;
فرهنگ و هنرهنرمندان

مجتبی رجبی پسر مدیر شبکه تهران و زن مشهورش+ عکس خانوادگیش!

مجتبی رجبی معمار متولد 13 تیر ماه 1362 در تهران است. تئاتر خوانده و پدرش مجید رجبی معمار مدیر سابق شبکه تهران است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی مجتبی رجبی را بخوانید و تصاویر وی و همسرش را بخوانید. با مجله گفتنی همراه باشید.

بیوگرافی مجتبی رجبی

تئاتر خوانده و پدرش مجید رجبی معمار مدیر سابق شبکه تهران و مدیر فعلی شبکه جام جم است. یک خواهر کوچکتر از خودش دارد. او ابتدا در سریال فرزند صبح به عنوان دستیار کارگردان حضور داشت و از آن به بعد پایش به دنیای بازیگری باز شده است.

ازدواج مجتبی رجبی با حدیث میرامینی

حدیث میرامینی بازیگر زن جوان ایرانی که در فیلم های بسیاری نقش آفرینی کرده و در تلویزیون بسیار دیده شده است با مجتبی رجبی بازیگر جوان و طناز ایرانی که کمتر دیده شده ازدواج کرد.

حدیث میرامینی متولد ۱۹ بهمن ۱۳۶۷ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی دارای مدرک کارشناسی نمایش است و به‌عنوان بازیگر به فعالیت‌های تلویزیونی و هنری می‌پردازد.

مجتبی رجبی3
مجتبی رجبی و همسرش حدیث میرامینی

همسر مجتبی رجبی کیه؟

حدیث میرامینی متولد ۱۹ بهمن ۱۳۶۷ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فوق دیپلم رشته نمایش می باشد که در ۱۷ سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه سال ۱۳۸۸ در ۲۱ سالگی با سریال «دلنوازان» مشهور شد و حالا ۱ پسر هم دارد.

مجتبی رجبی2

در یک خانواده پرحمعیت به دنیا آمده است، پدرش کارمند بازنشسته بانک بوده و مادرش خانه دار می باشد؛ می گوید خانه ما خیلی فضای دوستانه و خوبی حاکم بود.

بازیگری را با حمایت پدرش و حضور در کلاس های حمید سمندریان شروع کرد و اولین بار سال ۱۳۸۴ وقتی ۱۷ ساله بود با سریال «هویت» جلوی دوربین رفت. سینما را با فیلم «حورا» در سال ۱۳۸۶ شروع کرد تا اینکه سال ۸۸ با سریال «دلنوازان» به کارگردانی حسین سهیلی زاده در نقش روشنک به شهرت رسید.

او در سال ۱۳۹۰ هم در مجموعه «ساختمان پزشکان» مورد توجه قرار گرفت. حدیث میرامینی بهمن ۱۳۹۵ وقتی ۲۸ ساله بود با همکار خود مجتبی رجبی ۳۳ ساله ازدواج کرد، آقای رجبی از دستیاری شروع کرده و حالا بازیگر تئاتر است. حالا ثمره زندگی این دو هنرمند یک فرزند پسر می باشد و پدر شوهرش آقای «مجید رجبی» مدیر سابق شبکه تهران و جام جم است.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا