;
فرهنگ و هنرهنرمندان

چگونه مارک والبرگ گذشته خود را پشت سر گذاشت تا به یک ستاره تبدیل شود

احتمالا مارک والبرگ را برای فیلم هایی مانند خانه بابا یا تبدیل شوندگان یا شاید به خاطر هیکل چشمگیر و خوش ساختش به یاد دارید. اما کمتر کسی می داند که این بازیگر پرفروش لحظاتی را پشت سر گذاشت که به او آموخت که شهرت، موفقیت و ثروت با تلاش و اراده به دست می آید.

به همین دلیل است که ما در وبسایت گفتنی می خواهیم کمی از زندگی و حرفه این ستاره هالیوودی که با سخت کوشی به اوج رسیده است بگوییم. ما بر این باوریم که داستان او می تواند به شما انگیزه دهد که هرگز تسلیم نشوید. با بخش فرهنگ و هنر همراه شوید.

 

این مطلب رو هم از دست نده: کودکی و بزرگسالی بازیگران هالیوود+ در کودکی چه شکلی بودند؟

 

از کودک سرکش تا بازیگر پرفروش

مارک رابرت مایکل والبرگ پنج دهه پیش در بوستون متولد شد. او کوچکترین از نه خواهر و برادر است. به عنوان یک نوجوان، او یک بچه راحت نبود. در واقع سرکشی او را با پلیس به دردسر انداخت و 45 روز را در کانون اصلاح و تربیت گذراند. زمانی که از آن جا خارج شد، متوجه شد که باید زندگی خود را تغییر دهد: او در مصاحبه ای اعتراف کرد : “من می دانستم تنها راهی که می توانم موفق باشم این است که سخت کار کنم و کار درست را انجام دهم.”

داغ و تازه: بروس ویلیس: بازیگر معروف هالیوود زبان پریشی و فراموشی گرفته است!

مارک والبرگ

در دهه 80، یکی از برادران او بخشی از گروه پاپ موفق New Kids on the Block بود، و شاید همین موضوع باعث شد تا مارک در رسانه شناخته شود. البته انتخاب اول او هالیوود نبود، بلکه موسیقی رپ بود. مارک کار خود را به عنوان یک خواننده رپ آغاز کرد و رهبری گروه Marky Mark and the Funky Bunch را بر عهده داشت که با آنها موفقیت هایی داشت.

تقریباً در همان زمان، هیکل رشک برانگیز و چشمگیر او باعث شد تا به عنوان مدل تبلیغاتی برای یک برند معروف لباس مشغول به کار شود.

دو سال بعد، او اولین فیلم خود را با دنی دویتو در فیلم مرد رنسانس انجام داد. او سپس The Basketball Diaries را در کنار لئو دی کاپریو فیلمبرداری کرد و پس از بازی در شب های بحث برانگیز بوگی در سال 1997 به شهرت رسید و منتقدان را با توانایی بازیگری خود شگفت زده کرد.

از آن زمان به بعد، مارک والبرگ هرگز بازیگری را متوقف نکرد ، علاوه بر حضور در تلویزیون و کار به عنوان تهیه کننده، سالی یک، دو یا چند فیلم می ساخت. می توان گفت که او همه چیز را بازی کرده است : پلیس، ماهیگیر، آجرپز، آتش نشان، حفاری نفت، نظامی و بوکسور بود. همه کاراکترهای ساده، که بینندگان می توانند به راحتی با آن ها هم ذات پنداری کنند.

استعداد و سخت کوشی او را به یکی از پردرآمدترین بازیگران هالیوود تبدیل کرده است.

همچنین جالبه: رازهای بازیگران هالیوود: اعترافات عجیب 10 سلبریتی مشهور

مارک می گوید: “من همیشه آماده هستم که ده بار کار کنم، صد برابر بیشتر از بقیه حرفه ای ها سر صحنه، و همیشه آماده هستم تا ایده هایی داشته باشم یا دقیقاً همان کاری را که کارگردان به من می گوید انجام دهم.”

فعالیت گسترده مارک والبرگ شامل چندین فیلم پرفروش است.

اکنون او ترجیح می‌دهد روی شخصیت‌هایی تمرکز کند که قلب مخاطب را تحت تأثیر قرار می‌دهند: «احساس می‌کنم فصل جدیدی برای من شروع شده که می‌توانم به مردم کمک کنم. من قطعاً می‌خواهم روی انجام کارهای بیشتر تمرکز کنم ». مارک والبرگ متعهد به انجام این کار است، حتی اگر این نقش ها به این معنی باشد که والبرگ باید کل ظاهر خود را اصلاح کند، زیرا برای فیلم پدر استو ، او برای این نقش چندین پوند اضافه کرد.

پشت شهرت مارک والبرگ یک مرد خانواده پنهان شده است

با این حال، زندگی خصوصی او تفاوت چندانی با سایر مردان ندارد. او در سال 2009 با مدل Rhea Durham ازدواج کرد و صاحب چهار فرزند، دو دختر و دو پسر شد. مارک علی رغم مشغله زیاد، در زندگی خانواده اش بسیار حضور دارد.

مارک والبرگ- به همراه خانواده

او به لطف یک روال منظم می تواند به این مهم دست یابد، زیرا همان طور که می گوید : “زمان کافی در روز وجود دارد.” این گونه که او صبح‌ها خیلی زود از خواب بیدار می‌شود تا ورزش کند، بچه‌ها را به مدرسه می‌برد و هر شب برای شام به خانه می‌آید.

او قبل از این که یک سلبریتی باشد، یک مرد خانواده است که توانسته است جناح سرکش خود را پشت سر بگذارد و به مردی سخاوتمند و خیر تبدیل شود. در واقع، او فعالانه در یک سازمان خیریه که به جوانان محروم کمک می کند، مشارکت دارد.

مارک مثال واضحی است که اعمال گذشته افراد را تعریف نمی کند. او توضیح می‌دهد: «فکر می‌کنم که بتوانم زندگی‌ام را تغییر دهم، باعث افتخار مادرم و تبدیل شدن به فرد بهتری باشم، باعث می‌شود هر بار که به خانه می‌روم احساس افتخار کنم . به همین دلایل است که طرفداران مارک والبرگ او را تحسین می کنند.

لینک های مرتبط:

بیوگرافی امبر هرد + حقایقی که تا به حال درباره‌ی او نمی دانستید!!!

محبوب ترین بازیگران زن کره ای سال 2022-بخش دوم

محبوب ترین بازیگران زن کره ای سال 2022 – بخش اول

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا