;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی مسعود روشن پژوه مجری برنامه محله+ همسر و فرزندان خیره کننده!

مسعود روشن پژوه متولد مهر ۱۳۴۳ در ارومیه، مجری و برنامه ساز است. فارغ التحصیل رشته تعمیر و نگهداری هواپیما می باشد که به سمت اجرا کشیده شد و با مسابقه «محله» در بین کودکان بسیار به شهرت رسید و دو فرزند دارد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی مسعود روشن پژوه و تصاویری از اعضای خانواده اش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی مجید قناد یا عمو قناد برنامه کودک+ عکس همسر و فرزندان

بیوگرافی مسعود روشن پژوه

بخاطر شغل پدرش که از فرماندهان نیروی هوایی ارتش بود در شهر ارومیه به دنیا آمد امام اصالت وی به شهر بافت در کرمان بر میگردد و مادرش هم دبیر بود. به دلیل ماموریت پدر در ۱ سالگی به تهران رفتند ، دبستان را در همدان و مدتی در اصفهان بودند تا اینکه برای همیشه به تهران بازگشتند.

بیوگرافی مسعود روشن پژوه

مسعود روشن پژوه و شهرت با مسابقه محله

فعالیت هنری اش از بازی در تئاتر مدرسه شروع شد و بعد از فارغ التحصیلی از سال ۱۳۶۶ وقتی ۲۳ ساله بود بعنوان مجری وارد شبکه دو سیما شد. سال ۱۳۶۹ با همکاری امیر سماوات (کارگردان و تهیه کننده) مسابقه محله را شروع کرد و با ادبیات متفاوت از مجریان خشک آن برهه توانست به شدت محبوب شود. این مسابقه در سال ۸۸ بصورت حرفه ای در چند کشور نیز اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اولین عکس ها از همسر اول و دوم فیروز کریمی | بیوگرافی فیروز کریمی

ازدواج و فرزندان مسعود روشن پژوه

مسعود روشن پژوه در سال ۱۳۶۴ وقتی ۲۱ ساله بود با همسرش ازدواج کرد، ثمره این ازدواج یک دختر مهندس بنام روژین و یک پسر دانش آموز بنام ایلیا می باشد.

مسعود روشن پژوه و دخترانش

مسعود روشن پژوه و دخترش دختر مسعود روشن پژوه

این مطالب هم جالبه: ملکه های سریال دونگی با تیپ های مدرن بیرون سریال+ عکس و بیوگرافی

محبولیت برنامه «محله»

در حقیقت قاب دوربین بر روی محله هایی بود که مردم در آن زندگی می کرند و همین باعث شد بچه ها با این برنامه هم ذات پنداری کنند. عکس های مسعود روشن پژوه و مرحوم بهرام شفیع. شبکه ۵ ترکیه برنامه عین برنامه ما را ، راه انداخته و اسمش را گذاشته «بو محله د» یعنی (این محله) من شک ندارم که این برنامه از مسابقه محله الگو گرفته است.

بیوگرافی مسعود روشن پژوه1

الگوی رفتاری درست

دوره نصیحت تمام شده است در زمان قدیم تجربه سینه به سینه از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌ شد اما در دنیای امروزی بچه‌ ها خودشان به منابع دسترسی دارند. من فقط تلاش می‌ کنم الگوی رفتاری خوبی برای بچه‌‌ هایم باشم.

مراقب رفتار و گفتارم هستم

بیرون از خانه به‌ شدت مراقب رفتار و گفتارم هستم چون کوچک‌ ترین خطایی که انجام بدهم، پدر و مادرها به من گوش زد می‌ کنند که شما الگوی بچه ما هستی و با این کارت الگوی آنها مخدوش شده است.

مسعود روشن پژوه 6

مجریان کودک پیر نمی شود

درست می گویند، مجربان کودک پیر نمی شوند، البته سن بالا می رود اما چون با کودکان سروکار داریم و آنها دنیای شادی دارند ، معمولا فارغ از دغدغه هایی هستیم که بقیه آدم ها با آن روبرو می شوند و این باعث میشود که حس جوانی داشته باشم.

این هم جالبه: شهرام لاسمی قلقلی برنامه کودک در 59 سالگی کنار همسر باکلاسش+ بیوگرافی

الگوبرداری ترکیه از ما

شبکه 5 ترکیه برنامه عین برنامه ما را ، راه انداخته و اسمش را گذاشته «بو محله د» یعنی (این محله) من شک ندارم که این برنامه از مسابقه محله الگو گرفته است.

علت محلولیت برنامه «محله»

در حقیقت قاب دوربین بر روی محله هایی بود که مردم در آن زندگی می کرند و همین باعث شد بچه ها با این برنامه هم ذات پنداری کنند.

 

مسابقه مجله چه بود؟

مسابقه محله، برنامه‌ای تلویزیونی مخصوص گروه کودک و نوجوان است که با اجرای مسعود روشن‌پژوه اجرا می‌شد. پخش این برنامه که جنبه مسابقه‌ای-ورزشی-سرگرمی دارد از سال ۱۳۷۰ آغاز شد. در این برنامه که حالت مسابقه‌ای و سرگرمی دارد و هر بار در یک محل یا مکان اجرا می‌شود کودکان و نوجوانان حضور یافته و به اجرای انواع شیرین‌کاری‌ها، بازی‌ها و مسابقات می‌پردازند. این برنامه با تم طنز همراه است و طراحی بازی‌ها و مسابقات را خود روشن‌پژوه برعهده دارد.

 

این مطالب هم جالبن:

محمود بصیری منوچهر سریال بدون شرح بعد 22 سال + عکس

همسر اردلان شجاع‌ کاوه بازیگر نقش جبرئیل در سریال یوسف پیامبر+ بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا