برنامه های کاربردی قرار می گیرد. همچنین نباید دقت مورد نیاز دست ها برای نگه داشتن صفحه را نادیده گرفت که به تمرین مچ دست و انگشتان کمک می کند.

ورزش های تماسی و یوگا برای فیزیک آکوامن

جیسون موموآ تمرینات عضلانی عملکردی انجام می دهد، اما او همچنین از طرفداران ورزش های خارج از منزل است . در کنار کوهنوردی، وقتی هوا گرم است و دریا نزدیک است، از موج سواری لذت می برد.

بوکس یکی دیگر از فعالیت های همیشگی اوست. فواید بدنی کسانی که این رشته را آموزش می دهند به خوبی شناخته شده است، زیرا این فقط در مورد تخلیه خشم نیست. در واقع، این بازیگر یک تمرین کننده یوگا است که هرکسی آن را در نقطه مقابل حلقه قرار می دهد. با این حال، این ترکیب قدرت در الیاف و همچنین انعطاف پذیری را فراهم می کند.

آیا وقت ندارید تمام فعالیت های آکوامن را تکرار کنید؟ با تمرینات عملکردی شروع کنید. این ورزش برای زندگی روزمره است. هیچ چیز بهتر از کارآمدتر بودن در کاری که هر روز انجام می دهیم نیست.

 

لینک های مرتبط:

همه آن چه باید درباره اسپین آف های بازی تاج و تخت بدانید+تاریخ پخش سریال خانه اژدها

عجیب ترین شروط پیش از ازدواج در میان سلبریتی ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا