;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس همسر و فرزند کوروش زارعی بازیگر نقش لاوی برادر مهربان یوسف+ بیوگرافی

کوروش زارعی در سال ۱۳۸۳ وقتی ۳۲ ساله بود با بازی در سریال یوسف پیامبر در نقش لاوی برادر بزرگ حضرت یوسف درخشید و چهره اش شناخته تر شد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی کوروش زارعی و تصاویر همسر و پسر کوروش زارعی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: برادر چانسوی دونگی یا همون مدیر سایونگ جومونگ در 48 سالگی کنار همسرش

بیوگرافی کوروش زارعی

کوروش زارعی متولد ۱ مهر ۱۳۵۱ در میناب هرمزگان، بازیگر و کارگردان است. فارغ التحصیل لیسانس رشته هنرهای نمایشی می باشد که بازیگری را از تئاتر شروع کرد و با سریال یوسف پیامبر در نقش «لاوی» به شهرت رسید و حالا کارگردانی نیز می کند.

کوروش زارعی1

سکته مغزی

این هنرمند اوایل اسفند ۱۴۰۱ در سفر یکروزه خود به شیراز به علت فشارهای روحی دچار عارضه مغزی شده و در بیمارستان نمازی شیراز بستری شد. در نهایت برای ادامه سیر درمان به قم بازگشت و بعد از استراحت به فعالیت خود بازگشت، او در سال جاری دبیر جشنواره‌ های متعددی از جمله چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر را بر عهده داشت.

ازدواج کوروش زارعی

آقای زارعی سالهاست با همسرش خانوم وفابه ازدواج کرده که ثمره آن یک پسر می باشد، این زوج در سریال کیمیا در کنار هم ایفای نقش کرده بودند.

این هم جالبه: بیوگرافی بهناز پورفلاح بازیگر سریال هفت سر اژدها+ عکس های جذاب

کوروش زارعی و همسرش کوروش زارعی و پسرش

کوروش زارعی و شروع کار حرفه ای

در سال ۱۳۶۴ وقتی ۱۳ ساله بود بصورت جدی در تئاتر حضور داشت و در سال ۱۳۷۳ وقتی دانش آموزش مقطع چهارم دبیرستان بود نمایش «گل و جهله» را کارگردانی کرد که به مقام دوم جایزه کانون ملی منتقدان ایران رسید.

این مطلب هم جالبه: غزل شاکری بازیگر فیلم گلنار در 45 سالگی جذاب و جوان و مجرد+ عکس و بیوگرافی

ورود به تلویزیون و سینما

بعد از مهاجرت به تهران در سال ۱۳۸۱ با سریال «غروب بی پایان» به کارگردانی جواد افشار وارد قاب تلویزیون شد و در سال ۱۳۸۸ در تنها تجربه سینمایی خود در فیلم «روز رستاخیز» بازی کرد.

کوروش زارعی بازیگر لاوی
کوروش زارعی بازیگر لاوی

کوروش زارعی و ایفای نقش ساواکی در کیمیا

او سپس سال ۱۳۹۴ در سریال کیمیا نقش یک ساواکی به نام خسرو ملکی را ایفا کرد. خودش می گوید من نقش سرهنگ خسروی یکی از مقامات بلندپایه ساواک را در کیمیا بازی می کنم و تا حالا هر نقشی بازی کردم با ریش و موی بلند بوده و کارهای تاریخی و دفاع مقدسی بوده است و این اولین نقش متفاوت من بوده که خیلی منفی است.

تئاتر در آلمان

او همچنین در سال ۲۰۰۰ میلادی با نمایش «آینه» را در فستیوال جاده ابریشم آلمان اجرا کرد که می گوید مورد تحسین هنرمندان و مخاطبان جامعه آلمانی قرار گرفت.

 

این مطالب هم جالبن:

علی صادقی در 43 سالگی همراه خانواده اش+ عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا