;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر دو تابعیتی در ایران+ عکس

دایانا حبیبی بازیگر دورگه ایرانی گرجستانی متولد دهه ۶۰ دارای تابعیت ایران و گرجستان، بازیگر سینما و تئاتر ایران می باشد که با بازی در فیلم شب داخلی دیوار به کارگردانی وحید جلیلوند به شهرت رسید. به معرفی کامل و بیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر و همسرش با عکس های شخصی و زندگی خصوصی دایانا حبیبی از ایران تا گرجستان همراه با فیلم ها و سریال های این بازیگر پرداخته ایم برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی دایانا حبیبی در ادامه فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان با گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: عکس هایی از قیافه واقعی زلیخا در موزه مصر

بیوگرافی دایانا حبیبی

دایانا حبیبی2

دایانا حبیبی (Diana Habibi) نویسنده، کارگردان و بازیگر ایرانی گرجستانی متولد دهه 60 می باشد که برای بازی در نقش لیلا در فیلم سینمایی شب داخلی دیوار به کارگردانی وحید جلیلوند به شهرت رسید.

این بازیگر سابقه نقش آفرینی در تئاتر های چون «روز عزیز مرده»،«ترن»،« تو این خاطره هم مشترک هستیم»،«مرداب روی بام»، «جان گز»،«کرگدن»، «مرثیه ای برای یک دختر»، « اهالی هوا» و…را دارد.

این هم جالبه: عکس همسر و فرزند کوروش زارعی بازیگر نقش لاوی برادر مهربان یوسف+ بیوگرافی

زندگی شخصی دایانا حبیبی

دایانا حبیبی1

دایانا حبیبی متولد دهه 1360 در گرچستان است که تابعیت ایرانی و گرجستانی دارد ولی اطلاعات دقیقی از تاریخ تولد و سن وی در دسترس نیست.

هرچند اطلاعات دقیقی از قد و وزن دایانا حبیبی در دسترس نیست ولی از روی ظاهر می توان حدس زد که وی حدود 165 سانتی متر قد دارد و حدود 65 کیلو وزن دارد. از دیگر مشخصات ظاهری این بازیگر می توان به موی مشکی، چشم قهوه ای و راست دست بدن اشاره کرد.

خانواده

خانواده دایانا حبیبی مشخص نیست چند نفره است و اگر به اینستاگرام این بازیگر سری بزنید متوجه می شوید که تاکنون عکسی از خانواده اش منتشر نکرده است تا اطلاعاتی از اسم و شغل پدر و مادرش، تعداد خواهر و برادرش و …بدست آوریم.

تحصیلات

تحصیلات دایانا حبیبی مشخص نیست و اطلاعاتی در سایت ها و شبکه های اجتماعی نیست.

شروع فعالیت

شروع فعالیت دایانا حبیبی در بازیگری با تئاتر در سال 1389 شروع شد اما در سال 1400 با ایفای نقش لیلا در فیلم سینمایی شب، داخلی، دیوار به کارگردانی وحید جلیلوند نخستین تجربه بازی در مقابل قاب دوربین را بدست آورد و با بازی در کنار ستارگانی چون امیر آقایی و نویدمحمدزاده به شهرت رسید.

دایانا حبیبی3

این هم جالبه: آی جونگ ندیمه دونگی بیرون سریال که بعد از جراحی زیبایی اصلا شناخته نمیشه!

کلاس های بازیگری

کلاس های بازیگری او در کلاس های وحید جلیلوند کارگردان نام آشنا و معروف سینما سپری شد.

دایانا حبیبی و همسرش

دایانا حبیبی و همسرش،عکس همسر دایانا حبیبی و… از مواردی است که در فضای مجازی جست و جو شده است. اما این بازیگر ظاهرا مجرد است و اگر به اینستاگرام وی سری بزنید تاکنون عکسی از این که نشان دهد وی وارد رابطه عاطفی شده است منتشر نشده است.

دایانا حبیبی
دایانا حبیبی در کنار نوید محمدزاده

این هم جالبه: تغییر چهره نگار فروزنده پس از 30 سال از سریال دو پنجره + عکس و بیوگرافی

شهرت با فیلم شب داخلی دیوار

ایفاگر نقش لیلا در فیلم سینمایی شب داخلی دیوار به کارگردانی وحید جلیلوند، اولین تجربه بازیگری خود را در سینما و به واسطه حضور در این فیلم به دست آورد. او در این فیلم در کنار بازیگران معروفی همچون نوید محمدزاده و امیر آقایی به ایفای نقش پرداخته و استعداد بازیگری خود را به نمایش گذاشت.

او برای ایفای نقش لیلا در فیلم شب داخلی دیوار به گفته خودش مدت‌ها کارگری کرد تا بتواند با نقشش ارتباط برقرار کند. او برای ایفای هرچه بهتر نقشی که به او محول شده بود ترجیح داد مدتی با خانواده خود ارتباط نداشته و از آنها دور بماند.

شب داخلی دیوار نخستین تجربه بازیگری وی در سینما و جلوی دوربین بود که او در این فیلم، نقش یک زن فراری را بر عهده داشت که با چالش‌های بسیاری روبرو می‌شد.

دایانا حبیبی 6

تئاتر های دایانا حبیبی

روز عزیز مرده، 1389
ترن، 1391
تو این خاطره هم مشترک هستیم، 1392
مرداب روی بام، 1393
جان گز، 1394
کرگدن، 1394
دیابولیک:رومیو و ژولیت، 1395
اهالی هوا، 1396
مرثیه ای برای یک دختر، 1397
پرفورمنس آرت سیرکل، 1397

 

این مطالب هم جالبن:

محسن تنابنده، نقی معمولی سریال پایتخت به همراه پسر و همسر واقعی اش+عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا