;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی هدی زین العابدین همسر پارسا پیروفر در انتهای شب+ عکس خانوادگی

بیوگرافی هدی زین العابدین بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 11 تیر سال ١٣6٨ در شهر کرج متولد شد. هدی زین العابدین تحصیلاتش را در زمینه گرافیک ادامه داده و در این رشته فارغ‌التحصیل شد و دستی در عکاسی هم دارد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی هدی زین العابدین و عکس های خانوادگی وی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: عکس های هانیکو در 58 سالگی+ نه تنها پیر نشده بلکه جوان تر و جذاب تر شده!

بیوگرافی هدی زین العابدین

این بازیگر جوان کشورمان در یک خانواده پنج نفره متولد شد و یک خواهر و یک برادر دارد و پدرش مغازه دار بوده و مادرش سالهاست که فوت کرده است.

بیوگرافی هدی زین العابدین1
هدی زین العابدین و مادرش
بیوگرافی هدی زین العابدین2
عکسی از هدی زین العابدین و پدرش

این هم جالبه: خلاصه قسمت پایانی سریال شربت زغال اخته و جدایی همزمان 4 بازیگر!

ازدواج هدی زین العابدین

هدی زین العابدین فعلا تصمیمی برای ازدواج کردن ندارد و تا به امروز در مورد ازدواج وی هیچ خبری منتشر نشده است.

فعالیت هدی زین العابدین در مدلینگ

هدی زین العابدین بازیگر خوش سیما و خوش آتیه ی کشورمان از سن نوجوانی کارش را با مدلینگ آغاز کرد و از مسیر تیزرها و تبلیغات و آگهی های بازرگانی توانست وارد هنر بازیگری شود و مدتی هم تبلیغات یک کارخانه برنج را عهده دار بود.

ورود هدی زین العابدین به عرصه بازیگری

هدی زین العابدین بازیگری را از نوجوانی آغاز کرد و زمانی که ١6 سال بیشتر نداشت در سکانسی کوتاه از فیلم خانه ی روشن وحید موسائیان بازی کرد اما مدتی بعد به سمت کارهای تبلیغاتی رفت و وقفه ای تا آغاز دوباره بازیگری او رخ داد.

این بانوی هنرمند در اولین تجربه بازیگری اش در سریال آشپزباشی به کارگردانی محمدرضا هنرمند در سال 88 مقابل دوربین رفت و در این سریال در سکانسی کوتاه ایفاگر نقش یک خبرنگار بود.

اولین تجربه سینمایی هدی زین العابدین مربوط به بازی او در فیلم خانه روشن ساخته وحید موسائیان در سال 84 است که در این فیلم در سکانس هایی کوتاه ایفای نقش کرد و بعد از آن در چند تله فیلم و فیلم سینمایی هم نقش های کوتاهی را ایفا کرد.

 

این مطالب هم جالبن:

بیوگرافی اسدالله یکتا کنار همسر و 4 پسر بدنسازش + عکس

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا